Reviews en klantenservice drama/LOLZ

Ik zag er ook eentje met ‘was lekker maar nu ligt het alweer in de wc.’

12 likes

Ahh bedankt voor het navragen, dan verwacht ik dat de croissants de volgende keer weer als vanouds zijn. :blush:

Hahaha dit is zo briljant! En zoveel beter dan zeggen, “nee dat gaat niet”. Wie de f** vraagt ee nou om een halve frikandel? :roll_eyes:

13 likes

Toen ik nog in de snackbar werkte werd dat best vaak gevraagd. Ook andere dingen dat ik dacht hè nou ja prima. Zou het in een supermarkt ook niet zo snel verwachten

1 like

Maar krijg je die frikadel dan voor de helft van de prijs? Waarom koop je dan niet een hele en doe je hem thuis door de helft?

2 likes

Misschien denken ze dan dat ze gezond bezig zijn. Scheelt toch weer de helft in calorieën

67 likes

Echt fijn dat je Indiaas niet naar Mexicaans smaakt man.

13 likes

Deze kwam ik tegen op facebook, zo random :sweat_smile:

43 likes

Pff zo vermoeiend. Ik werk bij een redelijk luxe strandtent en in de zomer komen er zo vaak mensen die kibbeling willen eten. Sorry, maar daarvoor moet je op de boulevard bij de viskraam zijn.

Vorige week waren er gasten die op zaterdagavond (we zaten vol gereserveerd) met 2 kleine kinderen kwamen eten. Ze namen 3 gangen en koffie toe, en gingen daarna klagen dat het allemaal veel te lang duurde en dat 2 uur tafelen veel te lang is met 2 kleine kinderen. Dan neem je toch geen 3 gangen zou je denken…

6 likes

Hmm ik twijfel of ik daar wel pizza wil bestellen als hij zn piemel niet wil laten zien.

10 likes

En al helemaal lullig als jij die van jou wel laat zien

6 likes

Haha ik ga helemaal stuk om sommige van die reviews :joy::joy:

Ik heb een poos bij de klachtenafhandeling van een webshop gewerkt en het verbaasde me toen zo dat er zó veel mensen zijn die op hoge poten komen klagen dat hun product zogezegd niet werkt of niet past of verkeerd is (OK, vervelend, kan natuurlijk gebeuren). Als ik vervolgens vroeg om een foto van het probleem antwoordden ze dat ze het al weg hebben gegooid (?) want het werkte niet dus ze willen hun geld terug. En dit minstens elke week een paar keer hè. Alsof ik de Vero Moda zou binnenlopen en zou zeggen “ja hallo, ik kocht hier vorige week een broek en die scheurde zomaar zonder dat ik iets deed dus ik heb hem weggegooid en wil mijn geld terug graag”.

:thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

23 likes

Ik snap dat je de klantmailtjes niet wilt delen, maar kan je aangeven of er betrouwbare reviewsites. En welke dan? Want ik laat me wel beïnvloeden door negatieve reviews als ik een webshop niet ken.

Dat uitnodigen helpt wel echt veel! Gewoon even template maken met link erin, en Jip en Janneke uitleg hoe het werkt, zodat ze bijna niks zelf meer hoeven te doen, behalve een paar regeltjes typen, en die naar klanten sturen die aangeven (heel) tevreden te zijn. Meer mensen dan je zou denken geven dan braaf een positieve review.

@SayMyName Volgens mij is trustpilot best betrouwbaar. Negatieve reviews heeft elke webshop wel, ik zou wel naar het gemiddelde kijken, maar vooral even filteren op recente ervaringen en die lezen. Mijn vorige bedrijf had bijvoorbeeld niet zo’n heel goede score gemiddeld (wel positief hoor, maar kon wel beter), maar dat kwam voornamelijk door ervaringen van jaren terug, toen het ook echt een zooitje was.

Zo vanalles op thuis bezorgd bestellen en hem aan elke bezorger laten zien.

1 like

Oh dit ken ik! Ik kreeg zelfs een mail met allerlei uitgebreide klachten en onderaan; ‘‘Als jullie me niet met geld compenseren zal ik online een slechte recensie plaatsen.’’.
Wat denken mensen wel niet!

Jaaaa daar dreigen ze inderdaad mee, vind dat zo naar… Of ze zeggen dat ze aangifte gaan doen als ze geen geld terug krijgen of ‘schadevergoeding’ omdat ze door onvoorziene omstandigheden een paar dagen langer op hun bestelling moeten wachten.
Ik zeg dan vaak; Ik help je echt graag verder maar ik vind het niet prettig als je gaat dreigen of schelden. Laten we dit samen netjes oplossen.

Ik ben ooit persoonlijk aangevallen, een klant heeft mij toen gegoogled en in een mail gestuurd;
Wat ben jij ongelofelijk dom, Je bent zeker te druk met je andere baan bij … of zit je zeker de hele dag met je kat te spelen dat je niet meer reageert? Wat moet jij een verschrikkelijk mens zijn en wat een kut baan heb je.
Ik ben niet snel van slag meer door vervelende klanten maar dit was zoo kwetsend…

1 like

Gemeen kunnen mensen zijn he! Heb het ook weleens meegemaakt, vooral telefonisch. Per mail niet zo vaak. Ik knal na 1 x waarschuwen gewoon de hoorn er op. Zit er niet om uitgescholden of beledigd te worden.

1 like

Er zijn zoooo veel onbeschofte klanten. Iedereen zou eens een maand in een winkel moeten werken

5 likes