Review je nacho's

De nachos bij Luden in Den Haag :heart_eyes:

1 like

Wanneer was je er voor het laatst? :thinking: Volgens mij nu al 2 jaar zo, heerlijk met spekjes mmmmm

Oh wat een teleurstelling kan dat dan zijn hé :expressionless: geen foto, zal volgende keer maken!

Jammer van de ui en paprika. Maar de nachos waren lekker warm en zout. Kaasmix/saus was goed gedoseerd en sour cream is altijd een ++

Niemand gaat hier ooit komen, maar het was in Klein Afrika in O’zaal haha. €6,50 geloof ik.

Ik denk een 7/10.

4 likes

Nachos bij lantaarnvenster in rotterdam krijgen een 3/10. Chips waren te gekruid, kaas smaakte raak en geen guacamole en/of zure room.

omg ik moet naar barcelona.

Waar vind ik de allerallerlekkerste nacho’s in Nederland? Als in, daar ga ik 100 km voor reizen?

Nacho’s @ Loui Loui in Amsterdam: -10/10. Zo stom. Vieze chips met twee skere bakjes vieze dip.

1 like

Hey die gast volg ik ook via insta! Hebben ze daar nog andere aanraders?

Of andere restaurant tips? Ben benieuwd of ik Ellegirls tegen kom haha

1 like

Gisteren nachos bij beers & barrels Utrecht :drooling_face::drooling_face::drooling_face: Zo lekker weer, 9/10.
Is een voorgerecht, maar doet het (zonder delen hehe) prima als hoofdferecht!

1 like

Nachos bij de Zwaluwhoeve 5/10
Was wel oké maar eigenlijk alleen door de goede dips. Guacamole goed op smaak, zure room echt goed en een salsa. Het was echt een mega bak, mijn vriend en ik kregen het samen niet op, terwijl ik echt bizar veel heb gegeten. Op de nachos zat gehakt (why) en veel kaas. En de chips zelf waren ook lekker, maar gewoon saai verder. Niet overal kaas en gehakt gewoon droog geruld en verder niks. Het was prima te eten maar wel saai.

Ohhh die zijn zo lekker inderdaad! Ik heb ook echt weer heel veel zin om nacho’s te eten bij de biertuin in Amsterdam. Dat zijn mijn 2 favorieten.

1 like

Ik ga morgen eindelijk nachos eten bij El Pachuco na al die goede verhalen hier! Jaaaa vet zin in, is het trouwens wel een beetje betaalbaar alles daar? Ik ben nml op een budget roadtrip (anders neem ik het ook wel hoor maar was ff benieuwd)

2 likes

Jaaa, je krijgt echt een enorme portie. Cocktails waren ook niet duur volgens mij. Ik ben jaloers, want het was echt zoo lekker.

Edit: ik had volgens mij iets van 11/12 euro voor de nacho’s betaald.

1 like

De nacho’s bij de vooruitgang in Eindhoven zijn 8,5/10. Heb even wat foto’s van insta geplukt want vergeet zelf altijd een foto te maken.

Altijd met meerdere lagen kaas, flink wat pepers, kwak zure room en verse guacamole er op. Je kan ze ook bestellen met vlees er in, die heb ik zelf nooit gehad maar zijn vast ook lekker!
O, en er zitten vaak ook stukjes tomaat tussen. Vind ik altijd wel lekker maar mijn gezelschap meestal niet zo.

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

13 likes

goed zo meid!

1 like

Het was echt zoooooooooo lekker!!! Geen woord gelogen <3 Mijn vriend zat me daarvoor de hele tijd te klieren ‘Nou zullen de meisjes van het ellegirl wel gelijk hebben, wat kan er zo bijzonder aan’. Maar hij vond ze ook geweldig!! We hebben ook de carnitas gehad, ook echt zo goed. En sowieso de hele sfeer daar, zo leuk!

11 likes

YAAAAASSSSSSS zo! Geweldig he?
Ze lijken wel donker trouwens, normaal zijn ze wat lichter. Maar fijn hoor, ik boek meteen een ticket BCN weer

Tropicos in Antwerpen! Leuk mexicaans/braziliaans restaurant, porties zijn groot genoeg en de nachos zijn heerlijk! 9/10

Ik mis jalapeños haha

1 like

Het was echt geweldig. Zo jammer dat ik er maar een dag was, anders had ik daar elke dag gezeten. Gelukkig waren wij op tijd, want toen wij weg liepen zat er echt een dikke rij buiten te wachten! Waar worden die nachos eigenlijk van gemaakt. Iig gefrituurd maar werd niet helemaal wijs wat dan precies. Ik zou het echt een geniaal idee vinden als iemand zijn best kan doen om enigzins in de buurt te komen van dit recept, ik ga thuis iig een poging wagen. Kan niet wachten tot ik ooit weer naar Barca ga hoor

2 likes