Ik gok/hoop dat het ergens vanaf september weer oké is om binnen Europa te reizen. Maar nu ik het zeg denk ik echt: lol geen idee. Buiten Europa zie ik echt pas 2022 gebeuren. Ik kan ook niet wachten, heb mijn lijst al klaar liggen haha
Mijn broer heeft gisteren Mexico geboekt voor juli. Ik heb hem een beetje uitgelachen en toen werd hij boos 🥲
Ik merk ook dat ik weer wat meer over de zomervakantie durf na te denken. Wel binnen Europa dan!
Ik hoop dat we in mei/juni weer met de auto binnen Europa op vakantie kunnen. Zou heel graag naar Italië gaan en daar van airbnb naar airbnb en lekker pasta en pizza eten en in de zee zwemmen
Ga denk ik binnenkort eens kijken of we wat kunnen plannen wat we dan evt ook weer zouden annuleren. Ik zou denk ik niet zo snel al iets met het vliegtuig plannen
Pff, wij ook! Willen in de meivakantie richting Toscane voor 2 week (met eigen auto) dus fingers crossed! Ergens denk ik dat het dan nog niet kan…
Ik hoop ook zooo dat het kan in de zomervakantie. Vorig jaar heel veel collega’s gehad die ‘gewoon’ wel gingen, achteraf was ik best jaloers als brave burger die in Nederland bleef.
Ohh ik ben al zoveel vakanties aan het plannen in mijn hoofd… Met vriendinnen naar een huis in Italië, huttentocht in Noorwegen, met mijn vriend naar IJsland. Mag wel wat serieuzer gaan sparen hier allemaal voor
Ik zit dus nog met een voucher van de camping in Italië van vorig jaar… die moet ik dit jaar uitgeven…
Ben gebonden aan schoolvakantie, dus wil het liefst ook al boeken. En ik wil ook prima dit jaar naar die camping, maar stel het kan allemaal toch nog niet, of je mag alleen met een bewijs van vaccinatie oid, dan ben ik benieuwd hoe het dan gaat met eventueel weer annuleren/omboeken…
Ik kan ook echt niet wachten om te gaan, om in ieder geval iets te hebben om naar uit te kijken…
Ik ben aan het dagdromen over als we ooit weer op vakantie mogen. Hebben jullie een handige site/app waar je een (auto) route kan uitstippelen en kan toevoegen wat je wil zien per stad etc? Ik heb in google maps alles al een keer een label gegeven, maar je kan er maar max 10 steden toevoegen aan je route. Lijkt me handig wat dat je kan zien hoe lang elke rit is en wat er op de route ligt.
Maar misschien is dit wel een gat in de markt
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Mijn oplossing was om dan 2 routes aan te maken in Google maps, als er teveel bestemmingen in zaten.
En in Google docs een documentje met leuke dingen om te gaan doen op elke bestemming.
Heb je my maps geprobeerd? Of alleen de routeplanner van de gewone google maps?
Bij my maps kun je een eigen kaart maken (what’s in the name haha), weet niet of er meer dan tien plaatsen toegevoegd kan worden, denk het eigenlijk wel.
Oke ik heb besloten maar gewoon een vakantie te proberen te boeken voor deze zomer. Mocht het dan allemaal niet kunnen dan annuleren we wel weer, maar ik heb zón behoefte om te gaan, dat ik de kans niet wil mislopen.
We hebben besloten dat we 2 weken naar griekenland willen, het liefste eilandhoppen. Dus 2, maximaal 3 eilandjes waar we dan elk een paar dagen blijven. Maar de keuze is zoooo reuze, ik kom er niet uit! Ben zelf nog nooit in Griekenland geweest dus misschien heeft iemand tips?
We houden van natuur, van hiken, van toeren met scootertjes, van snorkelen en boeken lezen op het strand, van stadjes en lekker eten, wijn en kaas en bovenal van RUST. Ik wil het liefste een kleiner eilandje wat niet overvol zit met toeristen, maar besef me ook dat dat een uitdaging kan gaan worden in het hoogseizoen in Griekenland, haha.
Kefalonia biedt alles wat je noemt. Ik zou 100000 % zeker zakynthos absoluut vermijden!
Lefkas is ook een aanrader
Wij deden hoppen van Zakynthos (bij Zakynthos stad is VERSCHRIKKELIJK maar dieper het eiland in of zelfs boven in is heerlijk rustig en prachtig, we hadden we een huurauto), naar Athene en tot slot Kefalonia (echt een aanrader!)
Ja Kefalonië is leuk!
Thassos en Kefalonia!
Oh ik heb 4 jaar geleden dit een maand gedaan en vond het echt fantastisch. O.a. week naar Naxos geweest, zo mooi! Was eerder wel vaker op de eilanden geweest maar nog nooit roadtrip op het vaste land. Deze route hebben we gevolgd (auto gehuurd) en ook echt zo"n aanrader. Meeste mensen kiezen voor de eilanden maar het vaste land is zo divers en mooi (meteora; scooter huren en go😍) En heel weinig tourisme! Pilion was mijn favoriete regio: mooie natuur, kleine & schattige dorpjes en supermooie strandjes waar niemand is. Echt een ander Griekenland dan dat ik daarvoor kende.
Iemand aanraders voor plekken in Nederland? Ik sta open voor alles haha, bos, zee, noord, zuid… mag een stad/dorp zijn of een specifiek hotel/huisje
I love egmond aan zee! Strand, gigamooie duinen en een gezellig stadje (met de lekkerste pizza’s bij EAZEE)
door het lekkere weer ben ik ook weer helemaal in de vakantiesferen - zijn jullie al aan het boeken of vinden jullie het toch nog te vroeg?
ik ben momenteel fulltime aan het dagdromen over Kaapverdië, De Azoren en het iets dichterbij gelegen Madeira weer - volgens mij allemaal wel redelijk relaxt qua restricties en sunny sunny sunny!
Geen idee vraag het me over 2 jaar nog eens