Reviews en klantenservice drama/LOLZ

-m :stuck_out_tongue:

Op wonderlijke wijze kwam ik uit bij de reviews van het Nederlands pluimveemuseum te Barneveld (jaja). Ook daar stonden een paar mooie reviews

14 likes

Hahhaha moest zo hard lachen om deze

1 like

Kuukel de gids…ik moet daarheen!

image
image
image

11 likes


Hahahaha deze man “en wat denk je?”

60 likes

Janken dat je moest wachten bij de Primark met een baby van 4 maanden. Ja, aan wie ligt dat? Ugh, ouders die hun kinderen voor dat soort dingen gebruiken. Doet me denken aan die Insta post die iemand hier plaatste dat moeders eigenlijk voorrang verdienen :face_vomiting:

21 likes

Op de site van Primark staat ook gewoon dat die winkel gesloten is dan. Die sukkel heeft op Google zelf gekeken en die openingstijden daar kan iedereen veranderen. En dan Primark de schuld willen geven.

3 likes

Ik zou ‘m dat even mailen.

:joy:

8 likes

Jeetje onheus bejegend. Wat heftig.

5 likes

Nu moet het echt stoppen.

53 likes

komt allemaal neer op ““onbeschofd””.

7 likes

Onakseptebel :joy:

26 likes

Ik zou zo graag bij klacht.nl willen werken. Kan echt genieten van dit soort onzin. Net als toen ik bij de klantenservice van de rookworstenwinkel werkte. Mensen doen de gekste dingen voor geld.

14 likes

ik vind het niet leuk ik win noot en lotto loten zijn duur warom is 1 lot niet 50 cent en xl ook 50 cent

Gewenste Oplossing:

alsik een lot krijg met xl gratis

Hoe zien deze mensen dat voor zich?? Dat Lotto nu zegt goh ja 50 cent goed idee

25 likes

Ik ben wel benieuwd naar de oplossingen!

3 likes

Oke het is geen klacht of klantenservice-euvel maar deze kregen we een keer binnen op de reserveringspagina van ons restaurant:

67 likes

Pashokjesproblemen bij de ZARA:

Zara doet niet aan gender neutraal ruimtes voor nette dames die overal te wereld winkelen.

04
Helemaal in een shocktoestand omdat je maar 4 kledingstukken per keer de paskamer in mag nemen. Ik zou een therapeut benaderen.

8 likes

Ik weet het dat ze daar heel asociaal zijn en vaak achterhaalde ideeen er op nahouden. Dat je een bomberjackje in de sale van de mannenafdeling wilt pakken en een medewerker blijft zeggen dat het voor mannen is. Maar de reacties van deze mensen vind ik gewoon heel grappig.

3 likes

Ik werk in een winkel en we krijgen weleens Facebook recensies binnen waar ik echt helemaal stuk om ga.

Ik ga geen screenshot maken ivm privacy maar leg even uit wat het dingetje was .

Mevrouw wilde geld pinnen maar onze pinautomaat was leeg en vroeg daarom bij het afrekenen van haar boodschappen of ze extra mocht pinnen.
Mijn collega heeft heel netjes geweigerd met de reden waarom we dat niet meer doen. Is uit veiligheid en we hebben daarom een pinautomaat die als hij leeg is binnen 5 min weer is gevuld.
Mevrouw was boos en heeft een hele tirade op Facebook geplaats

1 ster gekregen en ze sloot af
Doeiiiiiiiii naam van de winkel ik ga lekker naar de naam van een andere winkel. Ik kom nooit meer bij jullie hoor!!

Lekker volwassen

6 likes