Reviews en klantenservice drama/LOLZ

God hoe vaak ik die wel niet gehoord heb :joy: En dan ook echt over iets waarvan in de garantie voorwaarden staat dat het geen garantie is.

4 likes

In de meeste gevallen is het ook nog smaad of laster om onjuistheden via social media te verspreiden. Of puur met het doel een bedrijf zwart te maken. (ik speel hier even voor rechter want ik vind het gewoon onbeschofte mensen)

1 like

Maar waarom staat er dan niet ‘…’ in opdracht van/namens/etc. ‘afdelingshoofd/minister, etc.’

Dat is toch veel duidelijker en dan kun je ten minste wel naar de goede persoon vragen.

Oh lekker late reactie zie ik haha.

Hahaha fair enough!

1 like

Haha geeft niet. Helemaal met je eens! Dat maakt voor klanten gelijk duidelijk hoe t zit.

Om het nog verwarrender te maken: sommige kortere e-mails mogen we dan weer wel zelf beantwoorden en als dat een lange correspondentie blijkt dan heeft meneer de Vries dus uiteindelijk met 10 namen gemaild. Reageren sommigen ook weer top op. (“Geachte pietje, Sandra, Lynn, Joris, Bart, lola en Peter”)

3 likes

Gisteren kreeg ik bijna een kop koffie over me heen omdat ik een klant vroeg of ze al nieuwe batterijen in een bepaald product had gedaan dat we hebben.

Ze kwam naar me toe dat het niet meer werkte en dat het scherm zwart bleef. 99% van de gevallen gaat het om lege batterijen, dus ik vraag dan standaard of ze misschien al geprobeerd had die te vervangen en als dat wel zo is, dan kijken we verder.

Nou, ik kreeg de wind van voren hoor :slight_smile: Hoe durfde ik, wat absurd dat dit gevraagd wordt!! Wat is het punt van een winkel/kantoor als ze dit niet anders kunnen aanpakken!! Wat een absurde wereld!!

Tja daar kon ik niet echt wat op zeggen?

Hahaha ja of mensen die denken dat het effectief is om een klacht te plaatsen op klacht.nl of klachtenkompas en dat soort websites. Of dat mensen roepen dat ze hun advocaat in gaan schakelen !!! Lol is goed doe maar

7 likes

Ik heb toen iemand dat laatste een keer zei aan de telefoon hem succes gewenst en gevraagd of hij nog andere vragen had. Werd niet gewaardeerd.

Ik had laatst een klacht in behandeling en die vrouw was super onredelijk en hing ook op met de mededeling dat ze Kassa/Radar en een advocaat in ging schakelen.
Een paar dagen later belde ze terug om haar excuses aan te bieden want ze had inderdaad een advocaat ingeschakeld maar die had laten weten dat wij gelijk hadden en zij niet. Vond het wel sportief dat ze belde.

86 likes

Laten we zeggen dat ik bij die koele blauwe werk. En dan opgebeld worden door een man die appjes krijgt van die koele blauwe. Als hij een link opent dan kan hij een gratis ipad komen halen. Nou boos zijn omdat er niets gebeurd nadat hij op de link klikt. Meneer geprobeerd uit te leggen dat die appjes niet van ons komen. Nadat meneer op het linkje had gedrukt kreeg hij ook dat soort mailtjes. Heel triomfantelijk zeggen dat hij ook daarin op het linkje geklikt had en ook daar stond nog steeds geen afhaaladres. Meneer is nou boos gaat zijn advocaat inschakelen. Na de vijfde keer bellen heb ik hem maar gevraagd om de volgende keer te bellen vanuit het kantoor van zijn advocaat. Heb hem al wel een tijdje niet meer gehoord.

27 likes

Ik ben op zoek naar een nieuwe tandenborstel en kwam dit tegen:

53 likes

M’n vriend wilde sushi eten en ik lees dan altijd even de reviews.

17 likes

Over een foto van een mannenketting. Dank voor deze info :+1:t2:

9 likes

Was gister aan het werk en kwam een klant naar me toe .
Ze had een vraag over de korting op het gebak. Iedereen die jarig is krijgt 20% korting op gebak.
Ze zei dat haar man en dochter op dezelfde dag jarig zijn en nu vroeg ze zich af of ze dan 20% korting kregen of 40%

En toen ik 20 zei werd ze boos

62 likes

Hahahaaa als dat zo was kwam ik met 5 mensen een gratis taart halen.

12 likes

:sweat_smile: mijn god zeg, sommige mensen…

1 like

Precies …

Maar goed ik heb dagelijks met dit soort dingen te maken dus vraag me af waarom ik nog verbaasd ben.

1 like

Je had ze gewoon 20% van 20% moeten geven. Veel plezier met die 4% korting.

14 likes

Die ene zeikerd had beter geld voor zijn eieren kunnen kiezen. :sleepy:

2 likes

1 ei is geen ei maar op jaarbasis is het wel een ei!

2 likes