Kefalonia!
Ik ookkkkk, hoe zou jij gaan? Met het vliegtuig dan?
Jaaa Kefalonia is zo mooi
Ik hooooop in het najaar nog een weekje weg te kunnen met vriend en baby. Zou alleen niet weten wat… Normaal houden we van fietsvakanties, maar ik wil niet vliegen en vind fietsen in het najaar (eind oktober / november) niet zo lekker. Een week op dezelfde plek is niks voor ons, dus eens even bedenken wat leuk is. Als iemand ideeën heeft voor dat jaargetijde en met een baby van 9 maanden hoor ik graag!
Ik vond Naxos heel mooi! Santorini ook (wel druk maar mogelijk in najaar minder).
Zijn er mensen de afgelopen weken in Italie geweest? Klopt het dat er op de campings bijna overal badmutsen verplicht zijn?
Wouden net boeken maar de camping heeft badmutsen verplicht in de zwembaden en dat vertikt m’n vriend dus echt (en we zullen veel aan het zwembad zitten ivm kind)
Niet afgelopen tijd maar voor zover ik weet is dat vrij standaard in (N-) Italië!
Dat ligt niet aan Corona, badmutsen zijn sowieso heel gebruikelijk en heel vaak verplicht in Italië.
Wow echt prachtige foto’s
Ziet eruit als iets dit ik ook leuk zou vinden.Nog heel veel plezier! En jij ook @VanderWoodsen!
Ja ik weet dat het vaak voorkomt, bewust nu voor camping gekozen welke dat normaliter niet had. Maar nu vanwege Corona wel. Echt, wat een onzin, alsof het in het haar dobbert
Wij zitten nu in Italië, badmuts is hier overal wel verplicht. Mijn man wilde er eerst ook niet aan maar zodra je het water in gaat doe je hem op en als je uit het water gaat weer af. Na 1 keer het zwembad in ben je het wel gewend. Net als het mondkapje die je hier veel op moet.
Wij willen vandaag een dagje naar Florence, heeft iemand nog leuke aanraders?
Ik zou in oktober nog wel een keer weg willen, maar niet met het vliegtuig en niet met de auto. Ik zoek dus een stukje natuur in Duitsland of België waar je makkelijk met het OV (het liefst zo veel mogelijk met de trein, niet te lang in de bus) kunt komen maar waar dichtbij ook een leuk stadje is. Het liefst ergens in/met een bos want ik hou van herfstbossen.
Yes, ik zit as we speak bij het Gardameer en hier is het verplicht. Vorig jaar zat ik in de buurt van Florence en hoefde het bij onze camping niet, maar ik zou er gewoon standaard van uitgaan dat het wèl moet.
Rijden is niet eng hoor! De meeste mensen rijden gewoon 120-130, soms een uitschieter maar dat is een uitzondering. Keulen is moooi, Dusseldorf is wat hipper naar mijn idee, Koblenz is ook leuk maar minder dan die andere twee, de andere plekken ben ik recent niet geweest
Het is niet overal onbeperkte snelheid op de Autobahn. Op stukken waar dat wel zo is moet je alleen uitkijken als je wil inhalen via de meest linker baan. Als daar iemand aan komt scheuren kun je beter even wachten totdat ze voorbij zijn ipv denken dat je er nog wel ff snel voor kunt, ze rijden harder dan je denkt. Of zelf ook even vol gas inhalen en dan weer naar rechts
Ik vind Trier een erg mooie stad! Ligt alleen wel net wat zuidelijker dan de rest, naast Luxemburg.
Bootje varen, kanoën. Zou iig lekker de natuur intrekken!
Edit: bij Tea Time kan je heel leuk een high tea doen, is iets verder weg: https://www.teatime.nl/
En in De Wijk kan je goed shoppen bij Van de Belt: https://www.mijnmodewereld.nl/over-ons/
Vanochtend hoorde ik op het nieuws dat sommige landen buiten europa wellicht ook weer op geel gaan.
Iemand hier uit de buurt van Emmen en leuke tips? Ik ga een lang weekend naar Nieuw-Amsterdam & shame on me: ben nog nooit in Drenthe geweest
Mijn moeder komt uit Drenthe en wat ik als kind heel leuk heb gevonden was wandelen in Nationaal park Dwingelderveld. Weet niet of je met de auto bent? Maar dat is ongeveer 25 tot 35 minuutjes rijden (ligt eraan of je vanuit NA of E gaat). Super mooi heidegebied heb je daar, lekker broodjes mee of snacks voor onderweg. Sowieso de natuur is heel mooi daar! En als je geluk hebt kom je schaapjes tegen