Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Ja of gewoon 1 willekeurig nummer zoals 7 ofzo.

3 likes

Ik denk dat bijna iedereen het wel met je eens is dat dit vervelend is, het ging mij meer om de dramatische bewoording dan om de inhoud haha!

1 like

Ik krijg elke maand m’n reiskosten die ik met de trein maak vergoed, dus ik wilde vandaag een declaratie indienen, maar ik kon me maar niet inloggen. Had al drie keer nieuw wachtwoord aangevraagd, maar er kwam maar niks. Ik net maar bellen met de NS en de medewerkster kon me niet vinden wat ik gek vond wat ik log me elke maand in.

En terwijl ik met haar aan de lijn was viel het kwartje…

Ik: Sorry mevrouw, maar ik ben echt dom. Ik moet me aanmelden bij OV-chipkaart.nl en niet op NS.nl. Sorry ik ben echt dom.

Zij: Nee hoor, mevrouw Marsepein u bent niet dom, iedereen maakt wel eens foutjes.

:joy:

43 likes

Hahaha love haar

1 like

29 likes

image

71 likes

Sowieso (even los van zijn lulligheid in general); waarom ga je zeiken tegen een kassamedewerker over de niet duurzaamheid van een winkel waar je op dat moment (!) iets aan het kopen bent?! Pot verwijt de ketel much?

3 likes

Hahahahaha hardop gelachen hier om :joy:

1 like

Ik heb vandaag weer een vet meningsverschil gehad. Klant had als sample optie A gekozen en bij de eindbestelling een maand later optie B. (We hebben zo’n 8 opties) Zij is er heilig van overtuigd dat wij haar hadden moeten bellen met de vraag of dit wel klopte…

Een sample is toch geen houvast voor een eindbestelling? Iedereen kan nog wisselen van keus. Wij hebben honderden bestellingen per dag, moet ik die állemaal gaan bellen? Hou op joh

2 likes

Heerlijk om op klacht.nl Primark in te voeren en te kijken naar de klachten :joy:

Dus managers moeten zich niet aan regels houden wanneer een klant dit wil?

10 likes

Oohh verschrikkelijk zulke klanten. Hoe kun je zo zijn :see_no_evil:. Ook altijd zo snel dreigen met negatieve recensies als je je zin niet krijgt. Wat is dit voor tijd.

Ja en alsof de primark verlies draait als Gerda een negatieve recensie plaatst.

8 likes

Voor haar duizenden andere Gerda’s.

2 likes

Spellingstoets om te bepalen in welke rij je mag svp

27 likes

Ik doe af en toe een beetje webcare maar ik word echt gestoord van al die mensen zonder kennis van zaken die het hele bedrijf afmaken, terwijl het dan gaat om dingen die heeel normaal zijn. Voor iedereen die dit werk doet, ik vind het heel knap

5 likes

hoe gaan jullie dit oplossen??1?!!!??!!

34 likes

Ik ga dit melden bij kassa, radar en de consumentenbond!!!

8 likes

Yep! Ik deed eerst webcare bij een elektronica bedrijf die niet gek is (hint) en jeetje. We zijn toen een maand lang gespamd door iemand openbaar die vond dat haar TV gratis gerepareerd moest worden en wij moesten die maar komen ophalen. Elke dag kwam ze wel weer met een bericht over “maffia markt” en dat ze een “PostNL retour” wilde. Dit was natuurlijk allemaal in hoofdletters en een bericht van haar is nog een keer op the best social media gekomen, haha.

Het was dus zo dat de televisie al bijna 5 jaar oud was en dat ze deze zelf had laten vallen. De economische levensduur was al voorbij in haar geval en daarnaast repareren we sowieso niet kosteloos als het onheil van buitenaf is. Dat wilde ze maar niet begrijpen. Ik heb haar ook gebeld om het netjes uit te leggen, omdat we op social media er niet uitkwamen. Het wilde maar niet doordringen en uiteindelijk heeft ze opgehangen met “JE BENT WALGELIJK”.

Zij doet het vast leuk op feestjes.

24 likes

Haha, jouw naam is een goeie reactie.

Ik heb een tijdje bij hetzelfde bedrijf gewerkt, maar dan achter de fysieke servicebalie. Mijn god, dit soort mensen, dagelijks. Voordeel is wel dat ik tegenwoordig precies zero fucks geef om zeurende mensen.

2 likes

Ja ik ook en ik ben hierdoor zelf heel vriendelijk tegen klantenservice medewerkers, want ik weet hoe het kan zijn haha. Daarnaast had ik zelf meer over voor leuke/vriendelijke klanten dan schreeuwers.

5 likes