Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Voor alle grappige reviews die je ooit bent tegen gekomen of bijdehante reacties van klantenservice medewerkers.

image

13 likes

@oversized kom er maar in!


Thanks Hema :+1:

38 likes

Sommige mensen :heart:

133 likes

Voor grappige berichten moet je de hele FB pagina van bol.com lezen. :sunglasses:

4 likes

Ik moet nu ook aan die pikante Zalando reviews denken van ene Ellen bij die lingerie. Dat was toch op EGF gepost? Weet alleen niet meer door wie.

10 likes

Of was het een kort jurkje? Dat haar vriend haar onderbroek kon zien en helemaal wild werd of zo?

3 likes

Niet perfect passend maar wel op de berichtenpagina van de FB van de Bijenkorf:

44

Fijn dat oma Riet even aan de bijenkorf verteld dat ze zwembroeken van de Speedo verkopen. Veel plezier met de ballenknijpers.

03

We zitten hier niet bij de scouting, Jan, met je Akela en een ANWB-Winkel is geen boekenzaak.

25 likes

Deze zijn allemaal van dezelfde persoon, ze had eerst ook recensies waar ze medewerkers met naam en toenaam afkraakte, maar die heeft google zo te zien verwijderd.

31 likes

Haha wat, denkt ze nou dat de leiding dat jongetje heeft opgedragen om andere kinderen te slaan…? ‘want een kind doet dat niet uit zichzelf’

6 likes

Ik kan echt genieten van dit soort reviews

3 likes

Ik ook hahahaha, zo zielig maar ook zo grappig tegelijkertijd

Ik heb wel veel recensies gerapporteerd toen ze collega’s van me onterecht zwart ging maken, maar gelukkig heb ik die screenshots ook nog

1 like

Preview laat trouwens niet alle recensies zien, dus vooral even de afbeelding open klikken

1 like


Ik moest laatst voor m’n werk even een politiebureau opzoeken en toen zag ik die tweede review haha

55 likes

Haha straks nog; “Fijne overnachting hier gehad. Ome agent was zeer attent. Ik zou het zo weer doen.”

31 likes

Hahaha ik werk zelf bij een klantenservice dus ik bén soms die bijdehandte medewerker.

2 likes

Geen klantenservicemedewerker of review, maar een NS-perronjongen. Ik stond op de trein te wachten die te laat was en er stond een jongeman van de NS in geel hesje met telefoon te bellen waar de trein bleef. Komt er een man vloekend aanlopen: ER IS OOK ALTIJD WAT HE, JULLIE KUNNEN OOK ECHT HELEMAAL NIKS KLAAG KLAAG. Zegt die NS-jongen superdroog: je kunt ook de auto pakken. Nouuu, je had het gezicht van die boze man moeten zien. :roflmao:

Oke, waarschijnlijk zit ik in het verkeerde topic met mijn verhaal. Wil nog wel even zeggen dat het ‘bijdehante’ is ipv ‘bijdehandte’.

38 likes

Kakhiel deelt dit soort dingen ook wel eens dus ff twee gepikt…

Thuisbezorgd

Airbnb

86 likes

Haha moet lachen om deze heerlijke typo. Ik pas ‘m even aan.

Thuisbezorgd reviews zijn ook altijd top

67 likes