Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Welk boek gaat dit over? Nu ben ik benieuwd

Vraag ik me ook af hahaha. Deze komt uit een top 9 lijstje van opmerkelijke Bol reviews. Ik ga even proberen om de reactie te vinden…wil het ook weten

1 like

Hahahaha gevonden het gaat over ‘My Way’ van Monica.

5 likes

Steeds als ik deze zie moet ik zo ontzettend lachen…
Richard heeft een lekkere avond gehad😂

62 likes

omg ja huilen ik werk bij een incassobureau :sob: ik krijg ook best wel eens klachten btw maar nog nooit op klacht.nl geloof ik!
of wel! in mijn vorige functie als webcare medewerker. En ook nog op twitter geloof ik met achternaam genoemd :stuck_out_tongue:

1 like

De reviews op Amazon van de suikervrije Haribo beertjes zijn altijd wel … bijzonder (en ik zal nooit begrijpen dat mensen ze nog steeds kopen na het lezen hiervan??) Niet voor degenen met een zwakke maag

10 likes

Vet toevoegen :nauseated_face:

5 likes

Oh ja herkenbaar.

Nog eentje uit die trant. Het is halverwege maart. Nota van €40 plusminus. Mevrouw belt op: ‘ja komt nu echt even niet uit. We zitten krap, bijstand (of ik heb alleen AOW is ook een veelgebruikt excuus dan denk ik ja ik zit hier voor jou te werken :rage::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:) dure maand, smoesje zus smoesje zo. Eind mei krijgen we vakantiegeld. Kan het dan?’

Ik:’nou, nee eigenlijk niet’ kijk ondertussen dossier na. Zie dit al 4 jaar op rij staan. ‘Mevrouw, weet u wat ik hier zie staan? Dat u dit probleem ieder jaar heeft. En de nota komt ieder jaar dezelfde tijd. Misschien is het handig als u voortaan in februari al in uw agenda zet dat de nota er bijna aankomt, dan kunt u er alvast rekening mee houden.

Mevrouw: ‘dat is helemaal niet waar, en wat doe je nou bijdehand met je het
Voortaan in de agenda zetten?

Ik: ‘het was goedbedoeld hoor, maar doet u ermee wat u wilt. De nota moet in ider geval voor 30 april betaald zijn, net als de andere jaren.’

En daarna nog boos worden. Vind mezelf dan al zo aardig dat ik een tip geef.

22 likes


Dit heeft een goede vriendin van me dus gepost nadat ze zich irriteerde aan een rijschoolhoudster :joy:

Ga nog steeds stuk hierom

41 likes

Ik geniet zo erg van grappige klachten, heb een hele database hehe

Schattig:

kots

Oke geen review maar wel hoog tokkiegehalte:

image

47 likes

Omg hahahaha steeds als ik die laatste weer ergens tegenkom ga ik helemaal stuk.

(op Youtube staan trouwens ook filmpjes van mensen die de beren vreten en sommige zijn behoorlijk tmi hahaha)

Deze zag ik ooit op Twitter. De toastjesracist.
C-uCBj9XUAAvYD9

36 likes

Kwam deze eens tegen, luv dit soort mensen. Zie echt zo’n oud vrouwtje voor me die dan ooit 1 keer via dit station gereisd heeft. Een Truus of een Bea, of Wilma. En toen ze in buurt kwam van het station is haar telefoon (waar ze al niet mee overweg kan, maar waarover haar dochter zei “mam je moet wel met de tijd meegaan” - dus ze probeerde het) gaan piepen, zo van: “wat vindt u van deze locatie??” En vervolgens heeft ze er een kwartier over gedaan deze reactie achter te laten en gedacht “wat een onzin tegenwoordig toch allemaal”.

:joy:

55 likes

Een paar toppers van mijn favoriete reviewschrijver op Google Maps:

_20180929_105803

29 likes

Dit is mijn lieverlings topic

11 likes

28

Tsjah het is geen Bijenkorf hè. Wat had u dan gewild? Verkoopmedewerkers die een trampeze-act opvoeren en u al slingerend badstofsokken overhandigen?

22

Misschien is Thierry meer van de Hudson Bay en doet Textielboer Henk het met de PVV.

14 likes

77 likes

Niet een review maar kwam wel laatst dit handige antwoord tegen over een schoonmaak masker

8 likes

trampeze? :joy:

2 likes