Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Doe geen moeite… :sweat_smile:

1 like

Awww haha hiervan smelt m’n hart

2 likes

Beetje late reactie maar er zijn best wat onderzoeken die aangeven dat vlees en zuivel kanker en diabetes veroorzaken.
Als je vegan bent kan je uiteraard nog ziek worden.
De documentaire what the health (op Netflix) gaat enkel in op de gezondheidseffecten van dierlijk VS plantaardig eten. Echt een aanrader.

(ps ik vind de review heel vervelend, zo vijandig met dat schelden)

2 likes


No way :expressionless:

16 likes

Hahahaha naar zuid korea gaan en verwachten dat je daar een boterham met hagel slag krijgt tijdens je ontbijt.

18 likes

Nou het is oprecht wel heel vervelend dat ze OVERAL suiker in gooien. Bestelde "“garlic bread”’ omdat ik echt een enorme hartig/zout craving had. Was het zoet? Ging bijna over m’n nek hahaha.

Maar daar doelt Anoniem vast niet op.

4 likes

49 likes

Hahahaha en waar heeft hij gegeten ?

Ja geen idee meer, ik ging gisteren door m’n foto’s heen op m’n telefoon en toen kwam ik toevallig dit screenshot tegen haha

1 like

21 likes

Wat

4 likes


Review van een topje in de h&m app :thinking: vraag me nu af of dit een troll is (lijkt me bijna wel) en anders vraag ik me af wat de toegevoegde waarde hiervan is?

2 likes

wordt er niet sluier bedoeld?

Het is meer zo’n lang hempje met spaghettibandjes wat je als onderjurkje bijvoorbeeld kunt gebruiken. Dus ik denk dat ze wel echt luier bedoeld omdat het aan de onderkant lang is en dan over luier kan? Al snap ik niet echt waarom je dat zou moeten vermelden.

Jongens ik werk sinds kort bij een klantenservice en dit topic helpt me zo om alles te relativeren haha. Die mensen die me al voor rotte vis uitgemaakt hebben doen dat waarschijnlijk bij elk bedrijf dus het heeft geen zin om me er druk om te maken :blush:

Wat ik tot nu toe al vaak heb meegemaakt zijn mensen met ongeveer dit verhaal:
Item gekocht voor x euro.
Item was 3 dagen later in de uitverkoop voor x euro.
Klant wil dat wij het verschil tussen x en x naar hen overmaken en wordt boos als wij uitleggen dat we dat niet kunnen doen.

Hallo wat denk je dat ik dan zeg is goed mevrouw hier is gratis 10 euro omdat u die broek 3 dagen te vroeg heeft besteld?? Ja balen maar wat wil je dan

3 likes

Het is ook zo’n non-argument. Voor hetzelfde geld was de broek drie dagen later uitverkocht geweest in jouw maat haha!

2 likes

E-commerce, krijg helaas de hele dag gezeur van mensen die zelf (!!!) fouten hebben gemaakt in het leveradres waardoor dingen niet bezorgd kunnen worden, mensen die kortingen die 1x geldig zijn 80 keer willen gebruiken etc. Oh en dingen die de koerier kwijt heeft gemaakt ja dat is ook allemaal onze schuld, het vraagt nogal wat geduld :sweat_smile:

1 like

Vind het ook niet raar hoor, heel veel bedrijven doen dit ook gewoon wel uit coulance.

1 like

Laatst bij de Miss Etam ook. Gelijk gemaild daarover. Was geen probleem, mits ik na 30 dagen even weer mailde (administratief iets geloof ik).

1 like

Nouja kijk misschien heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd. Ik begrijp ook wel dat het balen is als je iets koopt en de dag erna is het 50 euro goedkoper. Wat we dan inderdaad aanraden is het product nogmaals bestellen en de duurdere variant terug te sturen zodat je dat geld terug krijgt. Wat wij niet kunnen doen is met terugwerkende kracht kortingen toepassen op bestellingen en ik begrijp wel dat mensen dat niet leuk vinden etc. Maar wat ik niet begrijp is wanneer ik uitleg dat dit ons beleid is en ik nu niks voor ze kan betekenen dat mensen nog steeds pretenderen meteen geld te krijgen waar ze geen recht op hebben. Dit is gewoon iets wat sommige bedrijven wel aan bieden en nouja wij helaas niet, maar doe dan niet alsof je daar sowieso recht op heb :woman_shrugging:

9 likes