Reviews en klantenservice drama/LOLZ

13
46

Crawling in my skin
These toys, they won’t give to us.

27 likes

Hahaha, “we huilen allemaal van binnen”

7 likes

Gerard

58 likes

Een (normaal best wel beschaafde) vriendin van me heeft ooit een rijschool online heel negatief gereviewt omdat ze door de rijschoolhoudster afgesneden werd op de snelweg. Ff zoeken…

Echt genieten

10 likes

wow klacht.nl wat een verhalen.

Ik werk ook op een klantenservice en er wordt geld geïnd bij mensen. Ja of het ook even een paar maanden later kan, want het komt nu ff niet uit. Oh en kan het toch in een keer in plaats van in termijnen, want ze willen toch niet de administratiekosten van 20 euro betalen.

Als ik iets geleerd hebben van deze baan is dat mensen fucking onbeschoft worden als het om geld gaat. Goed, dit was mijn spreekbeurt.

19 likes

Ahww :heart: zo lief!

2 likes

Omgggg klacht.nl is echt verschrikkelijk, mensen zeiken zoveel en ‘verwachten’ dan van alles om het verschrikkelijke onrecht dat hen werd aangedaan te compenseren. En dan denken ze ook nog dat een bedrijf de moeite gaat doen om via klacht.nl iedereen op te sporen en een uitgebreide compensatie gaat verzinnen omdat Annie de moeite heeft genomen om 3 zinnen vol spelfouten op een website te kwakken. Ik wil echt dat deze website door iemand wordt onderzocht als case study over babyboomer entitlement.

27 likes

03 42 23 23 22 02
Allemaal dezelfde persoon

29 likes

Hahaha ook lekker wappie.

Sommige mensen maken er een soort levensdoel van om overal recensies van op Google te pleuren, snap dat niet zo.

2 likes

Toen ik in de Nazibunker werkte werd ik soms bij naam genoemd in reviews, maar goed de winkel scoorde gemiddeld een 2.8 dus iedereen haatte ons sowieso.

9 likes

Dit leek me nog best een leuk beroep, laat maar haha

2 likes

Waar ik werk worden contracten weleens beëindigd wegens wanbetaling. Gaan 6 brieven en of mails aan vooraf die mensen dan heel ‘toevallig’ allemaal niet ontvangen. Maar wel de brief met wanbetaling erop. Dan bellen ze boos op: ‘ik ben geen wanbetaler, ik heb alleen niet betaald!’ Ik: ‘ maar meneer, het woord wanbetaling betekend ook dat u niet betaald heeft. En zo 5 x over en weer :joy:

Of: ‘ja maar ik heb afgelopen jaren toch wel betaald?’ Ik: ‘ja inderdaad ik zie het. Altijd keurig netjes op tijd, alleen dit jaar niet. Man: ‘maar dan is het niet erg als ik nu niet betaal.’ ik; ‘u moet echt ieder jaar betalen, we kunnen het niet voor u gratis maken en Andere klanten wel latfn betalen, das niet eerlijk.’

Heb nog wel 10 voorbeelden, later meer :grimacing:

10 likes

41

43

De omgekeerde wereld. :upside_down_face:

43

De krenten vind je in de pap.

15 likes

Oooh dit echt! Als het gaat om betalen zijn mensen echt heeeel erg. Bedrijven soms ook trouwens!

Dat je met ze belt en ze dan zeggen “Jullie administratie klopt niet hoor, ik heb vorige maand nog betaald”.
Ik: “klopt meneer, maar er zijn gedurende het jaar zo’n 4 andere nota’s uitgekomen en die heeft u dan weer net niet betaald”.
Klant: " NOU DIE HEB IK OOK NOOOOOIT GEKREGEN ANDERS WAS DIT NOOOOOIT GEBEURD WANT IK BETAAL ALTIJD OP TIJD".

En dat je intussen in je administratie ziet dat bovenstaand gesprek ongeveer elke drie maanden wordt gevoerd omdat het juist wél elke keer gebeurt.

15 likes

Hahaha die laatste, in augustus klagen over drukte in de Efteling :rofl: Mooi man, staat ook verder nergens aangegeven in de druktekalender op de site ofzo

4 likes

10 likes

Nouja als ik alle berichten hierboven zie, die vaak getypt zijn door mensen van middelbare leeftijd en ook uitpuilen van de spelfouten en grammaticale missers, geloof ik opeens wel dat deze schrijfster tussen de 22 en 29 is. Mijn God, wat een randvolk allemaal. Behalve die man met die pit in de olijf, die typte eerder alsof hij een wetenschappelijk essay wilde afgeven

13 likes

Twee klassiekers:

9 likes

Zou Gert denken dat z’n naam op ‘Pret’ rijmt?

9 likes