Review je nacho's

Nacho’s in Den Haag! Deze portie was niet normaal groot en zo ontzettend lekker. Je hebt het ook vega, na deze portie nachos voor twee personen zaten wij vol :joy:

Het restaurant heet Tapas Y Salsa, sowieso is alles daar een aanrader

15 likes

Wat fijn dat je het post! We need more nachosreviews :star_struck:

6 likes

Ik zie geen kaas? :open_mouth:

Jawel zat heel veel kaas op, maar nu je het zegt zie ik het ook niet op de foto :joy:

3 likes

Beter kijken

3 likes

Wat is die zwarte homp bovenop?

3 likes

Refried beans!

2 likes

weet er iemand lekkere vegan nacho’s in nl? liefst omgeving rotterdam/den haag, ik kan in dit topic niets vinden :sob:

1 like

Wat vinden jullie het ultieme recept om zelf nachos te maken?

Ik vind eigenlijk veel (vers geraspte) kaas en zelfgemaakte guac het beste. Verder hoeven er van mij geen dingen op. Misschien wat rode peper en koriander.
Qua kaas een mix van bijvoorbeeld cheddar en goudse kaas. Zelf raspen vind ik wel het verschil maken

3 likes

Sinds ik in Barcelona de ultieme nacho’s heb gegeten door @FredPaillet vind ik eigenlijk refried beans een must have (naast natuurlijk kaas en pickled jalapeños). Guacamole vind ik uiteraard er ook lekker bij, maar die andere elementen nog het allerbelangrijkste.

Als ik lui ben en ze niet zelf maak, dan koop ik de refried beans van La Morena met chipotle. Die doe ik dan in een pannetje met ongeveer 2/3e bakje zure room (of meer) met flink wat hot sauce (uit de supermarkt is Franks red hot prima) en dan verwarmen en goed mengen.

Dan laagje nachos in een schaal, laagje refried beans, geraspte cheddar, pickled jalapeño, etc etc. Even in de oven tot de kaas goed gesmolten is, en dan nog blokjes avocado/ guacamole etc erbij.

Edit: als je je refried beans in een pan dumpt uit blik ziet het er trouwens wel uit als kattenvoer hahaha.

8 likes

Ik at laatst macho nachos bij Sarphaat in Amsterdam. 7/10 want geen verse guacamole. Wel veel lekkere kaas, jalapeno en bonen er overheen, salsa en zure room (ernaast dus lekker dippen).

Iemand nog aanraders in Amsterdam?

1 like

IJver op de NDSM werf

3 likes

Thanks! Dol op Noord dus extra reden om erheen te gaan.

2 likes

Ik was in Barcelona en het was top vond alleen die room bijna slagroom haha die cocktails zijn ook mega lekker trouwens liep alleen beetje over.


Ik heb het al eerder gezegd maar de nachos in Den Haag bij Tapas Y salsa(foto staat ergens in topic) zijn ook echt goed! Denk voor mij wel gedeelde 1e plaats

5 likes

Ik vind de lekkerste bij rositas in almere, maakt niet uit hoeveel ze erop gooien. Het wordt niet zompig of nat
En ze hebben zoveel variabten(zelfs zalm)

1 like