‘Tot mijn schrik’ ook echt
Die zin zou ik alleen gebruiken als er bijvoorbeeld poep in dat schoentje zou liggen ipv snoep
‘Tot mijn schrik’ ook echt
Die zin zou ik alleen gebruiken als er bijvoorbeeld poep in dat schoentje zou liggen ipv snoep
Hahaha hier heb ik echt hardop om gelachen. Zo droog ‘bijvoorbeeld poep’.
Ik zie dan helemaal zo’n kakmadame (no pun intended) voor me die poep in het schoentje van haar kind vind en bij zichzelf denkt: oh hemeltje hier schrik ik van!
Weer 40 centjes binnen!
Huh welke winkel zou dat moeten zijn? Klinkt alsof ze de AH nog niet gevonden had.
Ja via Google Rewards en dan met Maps als je je GPS aan laat. Dan vraagt Google om reviews
Ik heb een keer een heel boze klant gehad. Ik werkte toen ik 19 was bij de V&D en had truffels verkocht aan een islamitische man. Hij had gevraagd of er alcohol in zat en ik had ‘nee’ geantwoord. Dat dacht ik ook echt. De week daarop (ik was zaterdaghulp) kwam hij verhaal halen bij een collega. Ik was even in het magazijn. Hij was zo kwaad dat de beveiliging moest komen, om hem uit de winkel te zetten.
Nou dat vind ik niet gek. Heb nog nooit van alcohol in truffels gehoord
Neeeee joh…
Ik ben in staat om deze review op te zoeken en de volgende reactie achter te laten:
“KOEKOEK”
“Deze boor is ongeschikt voor werkzaamheden aan het gebit.”
Ik ben bijna buiten adem na het lezen van die recensie.
Ze heeft twee reacties. Zit toevallog die van de zaak er tussen?
Edit:
Whyyyy
Wow wat een uhm joviale reactie