Wij hebben besloten om ook met de auto te gaan dit jaar. Weet iemand de situatie mbt mondkapjes in Frankrijk & Kroatie? Naar wat ik zie op tv lijken ze in Frankrijk ze bijna overal in het openbaar (ook buiten) op te hebben?
De ANWB heeft geloof ik zulke informatie per land op de website staan, kan je daar wel vinden.
Edit:
Frankrijk: https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-frankrijk
Kroatië: https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-kroatie
Heeft iemand ooit een roadtrip (met auto) door Duitsland gemaakt?
Of gewoon aanraders voor mooie steden/gebieden?
Wilde eerst dit jaar niet op vakantie gaan, maar het begint toch te kriebelen⊠en rondreizen door Duitsland leek me dan eigenlijk wel een tof (en relatief Corona-proof) idee.
Thanks, had nog niet verder gekeken dan mn neus lang was.
Ik ben van plan een roadtrip te maken door Europa! Zag al zoveel leuke plekken door dit forum! Thanks!
Heeft iemand ook tickets geboekt via Vliegwinkel/Cheaptickets die door Corona zijn geannuleerd? Tickets in al 15 weken geleden geannuleerd en ze zijn echt niet te bereiken en laten ook niks van zich horen. De kern van zoân bedrijf is toch service, wat laten zij zich kennen. Snap dat ze even gekte hadden door Corona maar na 15 weken nog de boel niet op de rit hebben is wel slecht. Gaat toch om 2000 euro
Hopelijk kunnen we in het najaar nog gaan (Japan). Daar lijkt de boel redelijk onder controle!
Wat zijn de mooiste plekken om te wandelen door de Zwitserse alpen?
Ja ik! Ik heb vandaag na 12 weken geld teruggekregen. Ik vind ook dat ze enorm passief zijn. Nul informatie, niet bereikbaar, ga zelf maar kijken op de site van de maatschappij. Ik heb nog een ticket geboekt naar een land waar Nederlanders niet in mogen, maar de maatschappij gaat niet cancelen omdat het twee losse vluchten met een overstap zijn. Echt zo lullig. En dus geen enkele manier om cheaptickets te bereiken.
Ohh je hebt het terug, dat is wel fijn! Heb je een mail gekregen met de bevestiging en werd het toen snel gestort? Welke vliegmaatschappij?
Ik vind het echt bizar. Heb de tickets betaald via Paypal, denk dat ik via daar maar een geschil aanmaak. Ben benieuwd of ze nog veel klanten overhouden. Internet stroomt vol met klachten en slechte reviews.
Ja toen zeiden ze dat het in 10 dagen gestort zou zijn en dat was ook zo, maar moest wel eerst weken wachten tot ik zeker wist dat de maatschappij het terug zou betalen. Was met Canadian Air.
Vind ook echt dat ze wel meer service kunnen bieden en niet alleen dom wijzen naar de maatschappijen. Ik vond het altijd een hele chille site, maar als er wat misgaat echt niet dus. Voortaan maar zoeken op cheaptickets en dan lekker bij de maatschappij boeken.
Paypal is daar wel heel goed in!
Nou inderdaad hele slechte service. Wij hebben de heenreis met Transavia teruggekregen, maar de terugreis met easyjet nog niet. We hebben een mail daarover gekregen dat het allemaal heel lastig was met terugbetalen. Vanaf nu boek ik nooit meer bij cheaptickets mân vluchten
Oh wauw! Even opgezocht maar dit gaat sowieso op een lijstje met plekken waar ik met de hond naar toe wil
Welk gedeelte van Harz is dit? En heb je ook aanraders voor kortere wandelroutes etc? Vind het aanbod via google zo groot dat ik niet weet wat ik zou moeten kiezen
Deze routes zijn een beetje all over the place maar:
Fronalpstock is mijn favoriete wandeling, waar je 10km over een bergrug loopt en echt fantastische uitzichten hebt
Val Roseg vanaf Saint Moritz
Zermatt (alle routes rondom de matterhorn)
In de buurt van Grindelwald en Davos zit je ook altijd wel goed
Mijn vriend en ik willen naar Denemarken deze zomer, ik ben al begonnen met een route. Kan iemand kijken of het logisch is?
We vliegen vanaf Sicilie op Kopenhagen,
20 Kopenhagen late aankomst
21 kopenhagen
22 kopenhagen & 3 uur rijden naar Billund
23 lego land
24 billund & 1uur rijden naar aarhus
25 aarhus
26 aarhus & 1,5 uur rijden naar aalborg
27aalborg
28 naar huis vanaf aalborg
ik vind het wel logisch maar zou veel eerder ook wat dagen natuur meepakken⊠ik denk dat je bijvoorbeeld na kopenhagen en aarhus niet per se nog naar aalborg wilt bijvoorbeeld, zou dan evt. Skagen/Noord-Jutland in algemeen overwegen, zo mooi!!!
Thanks! De reden dat we Aalborg doen is eigenlijk vanwege het vliegveld voor de terugvluchtđ
ik weet overigens niet precies wanneer je wilt, maar denemarken heeft een aardig strict grensbeleid gevoerd afgelopen maanden (en nog steeds wel enigszins) dus zou wel even overwegen of je 't aandurft haha
Heeft iemand tips voor mooie reizen of trips naar Engeland of Schotland? Liefst geen grote steden maar meer weekendtripjes naar plekken met of mooie kust, of mooie natuur, of gewoon leuke en sfeervolle plekjes
Thanks!