Haha ik krijg opeens allemaal meldingen, was al benieuwd wat voor doms ik nou weer had gedaan. Het heeft een jaar geduurd maar ik ben nu dus echt betrapt…
Ik ben onlangs 15 jaar geworden en luchthuilers is inderdaad vuurwerk. Niet dat ik daar Google voor nodig had hoor. Ik ben van plan de medewerkers aan te vallen met een metworst 31 december als ze weer moeilijk doen. Wijn is te kostbaar. Ik heb mijn zinnen dit jaar gezet op vuurpijlen en knalerwten.
De wegwerp tasjes zijn inmiddels verhoogd naar €0,65 zag ik. Ronduit belachelijk. Klimaatverandering is een hoax. Door de hoge kosten van de zakjes, gebruik ik alleen de papieren zakjes die bij het fruit liggen. Ik koop mijn luchthuilers in grootverpakking tegenwoordig en alle andere boodschappen zoals kippenvoer gaan regelrecht mijn jaszak in als het even past.
De frikandelbroodjes spoel ik sinds kort wel weg met een blikje energy drink. Daarbij worden alle aroma’s versterkt.
Gordon en ik waren altijd vrienden, tot hij mij inruilde voor Toto en naar Dubai verhuisde. Tegenwoordig chill ik vaak met Jan
En zoals mijn oma altijd wijs verteld: alles waar te voor staat is slecht (te veel, te weinig etc) behalve tevreden.