Reizen / Vakantie (Deel 1)

In Katwijk heb je hotels, vraag me niet of ze leuk zijn haha! Of Noordwijk?

Ja klopt, best een boel ook volgens mij en dat is helaas beetje m’n “probleem”: zo veel keuze! Dus ik had gehoopt dat iemand hier misschien een goeie ervaring had, of bijvoorbeeld een leuke tip voor iets kleinschaligs. Hoeft ook niet perse een hotel te zijn eigenlijk, bungalow achtig huisje lijkt me ook leuk :blush:

heeft iemand misschien tips voor een fijn hotel op Ameland? Een huisje mag ook!

Rouen is een leuke stad, het is er wel vrij druk nu dus je moet zelf even kijken of je dat prettig vind.

Ik ben laatst naar de Champagnestreek geweest en heb het daar echt naar mijn zin gehad, ook heel goed Corona-proof te doen. Je mag altijd pb’en voor tips!

2 likes

Ik zou in september met de auto op vakantie naar Frankrijk gaan maar het lijkt erop dat het straks weer dicht gaat :disappointed:
Weet iemand hoe het nu in de Algarve, Portugal is? Het lijkt erop dat daar nog niet echt een stijging met coronagevallen zijn.

Same, wij neigen nu naar Italië! Omdat dat ook nog goed te doen is met de auto

Zee van Tijd! En dat zeg ik niet alleen omdat mijn broertje er werkt haha.

Wij zouden zondag vertrekken naar Zuid-Frankrijk maar nu toch om geboekt naar Italië. Ergens heel jammer omdat ik mij verheugde op Frankrijk maar toch blij dat wij vanmiddag gelijk hebben gebeld en mochten om boeken.

1 like

Ja dat is ook goed te doen inderdaad, en heel mooi! We zijn alleen 2 jaar geleden al geweest naar het noorden, dus niet echt een optie. Ik wilde het liefst ook ergens waar je beetje kan surfen.

Hier same! Cote d’azur geboekt maar kijken nu naar Italie. Wel echt zuur om wéér alles om te gooien maar ik wil echt gewoon graag maar de zon

1 like

Thanks nog voor je Zermatt tip!

Wij hebben de 5 Seeënweg gelopen. Het was echt de mooiste trail die we ooit hebben gelopen in Europa. Ik kan hem iedereen aanraden haha.

5 seeënweg

22 likes

Oh waaaauw, ik kan hier alleen maar met verlangen naar mn canvas kijken

Samenvatting

2 likes

Iemand toevallig nog leuke tips voor Leeuwarden? Ga binnenkort een weekendje naar het noorden :slight_smile:

We zijn aan het rondreizen met de camper en momenteel in Zwitserland, zo mooi! Echt een prachtige hike vanochtend gemaakt. Iemand leuke tips voor bijv. Bern?

Wij gaan volgend weekend naar Århus. Hebben jullie nog tips voor restaurants/winkeltjes/uitjes?

We hebben al het een en ander op een lijstjes staan, maar aanvullingen zijn altijd leuk!

Mullerthal is heeeel mooi! Was ook een wandelroute met spelonken, had je echt weinig speling en heel donker. Echt een hele leuke locatie!

1 like

De Eifel is ook mooi

3 likes

Teufelsslucht zit daar ook in de buurt en daar ga ik vandaag naartoe om te wandelen, ben heel benieuwd.

1 like

Super mooie foto’s! Wij zaten hier ook! Zo prachtig inderdaad. Echt, sta zo versteld van alle mooie dingen. We hadden een camping in Lauterbrunnen.

1 like

Prachtig! Waar zijn deze foto’s gemaakt?