Restaurant tip topic

Ik denk dat wij er toen zéker vier uur gezeten hebben

4 likes

Waarom zou je om 9u alweer weg willen?! Toch een onwijs bijzondere ervaring, lijkt me dan niet fijn als je zo op tijd staat. Maar wij waren er tot 11u- half 12, en waren de laatsten die avond

11 likes

Nee ik wil ook dan niet weg!!! Ik was gewoon benieuwd

Wij waren er van 7 tot half 12!

2 likes

Grappig dat mijn vorige vraag hier de laatse vraag was lmao maar ik kom weer over de Nieuwe Winkel, is er een soort dress code ofzo? Ik ben wel eens naar restaurants geweest waar je specifiek een plekje achterin kreeg als je er niet netjes genoeg uit zag haha. Niet dat ik dat erg vond maar is toch ongemakkelijk

1 like

Ik ben er twee jaar geleden geweest en nee ik denk niet dat er een soort dresscode geldt. Ik was er in de zomer en volgens mij zaten er een paar meiden in best wel zomerse (blote) kleding, en ook een familie die er echt netjes uit zag.

Ik zou gewoon iets aan doen waar je je mooi in voelt, binnen jouw interpretatie een beetje netjes/gekleed.

2 likes

Geen dresscode en netjes hoeft daar absoluut niet. Het is ook vooral vrij hip daar.

2 likes

Nee zeker niet! Trek iets aan waar jij je fijn in voelt, de bediening is ook heel casual. De sommelier had ook een grote baard en veel tattoos. Dus je komt niet in een opgeprikte setting.

1 like

Heeft iemand nog een tip voor een wat meer bijzonder restaurant? Bijv. op een bijzondere locatie of in een bepaald thema. Mag best wat extra kosten. Ik houd wel van goede service, maar hoeft qua eten niet sterwaardig te zijn oid. Heb best een groot zoekgebied (ergens tussen Utrecht - Apeldoorn - Nijmegen - Den Bosch). Ik heb een auto, dus mag ook ergens buiten de stad zijn.

1 like

Konijnenvoer in Arnhem. Een van de beste experimentele veganistische restaurants van Nederland. Ze maken fantastisch Italiaans eten waarvan je pas achteraf beseft dat het vegan was. Leuk jong team en goede service.

9 likes

Dat klinkt goed! Ook nog beschikbaar op de dag dat ik wat zoek, dus heb meteen gereserveerd. Thanks!!

6 likes

Heeft iemand een tip voor een Aziatisch restaurant Deventer? Of als Aziatisch niet echt te doen is daar, mag iets anders ook.

Ik heb al 2x in de Hoftram gegeten en alleen al voor het eten zou ik teruggaan, was echt geweldig. Eerste keer was ik zo druk met eten dat ik niks van het uitzicht heb gezien :sweat_smile:

deventer is geen klein dorp :sob::sob: mekong is goed

4 likes

Sorry voor de belediging.

Qua ervaring: Dinner in Motion in Eindhoven?

Wat leuk! Hopelijk heb je een leuke avond :relaxed:

2 likes

Birds!!

1 like

stadsjochies in utrecht?

1 like

Ik ga dit weekend voor het eerst naar Antwerpen en ben op zoek naar een leuk en goed restaurant dat op zondag open is. Liefst iets waar je echt lekker kan eten en goede wijn kan drinken, mag wat duurder zijn. Iemand tips?