Agriturismo Ca 'Del Bosco is heel erg mooi, de eigenaren hebben ook een eigen druiven- en olijfgaard en maken olijfolie en wijn. De agriturismo zelf heeft een paar appartementen en een hele grote tuin met een zwembad, daar kun je echt heerlijk relaxen. Het ligt bij La Spezia in de buurt, maar je moet wel met de auto weg als je ergens heen wilt, dus dat moet je net fijn vinden. Het zwembad is helemaal omgeven met gras dus je kind kan daar wel lekker spelen.
Als je wat meer in de drukte wil zitten kan ik je het Gardameer zeker aanraden, ik ga zelf dit jaar ook weer heen. Bardolino of Lazise vind ik hele leuke plaatjes om te zitten. Vanuit Bardolino pak je ook zo de boot ergens anders naartoe, met de boot zijn Sirmione, Salo en Torri del Benaco bijvoorbeeld heel leuk. Ik vind het grote voordeel van het Gardameer dat er een heleboel leuke plaatjes in de buurt zijn en er overal genoeg te doen is, leuke markten etc.
Je zou vanuit het Gardameer ook een dag naar Verona kunnen, dat is qua grootte een beetje vergelijkbaar met Haarlem. Het is een leuke stad, maar ik ben er denk ik al een keer of 5 geweest, dus ik vind het niet zo bijzonder meer haha. Zelf ga ik dit jaar ook nog naar Brescia, dat is een uurtje rijden vanaf Bardolino. Mochten jullie klassieke autoās leuk vinden heb je in Brescia het Mille Miglia museum (met allerlei klassieke autoās die vroeger aan de race meededen). Het is lang geleden dat ik daar ben geweest, dus ik ben ook benieuwd hoe de stad er nu uitziet.

. Mega impulsief beslist dus ik heb wel wat tips wat betreft dingen die je moet meenemen en wat thuislaten etc)
Aanvullende tip op