Je hebt in Porto zoveel leuke en goedkope airbnb’s. En omdat de stad klein is zit je eigenlijk bijna overal wel goed.
Ik ben vorig jaar hier geweest: https://www.airbnb.nl/rooms/19504890
En een paar jaar terug hier: https://www.airbnb.nl/rooms/14869924
Maar zoals ik al zei, er is zo veel keus dat ik gewoon even een avond zou rond klikken op airbnb, er wordt namelijk veel gerenoveerd dus er komen telkens weer hele mooie appartementen bij.
Niet het hele topic doorgelezen dus misschien al ter sprake gekomen, maar wij gaan in januari 2 weken naar Florida. Vliegen op Miami en dan beetje rondtouren met de auto.
Ik ben 22 weken zwanger dan dus gaan geen heftige dingen doen, maar ben wel op zoek naar aanraders qua leuke plaatsjes om te bezoeken, goede restaurants, fijne hotels of plekken met goeie koffie.
@Printemps @Patagonia @Infidel bedankt voor de tips! Ik vind Airbnb heel prettig, dus zal inderdaad een avondje rondkijken, zeker als bijna alles op loopafstand is zal er wel iets leuks tussen moeten zitten
Ik heb toen gevlogen op Orlando, maar als je niet naar Disney/Universal wil zou ik dat overslaan. Vanuit daar naar Miami, naar Key West gereden en 2 nachtjes gebleven (ik heb nog een super toffe restaurant tip op 1 van de eilandjes daar, maar wel heel duur! Denk aan fakkels/onbewoond eiland resort idee), vanuit Key West terug gereden door de Everglades en daar op plekjes uitgestapt en makkelijke trails en een hovercraft tour gedaan. Eigenlijk gewoon tijdens het rijden opgelet op reclames ervoor. Vanuit daar aan de westkust bij wat kustplaatsjes geweest om te chillen. Wat trouwens ook prima in Miami kan.
Tips in Miami, voornamelijk Wynwood is een hippe wijk:
- Alter in Wynwood (hippe tuinbar/restaurant)
- Panther Coffee ook in Wynwood (wel beetje hipster)
- Salty Donut in Wynwood
The Keys is gewoon super leuk om doorheen te lopen, super gave huisjes. In het centrum genoeg leuke eettentjes en lekkere ijsjes en uiteraard op de foto met het meest zuidelijke puntje van de USA. Ik heb fotoverslagjes op mijn blog staan, je kunt me een berichtje sturen als je die wil zien.
Voor een kort stedentripje op zoek naar tips voor Madrid! Ik ga in januari. Slaapplaats is geregeld dus gaat mij vooral om leuke dingen om te doen, restayrantjes, barretjes enzovoort!
Ik wil dit jaar graag kamperen in Oostenrijk. Denk dat het een camping wordt in Karinthië, vlak bij de grens met Italië en Slovenië.
Iemand ervaringen met Karinthië? Mooie natuur-/wandeltips?
Ik had deze vraag al in wjekw gesteld maar mss krijg ik hier meer gerichte feedback.
Ik ga volgend jaar zomer 4 weken op vakantie en heb nieuwe koffers nodig. We zaten naar de Aeris spinner te kijken van samsonite en dan de L, van 75 cm. Samsonite zegt dat die geschikt is voor 2 weken en de 80 voor meer, maar weet niet of je dan snel over de kilo’s zit? Ook vraag ik me af of de koffer zwaar is met 5-5,5 kilo?
Hebben jullie nog tips, aanraders etc? Iemand had al in wjekw aangegeven dat ze de wieltjes van deze koffer heel vervelend vond.
Heb je al naar Suitsuit gekeken? Ik heb daar een koffer van (medium volgens mij) en ik vind hem fijn. Licht, past veel in, stevig, goede wieltjes en niet zo duur.
Ik heb die eigenlijk afgeschreven, omdat ik daar echt slechte verhalen over heb gehoord mbt kwaliteit en ik ze wel echt voor lange vliegreizen ed wil kunnen gebruiken.
Edit: maar ben dus nu even aan het kijken! Dacht altijd dat Samsonite beter was
Tips voor Ibiza? Hotel is al geboekt
Waar zit je en wanneer ga je? En wat voor type vakantie wil je?
Sud Ibiza Suites 4-8/3
Wil graag het eiland verkennen (best met scooter of auto?) en wat shoppen wijn drinken en dutjes doen tussendoor. Ik ga samen met mn moeder.
Ik heb de Samsonite S’Cure Spinner 75. Ik ben er zelf heel tevreden over. Wielen draaien goed, koffer is stevig en er past veel in. Vriend en ik hebben samen twee weken deze koffer samen gebruikt en was perfect.
Had dit een tijdje terug gepost:
Bedankt! Ga ik ook even kijken. Lekker stevig ook?
Ik heb wel wat tips maar nu even geen tijd, ik kijk morgen even!
Ah super bedankt! Was nogal aangeschoten toen ik wel even gezocht had maar niet bewust opgeslagen dat je dit zei, oeps. Thanks for the reminder en wat een goed begin dat je Madrid zo leuk vindt!!
En @Parasol ik kijk uit naar je tips!
Mag ik je fotoverslag zien? En hoeveel was je ong kwijt voor de reis? Wij twijfelen heel erg, enkel Orlando doen en alle parken bezoeken of een rondreis door Florida…
Wij zijn 8 dagen in Orlando geweest en 1 dag naar universal geweest. 3-4 dagen Orlando was ook zat geweest, hadden we langer op The Keys kunnen blijven!
Ik heb hier wat staan: http://www.daintydream.com/en/?s=Florida
Als het niet mag haal ik het weer weg!
Ik heb zo’n ouderwetse harde koffer van Samsonite waar ik super tevreden over ben, maar ik zie die nu helemaal niet meer op de site staan. Er staan er wel veel op marktplaats, deze is het. Had er voor naar de vs wel zo’n band met tsa slot omheen gedaan en dan mn cijferslot los zodat ze er evt in konden.