Reizen / Vakantie (Deel 1)

Ik wil zo graag nog samen met mijn vriend even lekker weg, maar ik ben zwanger dus wil ook niet bewust gevaren opzoeken. Maar ik merk gewoon dat ik zo graag nog even lekker op vakantie wil en zeker omdat het dan onze laatste vakantie echt samen is.

Iemand nog goede tips? Mag binnen en buitenland zijn, auto of vliegtuig.

Brugge, Knokke, Antwerpen, Maastricht? En anders Valencia? Een vriendin van me is net terug van Mallorca en zegt dat het daar echt heerlijk (rustig) is…

Misschien een natuurhuisje ergens in NL? Dan ben je niet onder de mensen dus weinig risico

Weet niet of t nog steeds kan maar ik heb ooit een steptour door de grotten gedaan en dat was echt lachen.

5 likes

Iemand tips voor Berlijn? Toffe hotspots, leuke restaurantjes?

Is inmiddels het Duitslandtopic, maar begonnen als Berlijntopic, staat veel in

Piece of cake?

2 likes

Iemand een aanrader voor een mooi gebied in duitsland tussen München en Nederland? :stuck_out_tongue: ik heb weinig ervaring met de gebieden. Ik wil kamperen en zoek een mooie regio om te wandelen en steden te bezoeken en hou ook wel van actief bezig zijn.

Eibsee :heart_eyes: Sowieso het gebied Garmisch-Partenkirchen. Wel nog onder München, maar als je daar een verblijf hebt is het prima te rijden.

2 likes

Oke, ik hoopte iets meer omhoog, haha

Ik heb eerst een vrijgezellefeest in schliersee dat is ook daar in de buurt!

Iemand tips voor een accommodatie in het Harz gebied?

Iemand tips voor verblijven in Rügen, Duitsland?

https://www.airbnb.de/rooms/34796879?s=67&unique_share_id=ce09f5b3-46b3-4f05-b209-1ccd814bafa6

Wij zaten in Braunlage, schone Airbnb, leuke omgeving!

1 like

Mijn vriend en ik wilden voor mijn verjaardag een weekendje weg (met auto) en dachten aan Parijs. Maaaarrrr toen werd Parijs code oranje.

Hebben jullie nog ideeën voor mooie steden waar je met de auto heen kan (geen NL)? We willen ook best naar het noorden toe (Denemarken).

Ik ga het even volgen! Mijn vriend wordt 30 maar zijn feest kan niet doorgaan denk ik, dus ik wil hem ook een weekend meenemen niet al te ver weg.

1 like

Van Rotterdam naar Londen moet je nu nog overstappen op Brussel, terug naar Rotterdam gaat wel direct. Ik heb het in december gedaan en vond het prima! Qua tijd doe je er wat langer over maar je stapt middenin Londen uit dus dat scheelt!

1 like

Iemand tips voor leuke verblijfplaatsen in Normandië of ergens anders in Noord-Frankrijk?

Volgens mij 3 uur zonder overstap (dus de terugreis) en 4 uur met overstap (de heenreis). Tijdsverschil niet meegerekend. De overstap gaat er inderdaad ook uit, over een tijdje kun je vanuit Rotterdam ook direct reizen. Nu moet je in Brussel nog met je tas door de douane, daar zijn ze op Rotterdam nu een perron voor aan het inruimen.

1 like

Ik had de Eurostar geboekt voor eind mei en in juli zonder overstap in Brussel (dus rechtstreeks) en heb net even voor je nagekeken, de heenreis had 3:29 uur moeten zijn en de terugreis 3:13. Echt niet lang dus! Dit was tussen Rotterdam en Londen.

1 like

Toevallig net een mail gekregen, vanaf 26 oktober direct vanuit NL naar Londen! Je kunt vanaf 1 september tickets reserveren.

3 likes