Review je beautyproducten

De reden waarom ik hem kocht is omdat ik op zoek was naar een SPF50, zonder alcohol en met een minerale filter. Zodat de kans op irritatie bij dagelijks gebruik minder tot niet aanwezig is.

Hij heeft een lichte zoete geur, eigenlijk heel lekker en subtiel. Het is een vrij stevige creme die lastig uitsmeert. Hij is redelijk stroef, maar trekt ontzettend snel in, waardoor je amper voelt dat er iets op de huis zit.

Persoonlijke nadeel is dat hij een witte was achterlaat, niet erg als je hem voor kinderen gebruikt of wanneer niemand je ziet. Maar mijn vriend vond het zo lelijk dat hij hem een volgende keer niet meer wilt gebruiken. Ik vind het wel meevallen, maar ben ook wat minder behaard. Zou het voor thuis gewoon gebruiken. Voordeel voor kids; je weet precies waar je ze al wel of niet hebt ingesmeerd en of er nog voldoende op zit.

Waterresistent is hij ook. Had best wat zeep nodig om mijn handen vrij te kregen.

Als hij geen witte laag achter liet gaf ik heb een 9, maar nu is het een 6.

1 like

Droogschampoo van andrelon, de frisse variant gebruik ik vaak en ben ik tevreden mee. Nu wilde ik eens de kokos geur proberen. Wat geen succes is, mijn haar ruikt heerlijk, maar blijft vet. Oh en je moet heel veel van gebruiken.

Oog make up remover, ook voor waterproof mascara. Kost maar 1.80 bij kruitvat en trekpleister. Ik heb normaal snel geïrriteerde ogen. Bij deze geen last van en gebruik het al een jaar ongeveer.

Voor mascara vind ik deze 2 heel fijn om te gebruiken. Ik gebruik altijd de waterproof variant en die geven niet af.

https://www.kruidvat.nl/toppers-van-tv-fabulashes-elektrische-wimperkruller/p/5361245

Wat denken jullie zou het werken?