Review je nacho's

Goed, de review. La Puerta Roja in Buenos Aires. Keuze uit een paar soorten nachos, met vlees of zonder voornamelijk. Gekozen voor de vega optie. E n o r m e schaal, genoeg als avondeten voor zo’n drie personen. Heel veel verse guacamole en sour cream, vooral top dat de hoeveelheid guacamole eindelijk een keer ruim voldoende was. En het beste: zoveel kaas. Ook varierend in helemaal krokant gebakken en lekker
stroperig.

Cijfer: 9.5/10. Laatste halve punt geef ik niet omdat er niks speciaals/eigens aan het recept was. Gewoon classic nachos. Maar die uitvoering was wel perfect.

20 likes

Ik heb net de vega nachos bij 't Hart gegeten, inderdaad goddelijk - al vond ik ze niet per se die punt beter dan die van Wadapartja, maar misschien zijn de vleesversies nog beter (maar m’n vriend is vegetariër dus dat kon ik niet testen).

Dit ziet er geweldig uit!

Turtle Nacho’s bij The Black Turtle in Valencia. 8/10! Mega portie, goede gesmolten cheddar, veel zure room en guac en bacon! Heerlijk.

5 likes

Fish & Chips Sausalito, California

Als je ooit in San Francisco bent: ga hierheen. Als je vanaf San Francisco de Golden Gate Bridge oversteekt en je rijdt een stukje door, kom je vanzelf in Sausalito. Ergens in die hoofdstraat zit een eetcafe genaamd Fish & Chips, waar ze ook taco’s en nacho’s etc. hebben. Er zijn verschillende varianten, ik nam een vegetarische variant met avocado, bonen en nog meer dingen die ik niet meer weet (iig zure room maar die had ik weggelaten) Ik vond dit echt de beste nacho’s ooit. Knapperig, veel smaak, en alles wat erop zat was ook precies in verhouding. Het was ook echt superdruk toen ik er was.

9/10

10 likes

Kunnen ze er in Nederland dan echt niks van :broken_heart:
Al die lekkere nachos in het buitenland

5 likes

Ik vind die van Roffa restobar in Noord wel lekker. Wel met baked beans erbij. En dan idd zeggen dat ze royaal moeten zijn, want de eerste x was het heerlijk, 2e keer ook heel lekker maar had meer bonen/kaas gemogen. Neem gelijk een milkshake erbij want die zijn heerlijk (alsof ze een cheesecake in de blender hadden gedaan).

1 like

Klinkt goed! Gaat op mn to do list :grin: thanks

Kip - jalapeño - cheddar nacho’s bij Popocatepetl in Arnhem (€7,00)

  • Ik vond het heel weinig
  • De nacho’s zijn heel hard
  • Er zit amper kip in
  • Weinig smaak

Dus ga hier geen nacho’s eten
4/10

2 likes

Ik vind ze er ook heel treurig uit zien!

2 likes

Dit is zo zonde, sinds het nieuwe menu is er echt niks meer over van de popo, vroegah waren er echt heerlijke nachos daar.

3 likes

Ja ze hebben echt m’n hart gebroken. Sommige filialen (bijv. Breda) hanteren nog de oude menukaart en als ik die vergelijk met de nieuwe kan ik bijna janken.

1 like

Iemand al eens Nacho’s bij Canninale Royale in Amsterdam gegeten?

Nee maar de nacho’s bij de brabantse aap (straatje uit en de hoek om vanaf cannibale) werden volgensmij laatst positief in een parool artikel genoemd!

1 like

Beetje off-topic, maar welke kaas gebruik je nu het beste voor nacho’s thuis te maken? Ik ga hoofdzakelijk naar de Appie trouwens.

Ik was bij die op de NDSM werf, maar ik sla dit op! Heb ze overigens besteld en ze waren ok. Zal zo even review met foto’s plaatsen.

2 likes

Nacho’s bij de Cannibale Royale op de NDSM Werf.

Hoeveelheid was ruim genoeg voor twee personen. Kaas was redelijk goed verdeeld, echter was de zure room een soort halve mayosaus die bovenop was gespoten. Mucho’s bonen, en jalapeños. Er was een optie tot vlees maar we hebben zonder gepakt.
Er zaten ook olijven in?! No lo entiendo.

De guacemole en salsa waren skeer en kwamen uit een pot.

Overal: goede hoeveelheid, goed veel kaas, skere saus.

Prijs: 10,50
Cijfer: 6.5

6 likes

Cheddar, dan wel degene die bij de speciale kaasjes ligt! Niet die plastic plakjes :). Of maak een queso en dip het daarin, ook zoo lekker :drooling_face:

1 like

shaaaame

1 like

Kleine up voor dit smullen topic!!
(Foto is wat donker, sorry!!)

Dit is bij Lagunitas tapkabinet in de pijp in Amsterdam. Wij hadden de Cheesy Beef, je had ook nog classic en iets van BBQ Chicken geloof ik.

Op onze versie: pulled beef, maïs, bonen, jalapeños, zure room, verse guacamole, tomatensalsa (van echt verse tomaten en rode ui etc) én enorm veel goed gesmolten kaas!
Wij gingen voor de XL en dit was echt een mega portie!! We wilden sowieso met zn vieren beetje borrelhapjes doen als avondeten maar deze nacho’s is het enige wat we hebben genomen. Heel veel lekkere krokante chips, mega veel toppings, goede hoeveelheid én goed gesmolten kaas en de ingrediënten (ook de guac!!) waren allemaal vers :heart_eyes:

Enorm van genoten! Enige minpuntje was dat het zo’n berg chips met zo’n grote laag toppings was dat alles bovenop lag. Onderop had je dus vooral gewoon chips. Maar goed, zelf lekker omscheppen en je hebt echt een heerlijke schaal nacho’s.

  • prijs: € 17 voor de XL (€ 13,50 voor gewone portie)

  • Cijfer: 9 :heart_eyes::drooling_face:

5 likes