Nee Ryanair annuleert wel. Echter pas (exact) 2 weken voor vertrek wordt de vlucht geannuleerd. Dit staat ook uitgelegd op de website.
Je krijgt dan een e-mail met omboek- en refundmogelijkheden. In eerste instantie krijg je eerst een voucher als je een refund aanvraagt. Maar als je dan contact opneemt met Ryanair, kan je alsnog in de cash refund queue gezet worden (kan alleen wel tijdje duren voordat je je geld daadwerkelijk terug krijgt, maar lijkt me logisch ivm alle cashflow problemen).
Weet niet of je dit al opgelost hebt, maar gisteravond bij Hart voor Nederland was er een item over Cheaptickets. Ze lopen blijkbaar heel erg achter met mails beantwoorden en de refunds regelen. Mijn ouders hadden ook geboekt voor eind maart en ook nog geen geld terug
Oh dankjewel! Ik ga terug kijken.
Nog niks gehoord en ook niet over het annuleren van een aankomende vluchtâŠ
De vliegmaatschappij zei wel dat ze pas na 60 dagen een refund proces opstarten.
Ik heb ook bij Lufthansa geboekt, maar vlieg met united. Tot mijn verbazing reageren ze heel snel via social media. Vooralsnog gaat mijn vlucht eind augustus door, wat betekent dat ik dan geen geld terug krijg.
Wij met Lufthansa Air Canada, tot nu toe gaat die van ons ook nog (half juli).
Ik ben benieuwd of er in de zomer weer gevlogen mag worden. Op zich kunnen maatschappijen wel proberen 1,5 meter in vliegtuigen te garanderen door met een halve bezetting en schermen ed te werken. Het moet voor hun natuurlijk nog wel rendabel zijn, maar als ik hoor dat ze nu ook lege vliegtuigen laten vliegen zijn er misschien best mogelijkheden.
Het zal er dan toch voornamelijk aan liggen of landen hun reisverboden opheffen en restaurants in vakantielanden zijn ingericht op 1,5 meter.
Ik verwacht niet dat onze vakantie doorgaat deze zomer, maar het duurt toch ook nog wel een tijd waarin veel mogelijk is en veel landen toch ook wel uit lockdown en naar 1,5-samenleving willen, wellicht passen toeristen daar ook wel in.
Ik snap niet dat je ĂŒberhaupt nog op vakantie wil deze zomer. Ik niet in ieder gevalâŠ
Heb al wel geboekt helaas (voor aug) dus hoop dat alles gewoon gecanceld wordt zodat ik in ieder geval mân geld terugkrijg
Stel de grenzen gaan weer open in juli, dan lijkt 't me gewoon niet fijn om dan gelijk al weer als vanouds op pad te gaan naar een ander land
Ik zou eigenlijk in oktober onbetaald verlof nemen en aantal maanden gaan reizen, maarja helaas. Nu maar weekje in Nederland weg in de zomer. Weet iemand nog leuke/mooie vakantiehuisjes op Terschelling? Wilde dit boeken maar nu al alles vol http://www.degrotebeer.info/
Ja ook! Dankje voor de tipđ€ Ieder waddeneiland is oke, of een ander fijn plekje in Nederland. Daar moeten we het de komende periode toch van hebben denk ik haha
Onze vlucht staat nog gepland maar t/m zaterdag zijn wel alle vluchten gecancelled. Dus hopelijk annuleren ze de onze ook nog! Fijn dat je je geld terug kan vragen!
Wij zitten eraan te denken dit jaar of volgend jaar te gaan kijken voor een tweedehands camper. Dan kunnen we hopelijk wel weg in Nederland of in de verdere toekomst toch het buitenland. Heeft iemand tips?
Ik weet niet of je al eerder een camper hebt gehuurd maar probeer dat eerst! Zo kun je goed kijken wat je wel en niet fijn vindt want er zijn zoooveeeel verschillende campers! En indd stallingskosten zijn niet mals, denk ook aan wegenbelasting en eventueel een groter rijbewijs bij een bepaald gewicht.
Het is natuurlijk Maar de grote vraag of we op vakantie kunnen in september maar mijn vlucht is echt rare dingen aan het doen joh. Mijn directe terugvlucht is inmiddels veranderd naar een 2x overstappen, 3x (!!) Langer durende vlucht (van 10 uur naar 28 uur).
Mijn vriend is volgende week jarig en ik wil hem heel graag een nachtje weg doen. Weet iemand een strandhuisje (dus echt op het strand als het kan), wat je voor één nachtje kunt boeken? Alles is voor 2+ nachten
Ik heb deze in september geboekt voor 1 nachtje: https://www.booking.com/hotel/nl/logeren-aan-zee.nl.html (is alleen eig wel voor meer personen)
Of deze: https://www.booking.com/hotel/nl/hotelzonne.nl.html > is alleen een hotelâŠ
Haha het klinkt echt alsof je een nacht van hem af wilt zijn. Misschien een open deur⊠maar is dit op AirBnB ook?
Haha, zo las ik het idd ook, even je vriend weg doen.
Oja, vind ik ook wel goed hoor, alleen dan niet voor zân verjaardag⊠Dat is wel heel zielig
Heb je al gebeld met de verhuurders? Vaak is er dan wel iets te regelen tegen een bepaald tarief
Jeeee ik had sinds 10 maart dit topic niet geopend, die comments lees ik nu met een bitterzoet gevoel haha. Toen was het echt nog de vraag of bepaalde vakanties in mei door konden gaan