Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Ik trek dit niet.

Even een shoutout naar Wehkamp; zij belden me zojuist om te verifiƫren of ik inderdaad zelf een bestelling heb gedaan, omdat ik vlak daarvoor mijn adres had gewijzigd.

Netjes van ze met al die oplichtingspraktijken die Wehkamp gebruiken.

50 likes

Wij geven een klant 20% korting op gebak als ze jarig zijn. We mogen om legitimatie vragen .
Kwam een klant met haar zoon dat hij morgen jarig is . Hij werd 14 .
Collega vraagt om legetimatie of iets van bewijs. ( er wordt mega veel mee gefraudeerd ) Hebben ze niet en mevrouw begint meteen te schelden en te zeggen dat ze nooit meer in deze klote winkel komt .
Dus mijn collega werd een beetje pissig en zei dat ze de taart niet met korting kreeg.
Hebben ze de klantenservice gebeld en heb ik ze uitgelegd wat er was gebeurd .
Moesten we voor de lieve vrede maar alsnog de korting gaan geven. Heb gezegd dat ik gekke henkie niet ben en dat de grote gele supermarkt maar een cadeaubon moet opsturen naar mevrouw .

Zal vast nog een keer gebeld of gemaild worden over dit incident .

22 likes

Precies dat ā€¦ en ja we hadden de korting kunnen geven maar door haar idiote reactie vond ik dat niet okĆ©.
Dus ze zoeken het bij het hoofdkantoor maar even uit .

Zo heb ik ooit eens een bosje bloemen moeten geven aan een ouder stel dat 3 kratten bier langs mijn kassa moffelden. Ze werden bij de klantenservice gepakt omdat ze geen ā€œbetaald-stickerā€ hadden.
Meneer reed de kar met bier snel door, mevrouw sprak met aan met dit pak melk heb ik 2x deze heb ik 5x etc. Heb een week later ontslag genomen van de hamsterwinkel.

8 likes

Ik snap ook even de logica niet waarom zij ook nog een bos bloemen kregen?

1 like

Ik heb ook iets positiefs te melden! Dat mag ook wel toch?

Laatst had ik in mijn brakke staat per ongeluk twee keer binnen twee minuten Thuisbezorgd besteld (bij hetzelfde restaurant). Toen ik daarachter kwam, heb ik meteen contact opgenomen met de klantenservice via Facebook. Ik had nog niet op verzonden geklikt of ik werd gebeld door Thuisbezorgd of dit wel de bedoeling was. Ik gaf aan dat er iets mis was gegaan. Hierna heeft hij meteen het restaurant gebeld om de tweede bestelling te annuleren, heeft hij ervoor gezorgd dat ik mijn geld terugkreeg en kreeg ik een mailtje ter bevestiging. En dit allemaal binnen vijf minuten. Was echt onder de indruk, fijne service!

68 likes

Omdat het vaak meer geld kost anders :sob:. De klant heeft echt sick veel macht. Heel irritant.

Die lui hadden zoā€™n lulkoel verhaal opgehouden dat ze onschuldig waren en deden zielig (het waren duidelijk inwoners van de tokkiewijk achter de winkel). Ik moest achter de kassa vandaan komen en persoonlijk (het was bijna Kerst, dus drukte) mijn excuses + bloemetje aanbieden en zeggen dat dit nooit meer zal gebeuren.

1 like

OMG dit zou ik niet aan kunnen. Je doet gewoon je werk om je aan de regels te houden en een goede werknemer te zijn, moet je ook nog je eigenwaarde aan de kant zetten om zoā€™n achterbakse mensen hun kont te kussen. Dit zou een goede persoonlijkheidstest zijn of een prank ofzo.

11 likes

Maar ik snap dit ook niet. Hoe veel respect heb je dan voor je medewerkers die ā€˜neeā€™ moeten verkopen. Dan neem je die medewerkers toch niet serieus?

1 like

Zo krijg je toch ook dat mensen tegen anderen gaan zeggen van : Moet je gewoon wat op die site zetten krijg je allemaal gratis dingen.

10 likes

Jaa ik word hier dus gewoon letterlijk kwaad van. Ik begrijp het gewoon niet richting je medewerkers? Dan vinden ze het gek dat (vaak) het ziekteverzuim zo hoog ligt, het verloop hoog ligt en er veel geklaag/negatieve sfeer is op de werkvloer.

Nou hoe zou dat nou komen he, echt geeeen idee.

8 likes

Heel goed dat je voor jezelf opkomt! Hoe veel mensen ik wel niet met een burn out etc. heb uit zien vallen. Oh, heb je wat nieuws gevonden? Wat fijn zeg!

Oh geen omg hoor. Misschien de naam nadat je uit dienst bent hier delen :wink: kunnen we allemaal iets los peuteren haha :wink:

Hahah ik heb geen idee waar je werkt verder, maar eigenlijk bizar dat er zulke fouten in t proces zitten.

Werken bij een klantenservice of iets in die richting is eigenlijk gewoon Ć©Ć©n grote betaalde anger management training.

29 likes

@Indolence mijn mond valt echt open van verbazing. Ik snap heel erg goed dat je er op die manier geen zin meer in hebt. Wat omslachtig ook dat er dan 2 afdelingen zijn hiervoor als de ene afdeling toch alles van de andere ongedaan maakt

1 like

Ja precies! Als jouw afdeling nou misschien een klein beetje meer toe zou mogen geven, zou er misschien niet een hele tweede afdeling nodig moeten zijn om slechte reviews van internet af te moeten halen :woman_shrugging:

Kan de webshop trouwens niet zelf reviews van google weghalen btw? Ik heb ooit meermaals een slechte review geschreven over change laserclinic en die zijn beide wegggehaald (obviously niet door mij)

4 likes

Nee je kan Google recensies als bedrijf niet zelf weghalen! Je kan ze hooguit melden bij Google als het spam o.i.d. is

Hmm raar, ik zie nu ook allemaal slechte reviews met de melding FAKE ACCOUNT eronder (wat denk ik niet klopt), nu staat mij iets bij dat ik daar van google ook een melding van kreeg en het toen (nog?) weggehaald werd.