Review je beautyproducten

Net zoals supermarktproducten, nacho’s en spellen nu ook een beautyproducten reviewtopic.:star_struck:

I’ll start:

Too Faced Better than sex mascara: Ik vind het effect wel mooi, hij geeft mooie lange en volle wimpers, maar binnen een aantal uur zit er alweer zwart onder m'n ogen terwijl ik niet eens last heb van een vette huid. Hierdoor heb ik hem inmiddels alweer in een la gegooid en niet meer naar om gekeken.

5/10

2 likes

Krijg er heel droog haar van, wel schoon op zich.
Maar als ik het uitspoel voelt het als een tros touw op m’n hoofd.
Weet niet zeker of dat positief is.

1 like


Niet mijn foto

Ik gebruik deze al sinds 2013 ongeveer. Is echt zwart, brokkelt niet, komt niet onder mijn ogen (hoewel ik dat eigenlijk nooit echt heb) en is cheap (€2,89). Geeft ook volume. Ik heb zelf lange wimpers dus ik kan niets zeggen over het verlengen van wimpers. Ik doe er ook maanden mee.

9/10

1 like

Ja deze is geweldig!!!

1 like

Oh leuk topic!!

1 like

Ik gebruik normaal de matterende zonnefluïde van Biodermal, maar hé als het ook goedkoper kan. Hij is wel dikker qua formule en daardoor glim ik wel wat meer. Moet hem dus ook iets langer inwrijven totdat de witte waas verdwijnt. Maar alsnog geen pukkels van gekregen, moet hem alleen wel afpoederen. Goed voor de prijs (7 euro voor 50ml) in vergelijking met die van Biodermal (20 euro voor 40ml)
4 likes

Ik heb deze en de royal jelly versie van deze ook gebruikt en ben ook nier razend enthousiast. De royal jelly versie ben ik mee gestopt halverwege het flesje omdat ik dus ook enorm droog haar er van kreeg, deze charcoal versie vond ik wel fijner en heb ik wel opgemaakt. Maar je haar voelt inderdaad iets te sqeeky clean aan er na. Zou het niet nog eens kopen.

17223031_max_50

Enige oogcrème waarbij ik na een paar weken (2x/dag smeren) zag dat mijn wallen minder aanwezig waren.

Het is een natuurlijk merk en daar had ik wat schrik voor omdat ik vaak toch liever parfum ruik in producten dan echt natuurdingen haha. Maar deze vind ik redelijk neutraal.

Een minpunt vind ik de verpakking: waarom een pot ipv een tube/flacon met pomp??

Oh ja en het is nogal vaag dat de prijs heel erg verschilt naargelang de webshop. Ik koop deze via beautybay voor omgerekend ong 25 euro maar ik heb die ook al op Nederlandstalige webshops heb gezien voor 44 euro, why?

Overall: 8,5/10

1 like


Eerste wenkbrauwproduct waar ik echt tevreden over ben! Heb zelf super lichte wenkbrauwen en deze is hier echt geschikt voor. Ook werkt het automatische potlood super simpel en blijft goed zitten.
9/10

3 likes

Is het een vrij zacht potloodje of wat harder? Ik heb nu een vrij zachte van Essence maar daarmee kun je niet echt strakke lijntjes trekken :persevere: En hoelang gaat ie in totaal ongeveer mee?

Vind hem zelf niet heel zacht. In ieder geval wel hard genoeg om strakke lijntjes te trekken (strak genoeg, als je gewoon mooie rechte wenkbrauwen wil zonder dat je duidelijk ziet dat het getekend is). Ik gebruik hem nu 2 maanden en zit nog heel veel in. Dus denk dat je er minimaal een half jaar mee kan

1 like

Hm ben hier wel benieuwd naar, maar ik ben allergisch voor kiwi. Zit er veel kiwi in? :upside_down_face:

Ik zocht de jouwe gelijk even op, maar ik zie bij reviews dat ie weinig volume geeft? Hij lijkt vooral lengte te geven als ik het zo zie, maar lengte heb ik al haha. Ik wil juist ‘dikkere wimpers’ en dat lukt met die roze van Essence goed :raised_hands:

image

2/10
Ik vind deze echt heel kut. Hij maakt mn wimpers wel lang maar niet erg dik, heel erg klonterig en plakkerig, ook niet makkelijk eraf te halen. Weet echt niet waarom ik m nog gebruik want ik heb nog veel fijnere liggen :’(

1 like

Ja gatver die is kut maar gooi m niet weg en probeer over 2 wkn nog eens. Bij mij was hij wat beter toen hij wat droger was
Edit: blijft wel panda bij weghalen

1 like

Zal ik onthouden!

Hmm geen idee, het ruikt ook niet naar kiwi.

Volgens de ingrediëntenlijst staat het toch redelijk vooraan:

Water, Avocado Oil, Vegetable, Vitamin E, Carrot Seed Oil, Kiwifruit Seed Oil, Borage Oil, Vinanza Grape© Grapeseed Extract, Aqua, Persea Gratissima, Glycerine, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Wheat Straw Glycosides, Steraic Acid, Glyceryl Stearate, Tocopherol, Daucus Carota Sativa, Actinidia Chinensis, Borago Officinalis, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Calcium Gluconate, Vitis Vinifera, ¹ Component Of Essential Oil, FRAGRANCE-FREE.

Ik vind deze echt heel fijn! Geen synthetische stoffen, dierproefvrij en vegan. Hij ruikt lekker (naar aloë vera) en hij doet z’n werk goed. Het allerbeste vind ik dat hij niet zo’n supervette laag op je huid achterlaat. Het voelt na gebruik een beetje alsof je een zachte oogcrème hebt opgedaan. Echt heel fijn!
Enige kritiekpunt is het flesje, dat heeft zo’n drukdopje en dat is even wennen.

2 likes

Oh dit klinkt supergoed! Mijn grootste probleem met dergelijke makeup remover is dat het altijd zo vettig is. Hoe lang doe je er mee? (even uitgaande van basis makeup en elke dag)

1 like

Geen flauw idee, ik gebruik hem pas 3 dagen. Ja die vettigheid is klote hè? Zou hem gewoon proberen en dan kijken of je er lang genoeg mee doet. :smiley:

1 like