Nee ik sta nog steeds achter mn relatie advies.
Ik denk dat dat zeker haalbaar is. Wil je binnen of buiten Europa? Met de auto naar Frankrijk moet wel kunnen en dan daar kamperen.
Treinkaartje voor Europa of reizen met de flixbus desnoods. Maar met auto is wel het allerfijnste met een rondreis ja. En anders pakketreis Griekenland ofzo, vlucht en appartement. En anders optie 2 is zuid oost Azië. Maar dat wordt dan wel echt backpacken
Dan zou ik gaan interrailen, dat is vrij goedkoop als je onder de 27 bent! En anders iets duurder maar nog te doen. Je kan dan met een treinkaartje heel Europa door voor een bepaalde periode, ik heb dat 2 keer 2 weken gedaan en het is echt super handig en heel flexibel! Maar dan is een tentje meenemen wel weer kut
Durven jullie al vakanties te boeken voor deze zomer?
Nee😂 wij wachten liever en boeken weer last minute zoals vorige zomer.
Oh en daarbij, stel je voor je krijgt je eerste prik begin juli en zes weken daarna pfizer/moderna. De prik is net wat belangrijker dan vakantie😂
Ik heb wel een vakantie geboekt binnen Europa, maar ik kan 1 adres tot 7 dagen voor aanvang annuleren en het andere adres op de dag zelf. Mocht het niet uitkomen met vaccinaties, of de situatie niet goed genoeg zijn ga ik niet. Ik vind het toch wel leuk om er een beetje naar toe te kunnen leven.
Ja, precies. Ik merk dat ik ook wel echt de behoefte heb om wat naar uit te kijken. Tegelijkertijd ben ik ook bang dat de teleurstelling extra groot is als het dan niet doorgaat…
Nee ik durf nog niet echt. Hoop heel erg dat er wel iets mogelijk is, maar voor nu heb ik in m’n hoofd om in november op een langere vakantie te gaan. Wel buiten Europa, dus duimen dat het dan weer kan
En @Pandava , ja ik ook! Kan tot 1 week vooraf annuleren en heb nog geen vlucht geboekt. Eind augustus dus dat het door kan gaan.
Maar vind het ook fijn om naar iets te kunnen uitkijken.
Ik stem ook voor interrailen. Ben dan wel niet langs de kust geweest maar voor zwitserland/oostenrijk is het echt top. Baal echt dat ik nu voor t 2e jaar niet kan.
Zou misschien wel kunnen in september maar sommige dingen zijn al dicht en heb eerlijk gezegd ook niet heel veel zin om 12 uur met een mondkapje op te zitten. Of aan heel veel regels vast te zitten op de plek waar je dan bent. Maar in 2022 zit ik jankend van blijdschap in die trein hoor.
Ik wil wel graag ergens naartoe maar het lijkt me nog een gedoe met testen en quarantaine enz dus ik ga wachten en hopen dat het makkelijker wordt met vaccinatie. Vorig jaar zijn we in eigen land gebleven en anders doen we dat waarschijnlijk weer
Nee, we hebben vorig jaar een camper gekocht en zijn daarmee op de bonnefoie naar Frankrijk, Italie & Zwitserland geweest en willen/durven dit jaar opnieuw niks te boeken en vast te leggen. Dus hopen in augustus weer op bonnefoie te kunnen gaan!
Ik zou graag naar Slovenie & Kroatie willen deze zomer voor 2 a 3 weken. Naar Slovenie vliegen & dan een auto huren en dan terug vliegen vanaf Kroatie. Iemand een idee voor een leuke route?
We willen niet om de dag naar een andere plek en ook max 2uur rijden per dag. We houden van natuur,wandelen,strand,stad etc.
Misschien kun je via Koper naar Istrië rijden en een tourtje daar doen. Dan heb je zowel strand als binnenland gezien. Het is ook prachtig om vanaf Istrie langs de kust helemaal naar Dalmatie te rijden. Is wel een flinke route maar dan kun je vanaf Dubrovnik terugvliegen met Transavia naar Nederland.
Ik heb 3 weken Spanje gepland staan vanaf half juli. Als alles mee zit ben ik gevaccineerd, maar misschien natuurlijk niet.
Vluchten moet ik nog boeken maar die kunnen tot kort voor vertrek gewijzigd worden. Accommodatie is voor een gedeelte al geboekt en kan nog geannuleerd worden.
In november zou ik weer graag 3 weken opnemen en ergens heen gaan, maar daar wacht ik nog even mee.
Ja in oktober wil ik bijv heel graag naar zuid korea maar of dat kan en verantwoord is😂
Wij hebben al geboekt voor Frankrijk in augustus. Maar dat duurt nog even en ik denk dat dat wel door kan gaan en zo niet is het jammer.
Ja dat kan ik me voorstellen! Vorig jaar hebben wij onze vakantie ook geannuleerd omdat het niet goed voelde, maar we hielden er wel rekening mee dat dat kon gebeuren. Het is jammer, maar ik vond het niet extra teleurstellend.