En anders naar het noorden? Groningen is hartstikke plat, totaal anders dan noord Brabant. Drenthe is behoorlijk bosrijk met naaldbomen e.d. Friesland is een beetje een combinatie daarvan en met heel veel meren/water.
Heeft iemand tips voor het zwarte woud in Duitsland? Qua stadjes, campings, activiteiten, andere leuke dingen? Ik twijfel om een paar dagen te gaan kamperen in de Harz of het zwarte woud, maar de Harz heeft steeds niet zoân goed weerbericht en het zwarte woud wel, maar daar ken ik het helemaal niet.
Oh dat is dan wel jammer! Dan zou ik het inderdaad nu ook niet doen.
Ik ben net terug, en het was inderdaad heel goed te doen! Wij waren weer een van de eerste toeristen dus het was heel rustig overal. In restaurants draagt het personeel mondkapjes of zoân scherm en handschoenen. Winkels en supermarkten is net zoals hier. Reizen ging ook prima, mondkapje op bij inchecken en in het vliegtuig. Ik zou zo weer gaan!
Haha jezus, zit je eerst maanden binnen wegens Corona, krijg je dit hopelijk pakken ze hem snel!
Mijn vriend en ik zouden 10 augustus een weekje naar Nederland willen (wij wonen in België) met onze 2 kindjes van 9j en 5j.
Hebben jullie tips voor leuke plekken/airbnbs/hotels? Ik zie door de bomen het bos niet meer dus dacht even hier ervaringen te vragen.
Misschien naar de Wadddeneilandden? of is dat een beetje ver
Wil ik graag eens naartoe maar is toch een beetje ver rijden met onze mini-mensjes op de achterbank vrees ik.
Oke ik vraag het even hier want ik kom er nog niet echt uit. Ik zou graag een paar daagjes naar een Airbnb/huisje in Nederland willen gaan, het liefst in (de buurt van) natuur/bos/water. Ik heb alleen geen auto ter beschikking, hebben jullie tips voor plekjes die ik met het OV en eventueel vanuit daar een ov-fiets kan bereiken?
Wij zijn een beetje zoekende op het moment & het verandert nogal vaak. We denken dat we toch liever met de auto willen gaan, iemand wel eens van NL naar Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland/ gereden? We willen deze landen graag combineren, en willen graag een afwisseling van steden, mooie natuur, meren(om in te zwemmen) en lekker etenđ€Ș
Oh shit haha even afwachten dan maarâŠ
Wil je kamperen? Of liever in een huisje oid?
Oja das wel handig om erbij te zetten haha. Nee we willen graag in hotels/air bnb/huisje slapen en hebben ong 16dagen
Ik vind landal het land van Bartje wel heel erg leuk voor kinderen, heel veel animatie! Zijn er vroeger regelmatig geweest met neefjes en nichtjes maar je moet dan maar net houden van een bungalowpark natuurlijk
Dan heb ik geen concrete tips haha! Het is wel goed te doen om naar Italië te rijden als je onderweg in de andere landen die je noemt stopt en daar eventueel ook even verblijft. Ik zou zelf wel aanraden om minimaal een week op je eindbestemming te blijven, anders heb je helemaal het gevoel dat je de hele tijd onderweg was.
Ja we zagen dat het idd al beetje teveel van het goede werd. We willen nu sowieso met een stop van een nacht eerst naar Munchen(2 nachten) rijden en dan wat mooie plekken in Oostenrijk en Zwitserland bekijkenâșïž
Heel leuke tip! Helaas wel in het Noorden van NL = te lang rijden met die 2 op de achterbank
Voor andere mensen die nog wachten⊠ik heb mân geld teruggekregen van RyanAir! Het komt uiteindelijk dus wel
Dat snap ik!
Landal het Vennenbos is ook leuk. De bungalows van de beekse bergen? De Leistert is ook tof! Weet niet welke regio je juist zoekt⊠wij waren vroeger fervente bezoekers van Nederlandse bungalowparken dingen zoals Center Parcs zijn leuk maar heb wel al gehoord van vrienden dat je bijvoorbeeld maar 2 of 3 keer per week 1 uur mag zwemmen, dat is wel heel weinig als je met kinderen op vakantie bent.
Ik vind landal de Reeuwijkse Plassen heel leuk, kan je ook lopend naar een strandje en lekker dichtbij stad en natuur. En nog redelijk dichtbij denk