Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Maar eigenlijk maar beter dat hij bij jullie stennis ging schoppen ipv die mensen uitschelden oid. Gelukkig komt hij niet meer

Ik weet niet meer welk product het was. Maar meneer was er niet tevrede mee. Dit had er overigens ook helemaal niks mee te maken.

15 likes

47

29 likes

Uhh wtf? haha inderdaad raar

Ik heb inderdaad geantwoord dat ik het heel vreemd vind. Ze onderkende dat het niet echt vriendelijk was.

2 likes

Ik kreeg dit rare antwoord van de klantenservice. Diegene aan de andere kant bood zijn/haar excuses aan en dat het niet meer zou voorkomen.

Superraar! Waar antwoordde ze dit op?

huh daar zit toch niet echt iemand achter? is gewoon dat poppetje van oxxio. beetje vergelijkbaar met die paperclip van word haha

3 likes

ik snap 't ook niet echt!

Ik moet even wat context geven. Ik was aan het chatten met iemand van oxxio. Ik moest mijn meterstanden invoeren en dacht dat ik de chat had afgesloten. Blijkbaar niet, want dit stuurde de klantenservice. Het was niet op een vraag van mij. Ik had gewoon ‘prettige werkdag’ gestuurd. Het komt voor mij ook helemaal uit het niets. Ik snap oprecht niet waar dit vandaan komt.

3 likes

Het lijkt er misschien wel op dat die persoon tegelijk aan het webwhatsappen was en in het verkeerde scherm bezig was? Dat is het enige wat ik kan bedenken en sowieso best apart.

volgens mij zit je ernaast hoor

3 likes

Ik denk inderdaad ook dat het een chatbot is en geen echt persoon

Ah, dat ik bij het opnieuw inloggen met een programma aan het chatten was! Niet aan gedacht. Ik dacht dat ik gewoon verder ging met degene, met wie ik het over mijn eindafrekening had.


I can’t :sob::sob:

Orgasme kan niet, maar MTV wel

52 likes

Mag ze blij zijn dat ze nauwelijks meer muziek draaien anders hadden ze dit wel kunnen draaien:

1 like


Nog zo’n één :sob: Je ziet toch tijdens het kopen dat er plastic om heen zit.

Why are people like this.

24 likes

Volgens mij is die coating van dat papier ook niet helemaal goed voor het milieu :joy:

1 like

Dacht ik eerst ook, maar dit is zeiken om te zeiken, en als het echt een probleem was dan: 1) koop je het niet, of 2) neem je contact op met de klantenservice.

Ohja, punt 3) op plastic rietjes komt een verbod. Ze moeten ergens beginnen… :roll_eyes:

1 like

Misschien had ze ze online besteld en niet in de winkel gekocht?

2 likes