Reizen / Vakantie (Deel 1)

Ja en stel het mag weer van Rutte, wil je dan als een hyena als eerste gelijk weer de grens over gaan? Ik pas hoor :crazy_face:

7 likes

Sardiniƫ vond ik ook erg mooi! Siciliƫ zou dan ook nog een optie kunnen zijn (wil ik zelf ook nog graag naar toe).

Ja, door jouw foto’s wil ik erheen. Ik was al Duitsland fan maar kende dat gebied niet haha.

1 like

We komen idd best vaak weer bij Sardinie uit ja haha! Ziet er prachtig uit

Vandaag de vliegtickets geboekt voor vakantie in augustus. Nu zijn de prijzen nog goed te doen en de tickets zijn gratis om te boeken tot op de dag zelf. Nu maar hopen dat het door kan gaan, zo niet dan stellen we het uit

4 likes

Haha @Qwerty123 hier nog zo een! Ook aangestoken door jouw foto’s destijds. Ik heb hem ook op het lijstje staan voor als we weer mogen. Lijkt me ook leuk met hond, gaat jullie collie dan ook mee @anon4388265?

Ik kijk nu naar Albanie, dat ziet er ook prachtig uit zeg jeetje

5 likes

Haha wees gerust, ik heb ondertussen ook gedegen onderzoek naar de Harz gedaan waardoor ik er zeker van ben dat het echt zo mooi is als op jouw foto’s. Ik heb de laatste jaren gemerkt dat ik veel meer natuur- dan stadsliefhebber ben en echt kan genieten van het wandelen door natuurschoon dus dan moet het goedkomen. En ik had echt nog nooit van Harz gehoord terwijl het er zo prachtig uitziet! Toen jij er was was het rustig toch? Ik hoop dat dat zo blijft :biggrin:

1 like

Was heeeel mooi maar ook ā€˜armoedig’ tegelijkertijd. Heel veel gebouwen langs de weg mef alleen een betonnen verdieping, een trap en weer een betonnen verdieping. Schijnt zo te zijn dat ze dan belasting kunnen aftrekken oid? Zag er iig een beetje zielig uit.

Qua eten zou ik voor alles behalve albanie gaan. Zoveel olie niet normaal, die buikpijn daar 🄲

Ja, hond gaat sowieso mee!
We hebben nu vakantie ook goed geoefend met hem dus zal ook soepel gaan en we weten dat hij het leuk zal vinden.
Echt tip als je je puppy krijgt: vakantie oefenen (eerst 1/2 nachten weg daarna nog wat langer etc) zoals je alles oefent eigenlijk.

2 likes

Ik had vorig jaar een vakantie naar Montenegro geboekt en we zouden ook naar Kosovo en Albaniƫ gaan. Heb weinig vertrouwen dat dat dit jaar gaat lukken, maar ik wil er zo graag heen. Ik ben een keer eerder een paar dagen in Albaniƫ geweest en het is een erg bijzonder land. Mooi, maar wat @soarin zegt veel zichtbare armoede

3 likes

Ahh ja zoiets las ik al ja hmmm. Dat is dan toch niet helemaal waar wij naar op zoek zijn

Voelde me er ook niet veilig. Waren met school en er kwam gewoon een zwerver onze bus ingelopen om mee te reizen. Ook heel vaak nagefloten op straat.

Dit had je dan overal langs de wegen (die gebouwen) maar de natuur was echt prachtig

3 likes

Montenegro vond ik echt zooo mooi!:heart_eyes: Zou zo teruggaan, zeker de hele baai bij Kotor. Daar ook eigenlijk geen last gehad van ongure types etc. Als ik het goed heb is er ook recent (vorig jaar?) een aardbeving geweest in Albaniƫ, dus heb idd het idee dat het land wat minder welvaart ervaart dan andere landen eromheen.

1 like

Ik heb 3 jaar geleden ook daar geweest, zelfde park. Zo heerlijk en die huisjes waren zo fijn knus en met sauna

1 like

Thanks! Dat is dan toch niet echt wat we zoeken…hmm ik kijk nu vooral naar Sardinie/Nice of een Grieks eiland

1 like

Ah dit hotel staat al een tijd op mijn lijstje! Wel de moeite waard dus?

Great Smokey Mountains vond ik mooi! Zou in de herfst nog mooier moeten zijn.

1 like

Wij wilden eigenlijk naar Griekenland dit jaar, maar vond het te spannend om vliegtickets te boeken met het risico dat t allemaal niet kan/mag. Dus hebben net een plekje weten te bemachtigen op onze favoriete camping in the middle-of-nowhere in Frankrijk! Nu al zin in. Elke ochtend zwemmen in de rivier bij t wakker worden :heart_eyes::sweat_drops:

11 likes

Ik durf nog niet te boeken, zal je net zien dat tijdens de tweede prik vn mn vriend hebben geboekt

1 like