Review je beautyproducten

Heeft iemand ervaring met de shampoos en conditioners van de primark? Die claimen geen parabenen en sulfaten te bevatten, ben benieuwd of deze ook echt goed zijn, aangezien ze vrij goedkoop zijn

Zomer favoriet! Ben ineens helemaal klaar met matte lipstick. Dit staat verzorgd, het verzorgt mn lippen goed, plakt niet en de kleuren zijn prachtig! Aanrader!

2 likes

Ik vind t zooo jammer dat lichte lipkleuren bij mij zo in de lijntjes trekken. Helpt lipprimer daar tegen? Plus bij mij is alles wat ik op m’n lippen doe na 3 uurtjes weg behalve felle kleuren van Mac ofzo. Dan vind ik iets op m’n lippen aanbrengen van nude kleurtje of gloss altijd echt tijdverspilling. Wat zijn nou mooie langhoudende niet in de lijntjes trekkende lichte lipkleuren.

Hij ruikt ook zo lekker. Ik heb al meerdere keren de kleur Tiramisu gekocht

Bedoel je die met grapefruit/mandarijn in zo’n fles met pompje? Daarvan gebruik ik de conditioner en die vind ik echt heel fijn (dus heb er nog 2 gekocht haha). De shampoo heb ik laatst ook gekocht maar nog niet gebruikt.

Ik bedoel oa deze, en ze hebben nog meer soorten. Heb er inmiddels toch twee gekocht, de charcoal & mint shampoo en de brazilian keratin conditioner. En vind ze eigenlijk wel heel fijn!

2 likes

Oh deze had ik nog niet gezien. Ga ik de volgende keer ook eens naar kijken.

Ik heb de conditioner met kokoswater, ook een goeie! Meestal wordt mijn haar heel vet en zwaar van conditioner maar met deze valt het wel mee.

Kijk hier heb ik wat aan. Was ook ineens klaar met matte dus deze ga ik halen!

Ik gebruik nu een paar weken een shampoo bar van Lush, maar vind dat mijn haar droog en heel snel weer vet is. Zou ik misschien te veel of te weinig shampoo gebruiken? Moet echt wennen aan zo’n bar… Ik heb vandaag maar weer mijn oude shampoo van Dr. Organic gebruikt.

Die shampoo bars van lush werken bij mij ook niet. Ze spoelen ook niet fijn uit, schuimen te erg. En ik krijg er een jeukerige hoofdhuid van. En idd heel snel weer vet haar.
Sinds ik morrocan oil shampoo en conditioner gebruik totaal geen last meer.

2 likes

Inderdaad ook een jeukende hoofdhuid! Jammer, had er veel goeds over gehoord. Maar dan ligt het vast niet aan hoe ik het gebruik.

Godver bij de Primark hier liggen ze niet meer! Het viel mij op dat de verpakking op de website van Natural World er anders uitziet, dus ik denk dat Primark de “oude” flessen heeft opgekocht en ze nu op zijn :frowning_face:

Ander onderwerp; meer dingen waar ik tevreden over ben :grin:
De Hi-Fi Shine lipgloss van Urban Decay: plakkerig zijn ze wel, maar ze blijven verdomd lang glossy! En de supergepigmenteerde uitvoeringen zijn echt mooi, wauw.

Ik weet niet hoe makkelijk Payot te verkrijgen is in NL maar het Eau d’Elixir vind ik een vrij goeie dupe voor Orchid Soleil van Tom Ford. Hij’s iets minder scherp en houdt natuurlijk niet zo lang, maar voor € 45 voor 100 ml ipv € 100 voor 50 ml lijkt ie er best op!

En nog meer Urban Decay: de collectie met Kristen Leanne is volgens mij in sale (iig wel bij Ici Paris XL in BE), en het highlighter palet is mooooi! Voor mij is de donkerste kleur in het palet te donker, maar als je een iets diepere huid hebt dan ik denk ik wel dat ie de prijs waard is.

2 likes

Ik heb ook een tip.
Duraline van Inglot werkt ook goed om uitgedroogde mascara te redden.
En je kan er van alles mee, uitgedroogde dipbrow ermee redden.eyeliner van oogschaduw maken. Je oogschaduw waterproof maken.
Its amazing!

2 likes

Ik heb ook een tijdje de shampoo van dr. Organic gebruikt. Was op zich wel okay. Maar mijn haar werd er droog en pluizig van. Het voelde aan als stro en zag er niet. Ik gebruik het inmiddels niet meer.

Deze wil ik ook graag hebben. Ik lees er alleen maar goede dingen over. Ik vind het wel fijn klinken dat de dekking heel licht is.

Bij de counter kun je proberen of je de oil free versie liever hebt en kun je gelijk de juiste kleur bepalen, vond ik wel fijn!

1 like

Bedankt voor de tip. Eerst een keer uitproberen vind ik wel handig. Ik vind het lastig in te schatten welke kleur bij mijn huid past.

Is de dekking licht-licht, of medium-licht? Ik gebruik nu poederfoundation maar in de winter als mijn huid droger is, is dat vaak niet zo chill. Ik zoek iets wat roodheid egaliseert maar verder geen enorme laag legt.

Je kunt hem ongeveer vergelijken met een laagje poederfoundation die je met een kwast hebt aangebracht (ipv spons). Lichte roodheden en algemene grauwigheid krijg je er wel mee weg. Je kunt ook meerdere lagen aanbrengen voor iets meer dekking. Zou het dus vooral eerst even proberen.

1 like