Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Woow ja de meer dan 100 Google recensies zijn vrijwel unaniem heel lovend. Vind de recensie ook wel een beetje zuur en snobistisch over komen. En dit stukje: “Ik vind het ook belangrijk om te vermelden dat de meeste mensen om ons heen wél heel enthousiast zijn over Neder – als je dit type eten niet eerder hebt gehad, is het natuurlijk ook razend interessant.” vind ik ook een beetje neerbuigend ofzo. Zo van ja als je dit niet gewend hebt lijkt het heel wat maar als je een echte connaisseur bent zoals ik zie je dat het niks voorstelt.

14 likes

Ik lees het nu pas

De zalm met sperzieboontjes en dillesaus is als je sterft van de honger zelfs best te doen. Wat verder scheelt is dat alle porties zo klein zijn dat alles op is voor je überhaupt door hebt hoe smerig het is.

Afgelopen weekend was het geen goed weekend voor eetrecensenten

13 likes

nouja lijkt me juist vrij passend als een restaurant pretendeert een uitvinder te zijn maar dat verre van is of zelfs (aspecten van) gerechten kopieert

denk dat veel van de lovende recensies puur komen door het verhaal en de act waardoor mensen geloven dat ze echt! iets! heel! bijzonders! eten!

7 likes

Ja en ik vind het juist snobistisch om te denken dat jij er als enige echt verstand van hebt en daarmee de andere bezoekers te onderschatten.

5 likes

Voor zover ik het restaurant ken pretenderen ze dat ook helemaal niet. Ik krijg een beetje het gevoel alsof ze haar verhaal hiermee wat heeft aangezet.

1 like

Het is ook vrij prijzig, ik merk bij mezelf dan ook al snel dat ik het lekker wil vinden want ook als het vies is moet je achteraf toch betalen haha.

Maar inderdaad, het is jammer dat ik niet met geld kan strooien want ik ben nu best wel benieuwd naar dit restaurant.

3 likes

Ik wil een afstandsbediening vervangen en vond Afstandsbediening Online, dus even gegoogeld of die betrouwbaar is, en vond deze review:

waardeloos!!!

(Afstandsbediening Online beoordeeld door J G op 1/5/2022)

waardeloos!!!
Bestellen en leveren gaat vrij snel.
ik heb een origineel exemplaar besteld.
Daarna heb ik een verkeerde afstandbediening ontvangen ( vervangend model) en geprobeerd contact op te nemen.
Ze zijn via de mail of telefonisch niet te bereiken terwijl er op de site duidelijk is vermeld dat ze per Telefoon: 020-6007480 (maandag t/m vrijdag 11:00-15:00) te bereiken zijn.
U mag ons uw vraag per mail sturen dan ontvangt u zsm antwoord.

Ik weet niet wat ze onder z.s.m. verstaan maar dat kan natuurlijk een ruim begrip zijn.

deze leverancier is wat mij betreft niet te vertrouwen
ik houd hier een rauwe anus gevoel aan over.

19 likes

Ik heb een armband bij Zalando besteld begin oktober. Deze is zilver met een laagje goud. Het laagje goud begint nu al te verdwijnen. Ik heb het aangemeld bij Zalando. Kreeg een paar uur later een e-mail dat ik 15€ terug krijg (en dat ze de betaling verwerkt hebben) als compensatie (van de 63) en als ik dat niet wil, kan ik de armband retourneren.

Komt dit vaker voor zo’n automatisch bedrag als compensatie? Heb dit nog nooit meegemaakt.

Ja, ik heb dit nu al een paar keer gehad! Ik had een jas met een scheur en heb toen de helft terug gekregen en bij een shirtje met gat het volledige bedrag automatisch teruggehad! Beide hoefden niet retour. Maar voor die armband vind ik het wel een karige compensatie haha. Zou dan voor retour kiezen denk ik

3 likes

Ja belachelijk, ik had een keer laarsjes van €220 waar na één keer dragen een scheur in was gekomen. Kreeg nog niet eens €30 aangeboden dus gewoon retour gestuurd

3 likes

Schermafbeelding 2022-11-08 om 18.11.55

Diefstal!

11 likes

Die gaat nog een keer een negatieve review schrijven. Want die is dan de deur gewezen, want die kocht niks en nam eigen eten mee.

1 like

Was ff alle drama over de Mango webshop aan het lezen en vond dit pareltje.
:upside_down_face:

8 likes

Jij kunt dit lezen?

5 likes

Vraag me wel af wat rwina is, iemand die het me kan vertellen?? :sweat_smile:

Herres

12 likes

Altijd herres

5 likes

Op zoek naar een nieuwe fiets…

Van Moof scoort niet zo goed🤪

18 likes

Me hoofd is echt heet

🫠

2 likes

In dit topic eindelijk een kans om mijn lievelingsreview te deelen op de google review van mijn fysiotherapeut :star_struck::joy:

17 likes