Iemand tips voor restaurants, strandjes, dagtochtjes etc op Mallorca? We zitten in het noorden maar zijn van plan een paar dagen een auto te huren.
Ik vond die vuurtoren (met zonsondergang!) echt de moeite waard. Mooie route erheen ook, dus stop zeker af en toe op een uitzichtpunt.
Thanks! Ik dacht er zelf aan om te vliegen en dan daar een auto te huren bijvoorbeeld.
Ok, wij zitten er nu over te denken om naar Oostenrijk te gaan! Naast wintersport ben ik daar eenmaal geweest, en dat was tien jaar terug in Karinthië. Nog aanraders voor streken / gebieden waar we heen kunnen? We houden van zowel natuur als mooie steden, als zonnen haha. Oh, en we doen beiden aan racefietsen (ok, ik sinds kort, maar toch), dus misschien kunnen de fietsen ook mee.
Een vriendin en ik willen binnenkort een paar daagjes naar Gent of Brugge. Welke stad is leuker? We houden beide van een mix van cultuur, winkelen, terrasjes en lekker eten!
Zelf vond ik Gent een stuk leuker, iets groter en wat meer te zien. Heb me daar echt dagen vermaakt terwijl ik in Brugge na een middag wel klaar was. Gent heeft super veel leuke cafeetjes en pleinen.
Ik woon in Gent maar persoonlijk vind ik het een leukere stad dan Brugge hahaha. Hoewel Brugge charmant is had ik het ook wel gezien in een middag, en Gent lijkt wel wat op Brugge maar er is voor mijn gevoel meer te doen? Ik zou Gent aanraden, maar niet op zaterdagmiddag
Ik stem ook voor Gent! Super leuke stad
Haha heel duidelijk! Het wordt Gent. Ik hou me aanbevolen voor tips voor leuke restaurants en cafés! Zal ook even dit topic doorspitten.
Wat plekjes die ik heel tof vind: Luv lâoeuf, Wasbar, Gust, Fitchen (eerder om mee te nemen), Clouds in my coffee, Shinsen (ook eerder meenemen), Balls & Glory, Eat Love Pizza, Sushi Palace, Miss Yu, Ramen.
Volgens mij heet het Mosquito Coast! Erg leuk!
In maart zou ik eigenlijk naar Berlijn gaan met de trein,maar dat is natuurlijk niet doorgegaan.Nu wil ik eigenlijk alsnog erheen gaan maar ben toch een beetje angstig ofzo? Zijn er hier toevallig forumleden die daar wonen (of heengaan tussen nu en midden augustus) die weten hoe de situatie daar nu is? Ik hou er rekening mee dat ik zal moeten reserveren als ik ergens wil gaan eten en ik denk dat ik mijn mondkapje in de drukke gebieden ook gewoon ga dragen.Ik heb al wat info opgezocht via de website van de overheid.
Ik volg een stel dat met de camper rondreist en zij waren ook in Berlijn. Drukke terassen, veel mensen op straat en geen mondkapjes op de beelden te zien. En ze waren op een terras neergeploft zonder te reserveren volgens mij.
Wij gaan ook eind juli een weekend!
Oh fijn om te horen! Ik heb geboekt voor over 2 weken dus dan ga ik er vanuit dat situatie niet heel anders zal zijn dan dat die nu is.Is mijn eerste keer in Berlijn zelf (wel al vaker in Duitsland geweest) dus ben heel benieuwd.Toch een beetje gek om in een situatie als deze te reizen.En leuk dat jullie ook gaan! Zijn jullie al eerder geweest? Iniedergeval alvast heel veel plezier!
Ik was eins juni in Brugge en moet wel zeggen dat het nu door Corona heeel erg meeviel met toerisme (Grenzen waren ook nog niet zo lang open natuurlijk), dus @Virtual-Insanity mocht je een uitstapje daarheen maken is dit het moment verder is Gent sowieso superleuk, dus waarschijnlijk een nutteloze tip
Heb ook een vraagje: wij gaan nr Kroatie rijden en daar beetje langs de kust toeren. We willen ook een eiland doen, maar ik twijfel welke. Denk Hvar te veel party place? Twijfel nu tussen Brac en Vis, maar andere eilanden zijn ook zeker een optie. Iemand aanraders?
Ik ben er nog niet geweest, mijn vriend en onze vrienden wel. Super veel zin in maar eerst rijden we naar de de CĂŽte DâAzur aanstaande donderdag!
Jij ook veel plezier. 2 weken is ook een mooie tijd om alles te verkennen!
Vis vond ik leuker / gezelliger dan Brac!
Wij gaan 3 weken kamperen in Noorwegen, de boot vanuit Hirthals naar Kristiansand is al geboekt! We willen echter vlak voor de Deense grens overnachten ( aangezien we anders in quarantaine moeten). we willen eventueel daar 2 dagen blijven ( wat eerder vertrekken dus) heeft iemand tips vlak voor de grens? we willen qua overnachten die 2 nachten waarschijnlijk een hotel doen ( omdat we anders om 5 uur 's ochtends ofzo de tent moeten gaan inpakken).
Serra de Tramuntana vond ik echt prachtig! Heel mooi uitzicht op de bergen.
Dankjewel!