Wij gaan binnenkort naar queens of the stoneage in amsterdam we twijfelen om te eten bij de japanner of rayleigh & ramsay. Houden erg van lekkere wijntjes en kleine gerechtjes.
Welke moeten we kiezen?
Wij gaan binnenkort naar queens of the stoneage in amsterdam we twijfelen om te eten bij de japanner of rayleigh & ramsay. Houden erg van lekkere wijntjes en kleine gerechtjes.
Welke moeten we kiezen?
Ik heb nog nooit bij R&R gegeten maar wel vaak bij de Japanner en die vind ik fantastisch!
Wilde ik reserveren, helaas pas vanaf 18 uur. Dat redden we niet met het voorprogramma dus heb net gereserveerd bij r&r. De japanner staat nog op het lijstje
Iemand tips voor een goed restaurant in midden Limburg (kleine kans i know ). Semi fancy, zuurdesem, kleine kaart, goeie wijnen etc.
Nee niet uit ervaring. Maar misschien kun je wat vinden op de website van Gault Millau? Ontdekking van het jaar zit in midden Limburg zag ik.
Hof van Herstal in Echt? Wel heel klassiek, maar ook kleinschalig en al jaren een bib gourmand dus prijs-kwaliteit ook prima
Ohh jawel heb eindeloze tips haha. Oa Roermond heeft goede & leuke restaurants! Mr Sammi, Waers, kasteeltje Hattem, gasterij lieve Hemel (Sevenum) of G7 (Sittard).
Hoezo kleine kans?!
Kasteel eyckholt in Roosteren vind ik wel een aanrader.
En Lieve hemel in Sevenum al vind ik dat niet echt midden.
Diverso in Nederweert. Erg goed Italiaans restaurant!
@Chesirecat @vitaminwater hoe vonden jullie vuurtoreneiland? Ik lees gemengde reviews over het eten, dus ben benieuwd hoe jullie het vonden. Ik wil met overnachting boeken trouwens.
Ik vond het eten heel lekker! Het was niet meeega spectaculair maar wel gewoon goed. De picknickmand die je krijgt als je met overnachting doet is ook niet heel bijzonder. Ik vond het in combinatie met locatie en sfeer wel top maar als je echt bijzonder eten wil moet je het niet doen.
Heeft iemand tips voor leuke restaurantjes in Delft (centrum)? Met name plekjes waar ze ook goede cocktails serveren.
Hanno! Mega lekker eten uit allerlei verschillende keukens over de hele wereld en hele goede cocktails.
Dankjewel! Ga er meteen naar kijken. 🩷
Ik ben op zoek naar een leuk restaurant in Eindhoven. Keuken maakt niet uit, als het er maar lekker en gezellig is.
Berlage vind ik erg leuk, of downtown gourmet market(foodhal). Je hebt veel keuze iig in eindhoven, ik kijk ook altijd even op Tripadvisor(en dan bij fotos voor de sfeer en de gerechtjes enzo)
@Chili Welp, zit ook op de Kleine Berg net als Berlage. Sowieso zitten er in die straat vele leuke zaken.
Nev wil ik graag nog naar toe, ben er nog nooit geweest.
Iemand die bij de nieuwe winkel is geweest, hoe lang waren jullie er toen ongeveer? Ik heb gereserveerd om 18 en iemand vraagt of ik om 21u ergens heen kan haha, maar toen ik in 2022 bij château Neercanne het hele menu deed waren we er echt wel een paar uur haha
Ik heb er volgens mij van zes of zeven uur tot tien uur ongeveer gezeten.