Dankjewel! Ik krijg helaas een foutmelding als ik naar hun website wil?
Ik had dit ook eens. Ik heb toen aan de balie op het vliegveld gevraagd of ze me een plek zover mogelijk voor in het vliegtuig konden geven (bij wijze van omboeken) zodat ik er snel uit kon (en daarmee meer tijd had). Uiteindelijk was mn vlucht vertraagd en haalde ik het niet, toen heeft iemand me naar de balie begeleid toen ik landde en hebben ze gratis mn vlucht omgeboekt voor een latere vlucht. Was wel allemaal in Bangkok, maar komt vast wel goed.
Ah wat balen! Wel echt slecht geregeld vanuit de maatschappij, zij horen te checken of passagiers dit redden en anders moeten ze de vlucht helemaal niet zo aanbieden. Schiet jij natuurlijk niets mee op⊠Hopelijk heb je geluk en red je het gewoon!
Morgen helaas alweer naar de laatste stop van onze rondreis. Na 8 dagen natuur en hiken gaan we nog 3 dagen naar de stad.
Heeft iemand nog leuke tips voor Heidelberg?
Ja wat gek, op mijn telefoon kan ik er blijkbaar wel op maar op de PC niet Ga het wel op mn telefoon bekijken enzo, had toevallig ook al een inquiry gemaakt bij vanverre reizen haha. Die heeft heel veel goede reviews dus ik ben hoopvol (en daar kan ik op via mn laptop en dat voelt toch chiller ofzo)
Site doet het ook vanachter mijn PC wel! Heel vreemd.
Ideeën zijn altijd goed! We willen wel een individuele reis, en gaan tickets boeken voor Amsterdam - Tokyo retour (we kunnen vrij goedkoop business class tickets krijgen )
Alsur cafe lluria voor de beste brunch. Geen idee of ze die nu nog hebben maar ik had carrot cake pancakes en ben die nooit vergeten
Ohh amalfikust heb zeker tips voor je
Positano;
- la zagara voor lekker gebakje
- ristorante Mirage voor heerlijk eten en een top uitzicht
- restaurant in hotel villa gabrisa was ook echt heerlijk en ook mooi uitzicht
Ravello
- villa rufolo
- villa cimbrone en een lunch in het lunchrestaurant daar met weer een prachtig uitzicht
Capri
- sowieso grotta azzura
- giardini di augusto
Amalfi
- marina grande restaurant
En dan overnachten bij Casa Santangelo
Mijn zwager was er vorige week, zijn geweldige tip: âgewoon lekker rondloopt, leuke stad!â Heb je echt wat aanâŠ
Ik was gisteren in Ettlingen. Iets zuidelijker. Heel klein, maar schattig centrum en gezellig stadje. Mocht je je vervelen in Heidelberg
Heeft iemand toevallig nog tips voor Corfu (heb het topic al doorzocht)? We zitten in Mesongi, willen een of twee dagen auto huren voor uitstapjes, maar niet de hele week.
Ik denk dat ik dit niet snap wat is er met dat hotel? Waarom zoveel likes.
Ik ken een mooi luxe appartementencomplex daar maar misschien zijn jullie al geweest? Het gaat om de Braunlage Lodge, het dorpje Braunlage zelf valt alleen wel tegen qua restaurants!
Ik heb intussen al wat geboekt, maar bedankt!
Ik ben er eind september geweest voor een rondreis en toen was het top, maar ik weet wel dat het daar ook wel al kan afkoelen. Wel minder regen dan portugal volgens mij. Ik ben inderdaad ook op zoek naar een babyproof zonbestemming rond dezelfde periode. Wilde het liefst naar Andalusie maar denk nu aan Peleponnese.
Ik ben eens eind oktober in Lissabon geweest en toen was het nog iets van 20-25 graden dus als het meezit lijkt het me eind september zeker nog lekker warm
Capri!
Sowieso boek een privétour met boot om het eiland. Als je geluk hebt kun je grotto azzuro bezoeken. Maar anders is grotto verde ook mega mooi.
B&B Il Giardino DellâArte!! Echt geweldig en je kan daar de lekkerste ravioli eten
Heeft iemand ervaring met het huren van een auto via Goldcar of Dollar op vakantie?
Die bedrijven komen significant goedkoper uit de bus (ha-ha) dan andere bedrijven, maar ik ken ze niet. Op trustpilot enzo staan vaak alleen maar negatieve reviews omdat je eigenlijk geen positieve review plaatst (lijkt mij?)
En anders: weet iemand een betaalbaar goed alternatief? Haha