Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Ook echt: "de man":joy::joy::joy:

1 like

Wat een gejank zeg om iets wat je notabene gratis krijgt… Ik blijf me er altijd over verbazen dat mensen bij ‘‘gratis’’ dingen altijd nog eisen stellen.

14 likes

Vraag me af waarom je überhaupt een schoen zet voor een kind van 16-17 maanden…

Dat uit naam van een kind heb ik ook al eens meegemaakt.
Was een jongetje dat voor een zomerdoeboek spaarde maar die waren op.
Kreeg ik een bericht met de volgende zin
Mijn mamma’s zeggen dat ik 1 teleurstelling per dag aan kan want dat hoort bij het leven.

24 likes

Ik heb stug die moeder bij naam genoemd

Zo van

Beste Loes,
Dit betreft een op = op actie. We krijgen geen nieuwe boeken binnen

Met vriendelijke groet ,

Ontherun

20 likes

Hij leeft nog steeds dus hij is okay.
Maar vond het ook vreemd om te benadrukken dat hij 2 moeders heeft .

Ik vind het ook bijzonder dat die moeder het kind twee leeftijden geeft. Lijkt me dat dat een identiteitscrisis later veroorzaakt…

6 likes

Arm kind. En dan ook nog geen snoep.

Ja… hij kan niet meer mee doen.
Sorry…
Max 1 per dag.

Zie, zijn leven is nu al verpest en hij is nog niet eens 2.

Gewoon vanaf nu op alles ja zeggen!
Misschien valt het dan nog te redden ?

1 like

ja Weet niet.
Kwam steeds terug dat ik dacht ouders is ook een woord .

Ja… de hele mail was irritant dus waarschijnlijk dat het daardoor meer opviel .

Omg :roll_eyes:
Bij ons stonden meer dan 100 schoentjes, er wordt vanuit het hoofdkantoor gewoon 2 dozen opgestuurd waarin de schoencadeautjes zitten. Alsof we dan ook nog naar de schoenen gaan kijken en denken: oh dit is een klein maatje, hier gooien we wat anders in. Het is een extra service hoor

4 likes

Op de Facebookpagina van mijn werk staat ook een klacht over mij :joy: Gelukkig staat m’n naam er niet bij. Man mocht van mij zijn hond niet meenemen. Staat ook gewoon op de deur dat dat niet mag. Maar zijn hond had €1000 gekost, en hij wilde hem niet buiten laten staan. Eerst kreeg ik de vraag of ik dan bij de hond ging staan? Nou nee ben gewoon aan het werk. En daarna de vraag: ja waar staat dat dan? Ik het hem laten zien… toen werd ie pissig. Toen ging hij scheldend weg. De volgende dag stond er een fb een klacht dat het personeel erg arrogant en onbeschoft was omdat hij zijn hond van €1000 niet mee mocht nemen. En bij de jumbo mogen honden wel naar binnen, dus hij ging daar voortaan heen. Nou helemaal prima, lekker hygiënisch ook.

23 likes

‘Tot mijn schrik’ ook echt

Die zin zou ik alleen gebruiken als er bijvoorbeeld poep in dat schoentje zou liggen ipv snoep

35 likes

Hahaha hier heb ik echt hardop om gelachen. Zo droog ‘bijvoorbeeld poep’.

Ik zie dan helemaal zo’n kakmadame (no pun intended) voor me die poep in het schoentje van haar kind vind en bij zichzelf denkt: oh hemeltje hier schrik ik van!

9 likes

Kwam dit tegen in m’n zoektocht naar een koptelefoon.

39 likes

12 likes

Goeie review, hebben we wat aan:

edit, hij heeft nog meer pareltjes



38 likes

Weer 40 centjes binnen! :money_mouth_face: