Rintje Ritsma komt uit Lemmer
Sorry dat is geen tip maar een weetje
Rintje Ritsma komt uit Lemmer
Sorry dat is geen tip maar een weetje
In openbare binnen- en buitenruimtes geloof ik. Ik denk dat straten daar ook onder vallen eerlijk gezegd.
In Italiƫ werken ze ook weer met codes per gebied, de regels zijn dus per regio/gebied anders. Misschien kun je daar eens naar zoeken?
Ik was er vorige week en toen moest je iig wel een mondkapje op buiten, zeker in de steden/drukke gebieden. De meeste mensen doen dit ook echt (meer dan in Nederland wss het geval zou zijn )
Ja kroatie wilde de cijfers niet per regio geven oid, waardoor heel het land oranje werd.
Ik was daar toen en het was echt beter geregeld dan in NL eigenlijk. Ik kreeg allemaal appjesākom nu nrr huissā en we waren wel bewust gereden, maar vonden het toch niet nodig.
Uiteindelijk in hvar nog een paar dagen in een heerlijk hotel gezeten van tui waar alle nederlanders 3 dagen eerder nr huis gestuurd waren en alle duitsers gewoon nog rondliepen š„²
We hebben zelf ook een boot dus zijn idd lekker aan het varen!
Noujaaa eerste vakantie is weer geboekt! Tenerife wordt het. Echt een gek idee.
Heeft iemand goede tips voor een B&B / Agriturismo / leuke camping (maar niet in een tent) in Toscane of bij het Garda meer?
We gaan eind augustus een familielid opzoeken die in Bologna woont en we reizen met de auto en een kind van 2,5! Het plan is eerst 10 dagen vakantie te vieren en daarna het familielid op te zoeken .
Ik heb besloten om op singlevakantie/groepsreis te gaan, vind ik super spannend maar ga ervoor.
Alleen twijfel ik tussen Sardiniƫ of Elba om
naartoe te gaan voor 8 dagen. Wat zouden jullie doen!
Elba, omdat het me altijd geĆÆntrigeerd heeft dat Napoleon daar gezeten heeft. Het lijkt me heel leuk om dat in het echt te zien en er dan ook boeken over te lezen terwijl je daar bent en zo
Ik zou Sardiniƫ doen, puur omdat het daar groter is en meer te zien.
Ahhhh ik hoop zo erg dat Spanje/Valencia zsm geel
of groen wordt. Zou er ook zo graag weer naar toe gaan.
Mijn tips (die eerste 3 zou ik sowieso nog een keer bezoeken zelf )
Dit jaar eindelijk weer op vakantie. Ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen. We gaan naar Kroatiƫ. 1560 km rijden (wel met overnachting).
Mijn zoontje van 2 gaat uiteraard ook mee. En het word onze eerste reis met elkaar(ook de eerste vakantie met mijn vriend).
We zitten in een caravan op een hele kleine camping. Zolang er zon en zee is ben ik al gelukkig
Is er iemand ooit naar Alikanas geweest in Griekenland? Is daar iets te beleven??
Ik ga volgende week, kan je daarna misschien tips geven!
Voor de mensen die interrail hebben gedaan; hebben jullie vantevoren echt alles specifiek opgezocht? Of gewoon onderweg pas naar treinen en tijden gekeken?
Ik struggle een beetje met mān route momenteel. Ik zou samen met mān vriend Athene - Thessaloniki - Skopje - Belgrado - Boedapest - Praag - Frankfurt - Rotterdam gaan doen. Maar er zijn sowieso werkzaamheden waardoor we tussendoor bussen moeten nemen en tussen Thessaloniki en Skopje kan ik niks vinden nu qua treinen en bussen die überhaupt rijden. Dus twijfel nu een beetje om het uit voorzorg om te gooien of om het gewoon zo te laten en daar te kijken.
We hebben nog niks geboekt dus kunnen wel nog wijzigen.
Ik heb alles vooraf opgezocht en geboekt (omdat ik enkel internationale hogesnelheidstreinen nam en ik vind dat ook chiller, dat ik al een uitgedacht plan heb en daarover niet meer moet lopen stressen)
Ligt er misschien ook een beetje aan wanneer je gaat en hoe flexibel je bent qua hostels/hotels? Ik vind het zelf veel fijner om gewoon gedurende de reis te kijken en bv op de 1e of 2e dag van plaats A de volgende plaats te gaan boeken. Maar dan moet je niet te veeleisend zijn qua slaapplek qua prijs of qua ligging omdat de meest populaire dan wel volgeboekt zijn. En weet niet of je hoogseizoen gaat, dat kan wel extra lastig zijn met drukte misschien (maar again, als je niet al te veeleisend bent dan vind je heus wel iets).
Frankrijk is geel
Veel plezier!