Ik wil al jaren een citytripje alleen doen, 2 nachtjes. Maar wat is een leuke, goedkope en veilige stad om dat te doen?
Berlijn, Praag, Budapest
Hamburg! Niet te groot maar daardoor juist leuk voor 2 nachten.
Goed lijstje, ik zou er alleen nog pleisters en jodium aan toevoegen
Mijn vriend heeft me een weekend weg gegeven en ik mag kiezen waar naar toe. Eerst zouden we misschien surprise me doen maar nu hoor ik hem daar niet meer over. Hij wil snel weten waar we heen gaan. Heeft iemand een stad waarvan je zegt: wo, nooit verwacht maar zo onwijs leuk! Ik wil echt wel gevarieerde dingen doen dat weekend dus van een museum tot een leuke lokale markt en gezellig een drankje doen s avonds.
We wonen in Alkmaar en werk(t)en in Amsterdam dus die vallen af wat mij betreft. Breda en Den Haag vallen ook af want daar heb ik beiden 5 jaar gewoond
Ik vond Arnhem en Amersfoort leuk! Kan je in de buurt ook mooi wandelen. In Apeldoorn vond ik het ook wel leuk, en daar is de Apenheul dichtbij. En anders misschien Maastricht? Mooie stad, genoeg te doen. Roermond vind ik ook heel gezellig Als je van zee houdt kan je naar bijvoorbeeld Domburg gaan, maar daar is verder niet zo veel te doen. Middelburg is mooi maar niet mega interessant, dus dan zou je in de buurt wat dingen moeten gaan ondernemen. Verder hoor ik veel mensen positief over Brugge maar daar ben ik zelf nog nooit geweest.
Maastricht vind ik de beste cutytrip in Nederland. Antwerpen of Brugge zijn ook heel leuk. Als je meer buiten wil zijn zou ik naar een van de waddeneilanden gaan in een fijn huis samen, ik vind zelf Ameland en Terschelling top.
We willen naar een camping vlak boven de grens met ItaliĆ« en SloveniĆ«, dan kunnen we daar eventueel ook nog de omgeving verkennen. Verder nog niet echt to doās uitgestippeld, maar volgens mij is er genoeg moois in de omgeving.
Zwolle! Leuke winkels en lekkere eettentjes
Ik ben bij El Tucan geweest in Playa del Carmen, was qua kamer niet geweldig, gewoon prima, maar qua locatie echt top! Ligt er een beetje aan wat je zoekt, want het is echt in het winkel-/uitgaansgebied, niet aan het strand. Wel gaat er een shuttlebus naar het strand
Ik ben een week vrij en heb eigenlijk wel zin om een paar dagen naar de zon te gaan om gewoon even op te laden en in een andere omgeving te zijn. Nu kan niemand in mijn omgeving mee, dus ik ben bang dat ik op mijzelf aangewezen benā¦
Heb dit alleen nog nooit gedaan. Weet iemand misschien een leuke ontspannen plek/ho(s)tel/reis om te doen in Europa?
Eindhoven Rotterdam Den Bosch Groningen. Ik ben echt fan van Rotterdam: kan je letterlijk alle kanten op, ouder, nieuw, modern, haven, winkelen etc.
Een vriendin van me is in december alleen naar fuerteventura gegaan en vond het helemaal prima. Idd lekker gechilld, ze had all inclusive geboekt dus had geen gedoe met alleen uit eten enzo en ze had surflessen gepland dus ze had wel wat aanspraak!
Ik ben nu opweg naar London, heeft iemand nog tips?
shoreditch
Naar Camden town!
Sorry hoor even mn enthousiasme kwijt. Over precies 1 week vlieg ik naar Aucklandddd Kan niet wachten om weer terug te zijn in NZ
Of courseeeee!
Omg jij gaat gewoon voor een lange tijd, zo jaloerrrrs
Tenerife
ik zeg ook Tenerife maar ben op de anderen nog nooit geweest dus misschien niet helemaal eerlijk. Maar daar heb je sowieso alles wat je zoekt!