Reviews en klantenservice drama/LOLZ

45 likes

Dat ze dit laten staan joh. Ik zou er even met de bezem doorheen gaan.

5 likes

Je kan bij Google een recensie niet zomaar verwijderen, je kan hem alleen markeren als ongepast en dan gaat Google beoordelen of hij mag blijven staan. 9/10 keer blijft hij dus gewoon staan!

2 likes

Dit is toch geen legitieme kritiek maar gewoon provoceren?

1 like

ha oeps, dat had ik niet door, sorry!

Aaah gerrum die vrouw :relieved: Dat ze nog bestaan…
Wel makkelijk zo’n klanten maar jeetje,

1 like

Maar stel je nou voor dat die diaree/miskraam review nu wel echt is LOL. Je zou toch raar staan kijken…

2 likes

kapitein badkuip ik ga stuk. En ben overtuigd

15 likes

Omg. Ik had of nooit in dit topic gekeken, maar ik kwam Google review tegen die ik echt moet plaatsen. Wat is dit voor een rare reactie op een review?!

4 likes

Zo zeg. Deze koper is waarschijnlijk de makkelijkste niet maar ik zou deze verkoper door zo’n reactie echt mijden, wow…

3 likes

Ja toch?! Ik las de rest van de reviews en zag dat er zeker een heel aantal positieve reviews zijn, maar ook veel slechte reviews waar soortgelijke reacties op worden gegeven door deze winkel. Echt heel apart, zullen we maar zeggen.

1 like

Haha helemaal onderin staat zo’n heel beklag en dan deze droge reactie erop bij de laatste review

9 likes

Vond dit wel een hele leuke review hahaha
Zalig en lekker warm zoals de zonsopgang, genieten.

18 likes

images (1)

40 likes

@Baron kleine tip.

7 likes

Laatst welgeteld 1 minuut iemand van een klantenservice aan de telefoon gehad die me nergens mee kon helpen en afwimpelde maar wel even vroeg of ik hem even een 10 wou geven bij een beoordeling. Wat denk je zelf vriend?

2 likes

73 likes

Hahah die van die apotheek. Hardop gelachen. Zo’n droge reactie ook. Jij.

11 likes

Hahah zo droog allemaal. Mijn hobby is ook om als bijrijder in de auto vanaf de snelweg dan naar bedrijven te googelen die langs de weg liggen en dan de recensies bekijken. Echt hilarisch vaak

5 likes

:joy:

10 likes