Ik ga pas in mei maar wij verwachten rond de €3000 kwijt te zijn samen. Hadden wel hele goedkope tickets dus dat scheelt. Wij doen trouwens maar een klein stukje kust en vooral het krugerpark, daarna vliegen we van Durban naar Kaapstad voor een week Kaapstad dus wel een iets andere reis.
Andere vraag, wij twijfelen heel erg over malariaadvies voor Z-A bij de GGD. Bij eerdere reizen zijn we vooral heel erg bang gemaakt waardoor we alle aangeraden inentingen al hebben (inclusief rabies). Het gaat dus alleen om eventuele malariapillen. We zijn begin mei 5 nachten in malariagebied. Dan is het nog net malariaseizoen dus ik wil de pillen wel slikken. Ivm psychische klachten van mn vriend in het verleden willen we voor malarone gaan. Is er een andere manier om dit te krijgen naast de GGD? Ik vind het zo zonde om advies te vragen en een consult te betalen terwijl ik precies weet wat we nodig hebben.
(sowieso hebben veel hawkers stalls echt goede laksa voor maar een paar euro)
heeft iemand nog tips? Wil zoveel mogelijk zien/doen in die dagen - dus hoor ook heel graag wat ik over kan slaan!