Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Whaha, kortpittige kroket! Stuk :rofl: :rofl:

9 likes

Zielig

3 likes

Mariska is een zeikerd

35 likes

afbeelding

67 likes

"Dank u wel :thumbsup: "

47 likes

Helemaal geïnspireerd door dit topic checkte ik even de reviews van de lokale supermarkt. Heb er van zitten genieten. Paar kleine pareltjes:

Ik denk dat je ook 14 moet zijn om leesbaar te typen.

Waarom gebeurt dit nooit als ik er ben? Missing all the fun…

Boef!

Wat wil je nog meer? :woman_shrugging:t3:

Tevreden?

14 likes

@DikkeKip wat zeg je nou precies?

8 likes

Ja echt hè??? Alleen maar vragen. Zou het gaan om vuurwerk? Enlighten us @DikkeKip

7 likes

Ik vraag me bij die ene dikkekip ook af wat er op zijn plaatje staat, wist niet dat Gordon die doelgroep had.

5 likes

Haha ik krijg opeens allemaal meldingen, was al benieuwd wat voor doms ik nou weer had gedaan. Het heeft een jaar geduurd maar ik ben nu dus echt betrapt…

Ik ben onlangs 15 jaar geworden en luchthuilers is inderdaad vuurwerk. Niet dat ik daar Google voor nodig had hoor. Ik ben van plan de medewerkers aan te vallen met een metworst 31 december als ze weer moeilijk doen. Wijn is te kostbaar. Ik heb mijn zinnen dit jaar gezet op vuurpijlen en knalerwten.
De wegwerp tasjes zijn inmiddels verhoogd naar €0,65 zag ik. Ronduit belachelijk. Klimaatverandering is een hoax. Door de hoge kosten van de zakjes, gebruik ik alleen de papieren zakjes die bij het fruit liggen. Ik koop mijn luchthuilers in grootverpakking tegenwoordig en alle andere boodschappen zoals kippenvoer gaan regelrecht mijn jaszak in als het even past.
De frikandelbroodjes spoel ik sinds kort wel weg met een blikje energy drink. Daarbij worden alle aroma’s versterkt.
Gordon en ik waren altijd vrienden, tot hij mij inruilde voor Toto en naar Dubai verhuisde. Tegenwoordig chill ik vaak met Jan

afbeelding

En zoals mijn oma altijd wijs verteld: alles waar te voor staat is slecht (te veel, te weinig etc) behalve tevreden.

@DelilahBard @Chesirecat @Quinoa @Reflect

45 likes

Screen Shot 2022-06-06 at 22.00.56

13 likes

Mocht je je binnenkort vervelen, alle reviews van de “vakantieparken” van Pontins in de UK. Mijn voorkeur gaat uit naar de locaties met minder dan 2,5 ster :rofl: (warning! niet lezen/kijken tijdens het eten).

Er is ook een meneer die een aantal parken heeft bezocht en heeft gefilmd voor YT:

link naar de Youtube video's

The WORST RATED Holiday Park? - Pontins Southport - YouTube

The WORST RATED Holiday Park In Wales? - YouTube

8 likes

Ik heb dus wat besteld dat binnen 1-3 dagen geleverd zou worden. Inmiddels zijn we meer dan een week verder en heeft mijn pakket al in Duitsland en België gelegen en had het al dagen een of andere rare status met ‘pakket wijkt af’. Ik nagevraagd bij de klantenservice en ik krijg een mail terug met ‘het is nog niet eens een week geleden heb aub geduld’. Wow oke :+1:

2 likes

Ik zou morgen als je je geld terug hebt de review terugplaatsen met deze toevoeging, wat een idioot om iemand zo te bellen!

49 likes

Brrrr zo naar !! Ik voel het helemaal :face_vomiting: vooral ook omdat hij je naam ook zo noemt ?

6 likes

Wat naar! Heb je het inmiddels ontvangen?

1 like

Jaa gelukkig wel! dus ik heb het er maar bij gelaten. Geen zin in die man achter me aan of zo:P

3 likes

Ik wil hem nu wel kopen hoor

28 likes

@Karl_Lagerfeld jij wou hem hierna juist niet meer toch.

5 likes

Nee werd er helemaal ongemakkelijk van :face_with_monocle:

9 likes