Nee, helaas nog niet, staat wel op m’n lijstje!
wow Librije erasure
Dan moet je opschieten, want de huidige eigenaren gaan ermee stoppen helaas!
—
Ik ga van de zomer naar San Sebastian en ik wil graag naar een sterrenzaak. Is er hier iemand ook geweest en heb je aanraders (of afraders?).
Aan de ene kant klinkt het wel heftig, maar hoe vaak zou het moeten gebeuren om de nvwa wel te informeren? En hoe groot is de kans dat je meermaals een voedselvergiftiging oploopt in hetzelfde restaurant.
In het geval van @Kusjessoldaat ben je zo goed als zeker dat het daar is gebeurd, maar ik heb ook wel ervaring met gasten die een melding doen bij het restaurant terwijl je aan de tijdlijn kan zien dat het niet bij ons was gebeurd. Dus in deze situatie snap ik de melding wel. Ik zou je overigens wel willen aanraden om het restaurant ook te informeren, dan kunnen zij nagaan aan welke producten het heeft gelegen en kijken hoe ze dit in de toekomst kunnen voorkomen. De nvwa neemt niet altijd contact op na een melding, of er gaat wat meer tijd overheen. Dus dan is het fijn als het restaurant het ook direct weet.
Ik ben naar akelare geweest, mooie locatie en echt wat meer klassiek qua gerechten met hier en daar wel een leuk “grapje” in t gerecht. Kokotxa vond ik echt top, wat meer low key sfeer maar leuke verrassende gerechten en goede betaalbare wijnen. Mocht je ook nog Bilbao aandoen kan ik Mina ook aanbevelen, dat was echt m’n favo!
Ik zou daar ook niet over nadenken, ik zou gewoon denken oh is verkeerd gevallen, balen
Ja, ik zag dat ze ermee stoppen! Gelukkig is er nu al een opvolger die nu een tweesterrenrestaurant in Zwitserland heeft, dus de kwaliteit zal wel heel goed blijven. Maar of ze die drie sterren ook kunnen behouden…
Ik heb geen klacht, dat zou ik hebben als er een haar in het eten zat ofzo. En dat zou ik gewoon daar aan geven. En tis niet dat ik daar nu nog vaker ga eten, want zal nu wel die tent zijn waar m’n man voedselvergiftiging opliep.
Ik heb ze net een mail gestuurd om ze te informeren.
De laatste x dat m’n man vlees at in een restaurant viel het wel verkeerd, @luzarl maar dat was niet te vergelijken met de klachten die die nu had.
Ooh ik had trouwens gegoogled op mail sturen na voedselvergiftiging en zo kwam ik bij de nvwa.
Ja alleen maar goed om te weten dat die optie er nu is!
Thanks! Bilbao gaan we helaas niet redden, maar Kokoxta ziet er al heel goed uit!
Heb zojuist gereserveerd
Ik ga wel eens naar Hete Kolen, Dara, Habibi of t Kannetje.
Hete kolen!!
Helaas al vol!
@FredPaillet helaas wil mijn gezelschap geen arabische/oosterse keuken.
Ga nog even Het Kannetje voorstellen.
Rauw is ook lekker maar niet in het stadscentrum.
Het wordt toch Habibi.
Ik heb laatst heel lekker gegeten bij Het Lokaal, niet in het stadscentrum maar wel dichtbij het station (Eemplein)
Ziet er goed uit! Optie voor de lunch!
Juffrouw Jacoba vind ik ook een leuke lunchplek! En de winnares van HHB heeft een mooie lunchroom in Amersfoort: Anna’s Smaakatelier.