Restaurant tip topic

Otaru ken ik niet. Ik ben een paar keer bij A-Fusion (Zeedijk) geweest en die vond ik wel heel goed.

2 likes

Ik ben opzoek naar een bijzonder restaurant om een collega die gaat trouwen mee naar toe te nemen als een soort vrijgezellenetentje. We houden van bijzonder eten en hebben dus ook al veel gezien.

Ik dacht zelf aan een brunch, maar ik eet vegan en de andere twee vegetarisch en ik zag nog weinig bijzonders. Diner mag dus ook!
Budget mag wat hoger zijn, maar liever geen ster niveau, omdat we met z’n tweeen voor haar betalen :sweat_smile:

Omgeving noord holland!

1 like

Oxalis in Wervershoof, Het Kerkje in Andijk, La Mere Anne vlakbij Hoorn, zoiets?

Of ff zoeken tussen restaurants met Bib gourmand?

Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar ik zoek wel iets minder stijf! Nu hadden we als optie een libanese restaurant in amsterdam, maar als iemand nog een soort gelijke tip heeft voor een andere keuken in die trant, graag!

Iemand tips voor een restaurant dichtbij het AFAS Circustheater/Parkeergarage Strand in Den Haag?
Zelf echt totaal niet bekend in die omgeving en we willen voordat we naar een musical gaan ergens in de buurt wat eten.

1 like

Bij Zitoun. Tunesisch restaurant.

1 like

wij gaan volgende week naar de Efteling, is het eten daar wat te eten ?

1 like

Ja, is over het algemeen prima. Er zijn voldoende restaurants. Enkele kun je van tevoren reserveren (polles pannenkoeken en Pinokkio pizzeria) maar bij de meeste restaurants is ook zonder reservering voldoende plek.
Ik vond de a la carte kant van het panorama restaurant prima, hier hebben ze gerechten als kipsate en een goede vegan lasagne.
Bij het fabula restaurant hebben ze ook maaltijdsalades/pasta’s met in elke categorie ook vega(n) opties. Was ook lekker!
In de app kun je zien welke restaurants open zijn en een korte omschrijving van wat ze er verkopen.

Wat zijn dé beste restaurants in Zeeland?

Iemand tips voor leuke lunch restaurants in omgeving Dordrecht (of meer richting zuid/oosten) ? Liever niet te fancy.

1 like

Rebel rebel (vegan), bluebirds in the backyard (vega), villa augustus (biologisch), hotel de watertoren (ook biologisch) of magazijn. Allemaal Dordrecht :sweat_smile:

4 likes

Als een Dordtenaar kan ik inderdaad Bluebirds en Villa Augustus kei hard aanbevelen, het is daar echt heerlijk!

2 likes

Weet iemand een leuk restaurant op Max. Een uurtje rijden van Breda? We willen eens ‘wat anders’ dus ik dacht Indonesisch, Surinaams of iets uit het midden oosten ofzo maar ik zit al heel de avond te zoeken maar ik twijfel zo bij alles :smiling_face_with_tear:

Sarban in Tilburg (afgaans)

4 likes

Klopa (Bosnisch) in Tilburg

4 likes

Mijn man heeft voedselvergiftiging gekregen na 't eten in een restaurant. Ik heb het gemeld bij de nvwa. Zal ik het restaurant ook nog mailen? En geef ik dan bij hen aan dat ik het ook gemeld heb bij de nvwa?

1 like

Ik zou sowieso eventjes bellen of mailen! Misschien is er een slechte batch producten, dan kunnen ze er wat mee

1 like

Inter Scaldes in Kruiningen, tevens het beste restaurant van Nederland met drie sterren :smile:
De restaurants op www.restaurantzeeland.nl zijn allemaal goed! Wel wat duurder allemaal.

1 like

Ik zou sowieso altijd eerst contact opnemen met het restaurant. Eventueel kunnen zij anderen waarschuwen of andere klachten plaatsen.

Kwamen de klachten binnen een paar uur na het eten? Want ik weet van meerdere horecamensen dat zij weleens klachten kregen over voedselvergiftiging en na doorvragen die klachten de volgende ochtend begonnen. Dan is het dus geen vergiftiging.

11 likes

Dat kan toch wel? Ik dacht zelfs dat de klachten tot 24u na het eten kunnen optreden