Ja ik ga al 5 jaar alleen op vakantie, m’n eerste was 18 dagen Italië waarbij ik ook 5 dagen in Rome was. Het ligt er aan wat je zelf wilt, toen was ik 22 en sliep ik nog continu in hostels, dus dan kan je altijd mensen om je heen hebben als je wilt.
Vorig jaar ben ik voor het eerst all inclusive alleen gegaan, dat waren “maar” 6 volle dagen, toen was ik er ook wel klaar mee, maar ook dat was ZO lekker. Heb ik afgelopen zomer weer gedaan.
Afgelopen mei ben ik ook naar Valencia geweest alleen, en toen heb ik voor het eerst een hostel en eigen appartement gecombineerd: 3 nachten in de 1, 3 nachten in de ander. Dat was ideaal want inmiddels ben ik wel beetje klaar met hostels maar zo had ik nog wel de contacten uit 't hostel om wat leuks te gaan doen en kon ik gewoon relaxed in m’n eigen luxe appartement bijkomen haha
Ik ben dus naar het Italiaanse vasteland geweest, Berlijn, Sicilie, Kreta (all inclusive), Valencia en Mallorca (all inclusive).
Ik ga graag alleen op vakantie, maar doe het niet meer zo lang als die eerste keer. Dat vond ik wel intens, maar toen sliep ik ook echt 18 nachten in hostels en je ontmoet continu mensen…
Ook toen ging ik overdag wel vaak alleen op pad. Onveilig heb ik me zelden gevoeld, alleen op Sicilie af en toe. Maar met je gezond verstand kom je echt een heel end
Oh en ik kan mezelf altijd heel goed vermaken, met all inclusive me ook geen moment echt verveeld eigenlijk. Ik kan al genieten van mensen kijken, uren achter elkaar. Tijdens het eten keek ik vaak ook gewoon om me heen, had zelden een boek bij me oid
Mijn dagen bestaan op zo’n vakantie vaak niet eens uit echt dingen bekijken, toeristische trekpleisters, maar meer beetje “leven” daar. Beetje dwalen enzo
Volgend jaar wil ik in juni een weekje chillen ergens in de zon all inclusive, in de zomer een weekend naar Kopenhagen of Stockholm, en begin september ±10 dagen “eilandhoppen” in Griekenland
Allemaal alleen dus 

je kan trouwens op heel veel plekken gratis parkeren!
Maar dat wist je al
Ik vertrek 25 februari
IJsland!