Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Haha je zou maar op een dag een melding krijgen van een nieuwe recensie en vol enthousiasme ga je kijken om vervolgens dit te lezen😂

14 likes

Geweldig. Ik voel me sterk aangetrokken door Grote Gerard.

5 likes

Ik ga stuk om deze review van een kaasschaaf :rofl:

32 likes

Welke kaasschaaf is dit? Ik heb een vriend die al jaren klaagt dat alle kaasschaven zo kut zijn en ik gun hem ook een koophuis.

17 likes

Ik weet niet of het hem is, maar de Boska Monaco voldoet wel 100% aan deze omschrijving.

12 likes

Deze! Heb hem besteld, hoop dat hij de verwachtingen waar maakt :slight_smile:

8 likes

@George @aardappeleter
Besteld!

8 likes

Wel serieus de allerbeste kaasschaaf die ik ooit heb gehad.

3 likes

Ik ga stuk omdat je dit weet obv die review hahahaha

6 likes

Thanks iedereen! Het schijnt inderdaad de beste kaasschaaf ooit te zijn. Met dank aan dit forum.

3 likes

Heb je bij het afsluiten van een abonnement niet gewoon 14 dagen bedenktermijn waar je je op kunt beroepen?

5 likes

Hoe snel na het aanvragen heb je opgezegd?

1 like

Wat bedoelde ze dan?

God wat irritant. Ik heb keer soort gelijk met HelloFresh gehad en toen heb ik bij de derde keer dat ze belde maar gewoon heel verbaasd gedaan.
Beller: “hallo, hello fresh, ik spreek nu met Versace als het goed is?”
Versace: “huh nee? Ik heb geen hello fresh”
Beller: “o ik heb hier staan Versace Achternaam?”
Versace: “nee dat is gek, dat ben ik niet. Misschien heeft iemand zich een nummer vergist. Fijne dag!”

Vond erg slim van mezelf. Hoe gaan ze telefonisch in discussie als de andere persoon glashard beweert die persoon niet te zijn ?! :smirk:

54 likes

Zodat iemand anders lastig gevallen wordt? Top tip hoor.

6 likes

Telefoonnummer geven van de klantenservice van een andere krant, kunnen ze elkaar bellen.

47 likes

Ik gebruik vaak het telefoonnummer van hun eigen klantenservice.

45 likes

Dit herkennen ze toch wel? Of niet haha? Ik heb bij verschillende bedrijven gewerkt maar zou het ‘algemene’ nummer (vaak klantenservice) als medewerker wel herkennen

1 like

Je moet gewoon tien cijfers opgeven in een formulier, boeien als degene die jou gaat stalken voor een abonnement het telefoonnummer herkent. Hoe gaan ze je bellen?

5 likes

Tot nu toe heb ik het één keer meegemaakt dat ik specifiek dat nummer niet kon invullen in het formulier (daar zullen ze het wss vaker meemaken haha), maar een tijdje terug had ik iemand van een klantenservice aan de lijn die bloedserieus hun eigen telefoonnummer herhaalde en vroeg of ik nog op dat nummer bereikbaar was als ze me wilden terugbellen, dus hij herkende het duidelijk niet haha.

19 likes