Restaurant tip topic

Ook even €220 moeten aftikken.
Vind de vergelijk van de ravioli met anglaise van karnemelk wel grappig. De auteur vergeleek het met supermarkt chocomousse die bij het boeren weer zuur omhoog kwam :rofl:

2 likes

@anon18225511 @Flopsyunicorn
:open_mouth: ik kan me hier echt niet in vinden. Ik heb er in September gegeten. Misschien is het nieuwe menu dan zo slecht?
Want het restaurant kreeg veel lovende kritiek en zit steeds vol…
Ik ga eind november weer.
Maar goed, in Apeldoorn is Sizzlers ook super!

1 like

Heeft iemand nog restauranttips voor het centrum van Deventer?

1 like

Ik ben een keer bij jackies geweest(volgens mij heette het toen anders) en dat was echt een aanrader! Vooral de service was echt super!

Iemand tips voor een leuk restaurant op een bijzondere locatie? Max 1.5 u van Almere af rijden. Ik keek naar de Euromast en naar de Watertoren in Utrecht maar beide hebben geen plek meer voor a.s. dinsdag, maar zoiets is ongeveer wat ik zoek. Er moeten ook opties zonder vlees zijn.

Vuurtoreneiland! Je stapt op in Amsterdam en per boot word je naar het eiland gebracht. Dit alleen is al een avontuur. Het eten en de sfeer zijn echt fantastisch. It ain’t cheap, maar wel bijzonder.

2 likes

Heb ik inderdaad over gelezen en lijkt me top maar je moet daar dus echt maanden van tevoren reserveren!

1 like

Normaal gesproken wel, maar in deze tijd valt het juist mee. Een vriendin kon een week van te voren nog reserveren.
Anyway, voor de rest heb ik helaas geen tips. Succes met de zoektocht!

1 like

Voor volgende week dinsdag kun je nog boeken, wel 16:00 opstappen
Ik heb voor januari geboekt, hoop heel erg dat dat kan qua maatregelen. Fakking zin in, wordt vgm heel bijzonder

1 like

Ooh! Interessant. Lees alleen net dat de persconferentie vrijdag wordt en ben bang voor een lockdown ofzo :weary: aanbetaling van 90 eu pp kwijt dan.

Maar wel heel gaaf, lijkt me leuk om dan zowel eens in de zomer als in de winter te gaan met die verschillende restaurants enz. Hele andere sferen.

Neem aan dat als de lockdown er komt je gewoon je aanbetaling terug krijgt hoor.

5 likes

Ja misschien ga ik daar maar even naar informeren. Want bij klachten mag je het dus verzetten, niet annuleren. Dus hoe dat dan bij een lockdown van 2(?) weken zit, weet ik niet hoor.

2 likes

The Lemon Tree! :lemon:

1 like

Ohhh ik ga mn vriend als verrassing een etentje geven op het vuurtoreneiland en ben ZO benieuwd. Ervaringen van hoe het was @vitaminwater zijn welkom :relieved::relieved::relieved:

7 likes

Zijn hier nog Antwerpen tips?? Mag voor lunch en diner

1 like

Omg wij gaan in APRIL PAS kut corona

2 likes

Ahhh tuurlijk, wat rot! Wij gaan in mei dus ik hoop dat we dan al in die kas mogen. Al is dat fort ook mega leuk en knus natuurlijk

2 likes

Ja ik heb niet echt een voorkeur denk ik! Wel super zin in

1 like

Wtf. Ik wilde stipt om 13 uur reserveren voor 14 mei voor Vuurtoreneiland, dus ik vul alles in. Wilde betalen… is alles al vol?! 2 minuten na 13 uur. Dat kan toch niet serieus?

Ik ben nog nooit in Maastricht geweest, heeft iemand tips voor een goed restaurant waar ze naast vlees ook vegetarische opties hebben?

1 like