Reizen / Vakantie (Deel 1)

Wij hebben heerlijk gegeten en gezeten bij het Wijcker Kabinet! Ik vond Maastricht zo leuk, zou zo nog eens gaan!

1 like

Ook vorige week gedaan!
Il bacaro :drooling_face:, Wyck, Van Buuren, Piece of Cake
Wandelen bij de encigroeve.
Als je langer gaat en met de auto bent: mergellandroute rijden door de heuvels.

1 like

Ik ga op vakantie naar Noordwijk. Hebben jullie nog tips qua restaurants?

Is het ook!

Even fotospam:


De hamsters in wenen zijn ook een aanrader <3

16 likes

Oh wat leuk! Dank je wel voor de tip.

Cliché, maar restaurant Sjiek! Hebben ook een mooi terras nu. Patisserie Royale voor vlaai.

1 like

Hiromina voor sushi, de Lamme goedzak heeft erg goede saté en spareribs. Voor lekker bier en simpel en goed bord eten en gezellig terras harbour lights, zij hebben huis bier ((frank bier)). Noordwijk is in deze tijd van het jaar (en zeker nu tijdens Corona) een en al toerist.

Weet niet waar in Noordwijk (welk hotel of camping)je heen gaat als er geen parkeerplaats is bij het hotel of camping is afgelegen van het strand/dorp zou ik een fiets huren/meenemen als dat nog een mogelijkheid is dankzij enorme stroom toeristen.

Parkeren bij strand/boulevard is namelijk echt geen pretje.

1 like

Dank je wel voor de tips! We gaan naar hotel van oranje, daar kunnen we als goed is gewoon parkeren.

Die hebben eigen parkeerplaatsje inderdaad. :grin:

2 likes

Je kan bij verschillende strandtenten goed eten, bijv. Tulum/Witsand/Branding (dat is allemaal wel hip, wat minder hip maar wel lekker is nog Alexander Beach).

In verschillende hotels kan je ook goed eten. Mijn favoriet is Emma in Hotel Hogerhuys, maar je hebt bijv. ook nog Vesper of als je wat meer chique/klassiek wil Villa de Duinen.

1 like

Help! Iemand de gouden tip?
Ik neem volgende week ma, di en wo mijn vriend op verassings citytrip. Nog niets geboekt, maar zie dat het warm wordt. Dus ik zoek een toffe stad, maar waar je ook een leuk stads(?)strandje oid hebt.
Is dit er bijvoorbeeld in Berlijn ofzo? Help!

Ja badeschiff ofzo heet dat, een groot mooi buitenbad

1 like

Ik wil zo graag nog samen met mijn vriend even lekker weg, maar ik ben zwanger dus wil ook niet bewust gevaren opzoeken. Maar ik merk gewoon dat ik zo graag nog even lekker op vakantie wil en zeker omdat het dan onze laatste vakantie echt samen is.

Iemand nog goede tips? Mag binnen en buitenland zijn, auto of vliegtuig.

Brugge, Knokke, Antwerpen, Maastricht? En anders Valencia? Een vriendin van me is net terug van Mallorca en zegt dat het daar echt heerlijk (rustig) is


Misschien een natuurhuisje ergens in NL? Dan ben je niet onder de mensen dus weinig risico

Weet niet of t nog steeds kan maar ik heb ooit een steptour door de grotten gedaan en dat was echt lachen.

5 likes

Iemand tips voor Berlijn? Toffe hotspots, leuke restaurantjes?

Is inmiddels het Duitslandtopic, maar begonnen als Berlijntopic, staat veel in

Piece of cake?

2 likes

Iemand een aanrader voor een mooi gebied in duitsland tussen MĂŒnchen en Nederland? :stuck_out_tongue: ik heb weinig ervaring met de gebieden. Ik wil kamperen en zoek een mooie regio om te wandelen en steden te bezoeken en hou ook wel van actief bezig zijn.