Ja, hond gaat sowieso mee!
We hebben nu vakantie ook goed geoefend met hem dus zal ook soepel gaan en we weten dat hij het leuk zal vinden.
Echt tip als je je puppy krijgt: vakantie oefenen (eerst 1/2 nachten weg daarna nog wat langer etc) zoals je alles oefent eigenlijk.
Ik had vorig jaar een vakantie naar Montenegro geboekt en we zouden ook naar Kosovo en Albaniƫ gaan. Heb weinig vertrouwen dat dat dit jaar gaat lukken, maar ik wil er zo graag heen. Ik ben een keer eerder een paar dagen in Albaniƫ geweest en het is een erg bijzonder land. Mooi, maar wat @soarin zegt veel zichtbare armoede
Ahh ja zoiets las ik al ja hmmm. Dat is dan toch niet helemaal waar wij naar op zoek zijn
Voelde me er ook niet veilig. Waren met school en er kwam gewoon een zwerver onze bus ingelopen om mee te reizen. Ook heel vaak nagefloten op straat.
Dit had je dan overal langs de wegen (die gebouwen) maar de natuur was echt prachtig
Montenegro vond ik echt zooo mooi! Zou zo teruggaan, zeker de hele baai bij Kotor. Daar ook eigenlijk geen last gehad van ongure types etc. Als ik het goed heb is er ook recent (vorig jaar?) een aardbeving geweest in Albaniƫ, dus heb idd het idee dat het land wat minder welvaart ervaart dan andere landen eromheen.
Ik heb 3 jaar geleden ook daar geweest, zelfde park. Zo heerlijk en die huisjes waren zo fijn knus en met sauna
Thanks! Dat is dan toch niet echt wat we zoekenā¦hmm ik kijk nu vooral naar Sardinie/Nice of een Grieks eiland
Ah dit hotel staat al een tijd op mijn lijstje! Wel de moeite waard dus?
Great Smokey Mountains vond ik mooi! Zou in de herfst nog mooier moeten zijn.
Wij wilden eigenlijk naar Griekenland dit jaar, maar vond het te spannend om vliegtickets te boeken met het risico dat t allemaal niet kan/mag. Dus hebben net een plekje weten te bemachtigen op onze favoriete camping in the middle-of-nowhere in Frankrijk! Nu al zin in. Elke ochtend zwemmen in de rivier bij t wakker worden
Ik durf nog niet te boeken, zal je net zien dat tijdens de tweede prik vn mn vriend hebben geboekt
Oh ik houd echt van eten dus dat is zeker jammer!! š„² Zeker omdat je bij zoān luxe hotel ook wel goed eten verwacht.
Mag ik vragen welke camping dit is? Snap het ook als je het liever niet wil delen!
Ik heb er een tijdje gewoond! Het is echt een aanrader. Vooral de omliggende landen ook meepakken.
Ja, je hebt ook wel gelijk! Ik schrok van het bericht over het paspoort, maar denk idd dat de landen dan alsnog alles eraan doen, of zoals je nu met een negatieve test ook het land binnen komt.
Oh wat stom.
Ik heb voor dit jaar wat anders geboekt in de zomervakantie, denk 1.5 maand geleden maar had voor mān gevoel ook veel minder keus dan jaar ervoor.
Ik ben gek op Ohrid, Macedoniƫ. Misschien leuk om te combineren met Skopje. Ik lees net bij dus sorry als dit al genoemd is!
Ik zou heel graag dit jaar als het mogelijk is en we gevaccineerd zijn lekker drie weken zon, zee en strand willen pakken. We hebben dit jaar een baby gekregen dus die gaat dan uiteraard ook mee. Het liefst wil ik dus een hotel aan het strand met in de directe omgeving ook wat te doen zodat we niet aldoor met de huurauto hoeven. Mijn voorkeur gaat uit naar CuraƧao of Aruba. Nu twijfel ik tussen 3 hotels op CuraƧao, heeft iemand van jullie toevallig ervaring met 1 van de volgende hotels: LionsDive, Papagayo of Kontiki Beach Resort? En zou je het dan ook aanbevelen? Ik kan niet wachten om lekker aan het strand te liggen of aan het zwembad!
Wij zijn tweemaal bij Papagayo geweest, vonden het heerlijk. En het hotel is direct aan het strand en een kleine AH supermarkt. Het strand-zwembad ook super. Je zwemt niet direct in zee daar maar op een verhoging zeg maar.
Wij vonden het ideaal Lekker ontbijt, heerlijk beachtent en die vibe aan het strand. Op zondag live muziek, lekker drankje erbij. En ernaast ligt Zest, lekker aan de picknicktafels met je voeten in het zand. Love it haha! Ben super enthousiast!
Maar als we nu weer gaan gaan we voor Chogogo, omdat een eigen keuken wel heel chill is vind ik!
Ik word een beetje verdrietig van het gemak waarmee hier (en overal) weer over vliegvakanties ver weg gepraat wordt.
Had een sprankje ijdele hoop dat er een kentering zou zijn en we echt minder zouden gaan vliegen. Het klimaat verandert nog steeds, en alleen maar sneller, sneller, sneller.
Hoe mensen het voor zichzelf kunnen verantwoorden om niet-noodzakelijk in het vliegtuig te stappen, begrijp ik steeds minder goed.