Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Huh welke winkel zou dat moeten zijn? Klinkt alsof ze de AH nog niet gevonden had.

2 likes

Ja via Google Rewards en dan met Maps als je je GPS aan laat. Dan vraagt Google om reviews

1 like

Ik krijg ook wel eens van die meldingen: “Hoe was je bezoek aan de Albert Heijn daar en daar?” Volgens mij zijn er dan mensen die daar iets te letterlijk op in gaan.

3 likes

Ik heb een keer een heel boze klant gehad. Ik werkte toen ik 19 was bij de V&D en had truffels verkocht aan een islamitische man. Hij had gevraagd of er alcohol in zat en ik had ‘nee’ geantwoord. Dat dacht ik ook echt. De week daarop (ik was zaterdaghulp) kwam hij verhaal halen bij een collega. Ik was even in het magazijn. Hij was zo kwaad dat de beveiliging moest komen, om hem uit de winkel te zetten.

3 likes

Nou dat vind ik niet gek. Heb nog nooit van alcohol in truffels gehoord

4 likes

image

81 likes

Neeeee joh… :woman_facepalming:t3:

Ik ben in staat om deze review op te zoeken en de volgende reactie achter te laten:

“KOEKOEK”

14 likes

“Deze boor is ongeschikt voor werkzaamheden aan het gebit.”

24 likes

24 likes

Goed Nederlands… en misschien een persoonlijke vete? :nerd_face:

6 likes

Ik ben bijna buiten adem na het lezen van die recensie.

15 likes

Ze heeft twee reacties. Zit toevallog die van de zaak er tussen?

Edit:
Whyyyy

3 likes

Wow wat een uhm joviale reactie :sweat_smile:

1 like


Duidelijk.
Last van storing op de lijn? krrrghhhkrrr

27 likes

Hij is genoodzaakt met Israëlische vlaggen gekleed binnen te komen en irritant te doen.

16 likes

Wel geven hoowr!

OT:
Ik heb vandaag een klacht over hagelsslag gestuurd, omdat ik meer funnies erin wilde. Voel me nu een zeur/klein kind

13 likes

Wat voor wachtwoord

20 likes

Dat is fraude en dus vanuit een nep-bedrijf afkomstig toch? Wat heeft dat met dit topic te maken :stuck_out_tongue: