Lola (Italiaans) en Macamba zijn beide ook aanraders!
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar Lokaal heeft onlangs een groene michelinster gekregen dus dat is vast ook een aanrader!
Stampij! is ook heel lekker!
Gisteren ben ik uit eten geweest naar ‘de Saffraan’, een fine dining restaurant in Amersfoort. Was een verrassing, en toen ik zag dat het restaurant op een boot was vond ik het al leuk! Maar echt heerlijk gegeten.
Even een paar foto’s. Ze hadden verder ook een alcoholvrij drankjesarrangement afgestemd op de gangen, dus heb daar ook een paar van genomen. Eentje was een soort mocktail van groene ijsthee met kruiden en peper, en de ander een alcoholvrije mousserende rode wijn oid met rood fruit en kersen. Die was top!
Ziet er goed uit! Die gaat op m’n lijstje.
Vind het leuk dat ze een mocktail arrangement hebben. Dat hebben ze bij de Portier in Nijmegen en dat is echt lekker samen met de gerechten.
Binnenkort ga ik een nachtje naar alphen aan den rijn, heeft iemand nog tips voor restaurants om te lunchen en dineren ?
Buuren!
Proto!
Niet Maggie blue, vreselijk vies eten. Ik vind koeien en kaas ook leuk of batista voor lunch
Dit is t geworden en we hebben er heerlijk gegeten, bedankt voor de tip! Uiteraard ook aan de anderen voor de tips !
Weet iemand een lekker Mexicaans restaurant tussen Dordrecht en Gouda? We eten allebei vegetarisch.
In Gouda heb je Xochimilco, vind ik zelf een erg lekkere Mexicaan! Casa Chow is ook leuk, beetje streetfood-achtig maar niet uitsluitend Mexicaans. Qua eten niet uitzonderlijk maar vooral een leuke sfeer!
Het is sabor sabor geworden in Rotterdam! Echt heel lekker, authentiek Mexicaans, vriendelijk personeel en goede cocktails en sangria.
heeft iemand toevallig een tip voor een kerstige lunch of diner in omgeving Den Haag / Delft / Rotterdam ? Liefst gewoon leuke sfeer en niet te fancy.
Ik zoek me zelf een ongeluk maar kan weinig vinden wat niet toeristen trekpleister is of beetje kerstig is.
Ivm de kerstsfeer dacht in aan Des Indes. Maar het is wel een fancy hotel. Met kerst hebben ze leuk uitgepakt qua decoratie. De reguliere kaart voldoet misschien wel, ze bieden ook high tea aan trouwens.
(Ik was er laatst en vond het niet té fancy, maar dat is ook weer persoonsgebonden.)
Kafka? Niet super bijzonder qua kaart, maar volgens mij wel leuk versierd
neeeeee alsjeblieft niet Kafka
dit café is een scam met achterlijke prijzen
misschien van kinsbergen?
Heeft iemand tips voor restaurants in Enschede? Ik eet vegetarisch dus liever geen steakhouse, verder mag het van alles zijn
Sushi bij TAO. Wel prijzig maar heerlijk
Carlina’s Latin Cuisine, en dan de Culinaire reis als vegetarische optie, is GE-WEL-DIG. En het Paradijs is een vegetarisch restaurant, lekker en hele leuke setting.