Review je nacho's

In het kader van de extra kwaliteitsrondes, zal ik alle soorten testen.
Iemand moet die zware klus op zich nemen.

7 likes

Nacho’s bij supermercado, goede portie en hele lekkere guacamole wel een beetje duur 9 euro maar genoeg voor 3 man

9 likes

Ziet er goed uit! Maar… Waarom al die sla (of wat is het?!) erop?! :weary::cold_sweat:

Ik had nacho’s besteld van de Taco Mundo:

  • Chips uit een zak
  • In een apart bakje wat gesneden groene peper en een gesnipperd uitje
  • In een ander bakje wat smerige kaassaus die smaakte naar plastic met suiker
  • Geen gesmolten kaas over de nacho’s
  • Guac was wel zelfgemaakt en goed op smaak.

Eindoordeel: 2/10. Had eigenlijk ook niet meer moeten verwachten. Heb uiteindelijk de chips en groentes en in een ovenschaal gedaan en zelf wat kaas er overheen gestrooid en toen gegeten met de guac en toen wastie wel ok.

1 like

Haha dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het een flinke kwak guacamole, met daarop groene pepers en koriander? En daarop nog wat sprietjes bieslook ofzo (??)

1 like

Wow ja nu je het zegt! Maar alsnog, ga weg met je bieslook/koriander/groenvoer op nachos!

1 like

Ik heb afgelopen weekend weer de beste nachos ever gehad! In Barcelona. #hurrrrlak

6 likes

Waar? Ik ga in april naar Barcelona

@PannenkoekenPlantje ekt een topic voor jou

1 like

El Pachuco

Zorg dat je flink trek hebt en bestel zo’n portie voor jezelf. Zonde om te delen.

4 likes

Thanks!!

1 like

Deze vind ik erg lekker: https://www.keukenliefde.nl/loaded-nachos-mexicaanse-tortillaschotel/
Ipv gehakt doe ik vegetarisch gehakt. Het is wel echt een maaltijd, niet zo zeer voor bij de borrel

1 like

Quarantaine nacho’s zelf gemaakt. Had zoveel zin in nacho’s, maar dat gaat nu natuurlijk niet buiten de deur

  • Nacho’s
  • Chili saus
  • Creme fraîche
  • Cheddar en gerapste kaas
  • Lenteui
  • Mais

Echt super lekker!!

24 likes

Ziet er zo lekker uit!

1 like

Doe jij de nachos op een bak papier of in een oven schaal in de oven??

1 like

Deze heb ik in de airfryer gedaan met bakpapier, maar normaal gesproken doe ik ze op een bakblik met bakpapier!

https://www.nachotop10.nl/?utm_source=instagram&utm_medium=cpc&utm_campaign=NACHOTOP10&utm_content=story

Iets voor dit topic?

1 like

Haha leuk om de eigenaar van je favo nachoplek te informeren hierover ja!

2 likes

afbeelding

Nou deze wint het in ieder geval niet… nacho’s met HUMMUS???

Guacamole is gewoon vegan hoor, serveer dat er dan bij :sob: ik ga ze een berichtje sturen, misschien staan ze open voor suggesties

10 likes