Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Lekker gevatte reactie wel van Andrelon haha.

10 likes

Hahahaha, ja beter :joy::joy::+1:

Ja idd. Vraag me ook af wat zo’n persoon dan als reactie van Andrelon zou verwachten

1 like

Terwijl er met kerst vast ook wel iets als fijne kerst stond. Echt hoor.

26 likes

Deze review over suikervrije gummy bears blijft ook goud😂

13 likes

Bij ons krijgen klanten na zoveel weken een mailtje met “kunnen we je nog ergens mee helpen” oid. Ik heb van ons team de uniekste naam dus hebben we mijn mailtje onder die mails gezet, dat vonden ze beter dan groetjes Sanne en dat zou persoonlijk aanvoelen. Nu krijgen we dus écht telefoontjes met “ja ik heb met haar gemaild dus mag ik haar even spreken”

Dat mensen daar in trappen joh!

9 likes

Bij ons in de stad is de enige andere supermarkt dicht ivm verbouwing dus veel van die klanten komen nu bij ons.

Dikke prima …
Onderling is er een kleine strijd gaande… en die was er al voordat ik kwam werken.
En ik was in de veronderstelling dat het een beetje plagerig was en gewoon elkaar aftroeven .

MAAR klanten van die andere supermarkt zeggen nu dingen tegen onze klanten als ;
Ja , ga nog liever een uur in de auto zitten dan dat ik bij die kut winkel mn boodschappen ga doen…

Ik hoop dat ze failliet gaan etc etc

Zit hoog bij die mensen ofzo…

Nu kwam er vandaag een vrouw 65+ naar me toe die ik nog NOOIT eerder had gezien en die zei ;
Werd net gebeld door een vriendin en die heeft hier naar de winkel gebeld met een vraag.
Ze vroeg of jullie ook boodschappen bezorgen en toen zei de man aan de telefoon dat jullie dat wel doen maar dat jullie eigen klanten voor gaan en die van de andere supermarkt dan maar moeten wachten…

1: ik heb soms mensen in dienst waarvan ik denk tja… maar no fucking way dat iemand dat zegt!

2: de telefoon wordt altijd opgenomen bij de counter en we hebben alleen maar dames bij de kassa werken dus er kan nooit een man opnemen…

Wat is er mis met die mensen?!

6 likes

Hahahaha dit is bij ons ook echt áltijd zo. Al onze correspondentie (brieven én e-mails) wordt ondertekend met naam van ons afdelingshoofd. Echt zoveel mensen bellen dan met ‘NOU MAAR DIE EN DIE WEET WAAR HET OVER GAAT VERBIND ME MAAR DOOR’

Echt, ons afdelingshoofd belt nooit

12 likes

Dat is bij ons ook :joy:

2 likes

Dan vraag ik me af of er mensen bij de klantenservice Z.alando naar A.nne vragen :thinking:

10 likes

Oh gebeurt daar ook wel denk ik!

Maar zo gek is dat toch niet? Bij vrijwel alle overige emailcorrespondentie is het vaak heel handig om te vragen naar degene die de mail heeft ondertekend of in ieder geval netjes om in antwoord op de mail de ondergetekende aan te spreken.

Dat mensen dan specifiek naar diegene vragen over de telefoon is weer een stap verder, maar als je niet heel erg thuis bent in het hele klantenservice-landschap vind ik dat ook weer niet ontzettend raar.

1 like

Ik mail de hele dag met klanten en dan snap ik dat ze naar mij vragen.

Dit is marketing mail, met bijvoorbeeld “vorige week heb je iets in je mandje geplaatst maar niet afgerekend, kunnen we je helpen” oid, en dan vragen ze dus ook echt naar mij. Er staat zelfs in de tekst ergens dat het een geautomatiseerde mail is.

Dat soort mails zijn wel echt bloedirritant haha. Ik voel me dan echt heel erg in de gaten gehouden ofzo :stuck_out_tongue:

3 likes

Hahaha ja snap ik, maar het werkt wel!

Ik vind dit ook zo naar. Wij hebben wel wat regels wat betreft het annuleren van gereserveerde dingen, maar als gasten onbeschoft worden en dreigen met slechte reviews etc. gooien we al die regels overboord en geven we ze gewoon hun zin. Het liefste zou ik ze gewoon op hun ongelijk willen wijzen en ze lekker in hun sop laten gaar laten koken, maar ik heb wel weer een bonusregeling gebaseerd op ons cijfer op verschillende review websites.

3 likes

Ik had dus een keer toen ik naar Zalando belde Anne van de klantenservice aan de lijn en ik dacht echt dat er een grap met me werd uitgehaald hahaha
Maar ik denk dat het gewoon toeval was

11 likes

Sommige mensen denken ook echt dat ze alles maar kunnen retourneren. Tijdje terug had ik iemand die een doosje paracetamol wilde retourneren en haar geld terugwilde. Ten eerste mag dat niet, want medicijnen mag je niet terugnemen als ze de apotheek al uit zijn geweest(mag alleen voor vernietiging teruggenomen worden). Ten tweede was het een doosje paracetamol wat ze bij het Kruidvat had gekocht… en wij zijn een apotheek. Heel probleem werd er door haar gemaakt voor nog geen 2 euro.

35 likes

Haha wauw wat schaamteloos dit :’)

Ik vind het altijd heel aandoenlijk als iets oudere mensen mij bellen en dan zeggen dat ze mij herkennen en of ik nog weet waar we het 3 weken geleden over gehad hebben.

Sorry Henk, ik heb zo’n 100 contacten per dag 5 dagen in de week dus praat me ff bij haha❤

16 likes