Restaurant tip topic

De Chicken Avocado bij Teds is zo lekker :drooling_face:

1 like

O’panuozzo heeft echt de lekkerste Napolitaanse pizza’s in Utrecht. Het is geen restaurant waar je uren zit maar echt een Napolitaanse pizzeria

1 like

Geen restaurant tip, maar een vraag. Reserveren jullie wel eens via Iens? Daar krijg je voor elke reservering yums (punten) en na een X aantal punten korting op je rekening. Ik vroeg me af of iemand die korting wel eens gehad heeft en hoe dat werkt. Geeft het restaurant je dan korting? Of krijg je het bedrag door Iens op je rekening gestort?

Sowieso is tabasco veel beter dan cubanita. Alleen laatste x dat ik bij tabasco was, waren we met 9 man en duurde het supwerlang voordat we de tapas kregen, dus dat was een behoorlijke tegenvaller (vooral omdat wij tegen de rest hadden gezegd dat tabasco top is)
BijMeta vind ik ook lekker in Hoorn. Wel redelijk prijzig

Oh, dat is wel balen! Ik ben er niet met een grotere groep geweest, maar met kleinere groepen dat nooit gehad. Kan me wel voorstellen dat het ongemakkelijk is als je juist dat restaurant hebt aangeraden haha!

BijMeta had ik inderdaad ook al als tip gekregen! En Buriram voor Thais, maar daar ben ik nog niet geweest.

Den Bosch
Afghaans restaurant Zaher
Ontzettend lekker en een keer wat anders. Als je niet goed weet wat alles is kan je ook van alles wat kleine hapjes bestellen. Héél lekker! Reserveren wel echt nodig, is altijd loeidruk.
In Tilburg zit ook er ook één van dezelfde eigenaar: Sarban.

1 like

Jaa dekxels is zo leuk! Een van m’n lievelingsrestaurants wel. Sowieso zitten er op de denneweg in Den Haag mega veel leuke restaurantjes en het heeft een algehele knusse sfeer. Voor superlekkere paella kan je er ook terecht bij het restaurant el limon!

1 like

Leuk dat je Hoorn erin heb gezet! Ik vind zwarte olifant ook erg leuk, maar heb nu al een paar keer gehad dat er gerechtjes op waren.
Bij meta is ook top! Wel altijd druk dus even reserveren.

Amsterdam
Eethuis Ibis naast de amstel lekker Etgiopisch eten, grote porties, heel smakelijk en vegan friendly.

Even een up voor dit topic:
Amsterdam
Maz mez
Een libanees restaurant waarbij je een menu voor 25 euro koopt met 8 koude en 8 warme gerechten. Het plarbrood is super vers en lekker en alle gerechten ook. Interieur leuk en bediening heela aardig. Vegan goed mogelijk! Echt een aanrader

Eethuis ibis
Leuk Ethiopisch restaurant op een goede locatie. Het eten ia heel anders omdat je met je handen eet, maar alles is super smakelijk en de gerechten groot. Echt leuk om een keer gedaan te hebben.

Ctaste
Eten in het donker. Een super belevenis want je ziet dus niks. Ik heb dit op date gedaan en we hebben 4 uur lang gekletst en stiekem gezoend, haha. Nee, ik vond de ervaring echt top
Ook vegan is geen probleem.

1 like

Zoek eens op Bib Gourmand restaurants. Is een Michelin erkenning maar dan meer ‘het kleine zusje van’ de ster. Betaalbaarder maar wel op en top kwaliteit.

1 like

Je komt er niet er ongeluk, maar De Gouden Molen in Rossum is dus heel lekker! Heb er tien jaar naast gewoond en nu we verhuisd zijn er eens gaan eten, lekker logisch. Echt duur, maar wel heerlijk.

Sinne! 1 ster, fusion keuken, super vriendelijke bediening, niet te groot, open keuken, heerlijke wijn en fantastisch eten. Wij hadden 7 gangen (+ 3 of 4 amuses) voor ongeveer €200. Echt een geweldige avond gehad en hebben het 1.5 jaar later nog steeds over hoe leuk en lekker het was.

3 likes

Kan ik beamen! Leuke sfeer ook!

1 like

The Red Sun in Blaricum, echt top. Beste sushi die ik ooit gehad heb in Nederland en de presentatie en het personeel was ook :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Enkele gangen van het 7 gangen sushimenu dat we hebben genomen:

15 likes

Heeft iemand nog aanraders om te gaan eten rondom Eerbeek?
Wij gaan een paar dagen weg en willen een keer lekker uit eten.
We beschikken over een auto dus Apeldoorn mag ook

Ik heb ooit gegeten bij restaurant Hoogheid in Hoog Soeren. Was toen echt een succes, verrassend menu en mooie plek. Geen idee hoe het nu is trouwens

1 like

Ohhh dit is mega toevallig, maar wij zijn ooit bij De Peerdestal in Ellecom beland na een dag wandelen op De Veluwe en dat was zo leuk en lekker dat we er twee jaar later nog eens zijn terug geweest! Zie dat dat vlakbij is!

Absoluut niet modern, maar gewoon gezellig met veel hout en een open haard… :fire:

1 like

In Eerbeek is restaurant de Korenmolen best leuk, zij hebben een champignonpotje wat lekker en vettig is.
De stuyv in is nieuw in Eerbeek en ik hoor wisselende verhalen, als je vlees eet is het best lekker volgens mij.
In Apeldoorn ben ik naar indian Palace geweest, daar heeft iedereen echt lekker gegeten! Gewoon prima Indiaas restaurant.

2 likes

Heel anders en vooralsnog alleen november nog open:
Pop up restaurant Dessertclub.
7 gangen nagerechten!
Maar echt in combinaties dus zeker niet zoet-zoet-zoet alleen!

1 like

Deze zou ik overslaan @Flopsyunicorn

5 likes