Ik vind het zo fijn dat er veel meer mensen zijn die het vreselijk vonden, haha. Ik ben telkens internet af aan het speuren voor ervaringsverhalen van mensen en gelukkig zijn die er heel veel. Wat een drama is het ook eigenlijk hÚ, en dan te bedenken dat elke idioot wel gewoon auto rijdt⊠Voor iets dat zo moeilijk is om te leren voor veel mensen.
@Ainu Wat betreft het schakelen, we hebben al een schakelauto (en de volgende die er binnenkort komt wordt ook een schakelautoâŠ) dus ik wil wel gewoon proberen een schakelrijbewijs te halen. Nu is die koppeling niet per se één grote ramp hoor, ik heb het schakelen op zich best onder de knie. Het is meer dat ik op onnadenkende momenten de koppeling nog te snel op laat komen. Maar ik heb nu 18 uur les gehad, dus is ook nog wel normaal nu denk ik? Ik krijg ook gemixte signalen van mijn instructeur vind ik. Achteraf en tussendoor is hij best wel positief en begripvol en zegt dat hij het logisch is dat ik het nog niet foutloos kan, maar zoals laatst, tijdens het oefenen van de hellingproef heb ik het idee dat hij denkt van âjesus hoezo doe je het nog steeds foutâ. Maar goed, nogmaals, dat kan ook mijn eigen gevoeligheid zijn hoor.
Daarom weet ik ook niet of een andere instructeur per se beter is, wie weet heb ik daar weer andere issues mee en zo blijf je natuurlijk aan de gangâŠ
@Vesta hij heeft twee keer iets gezegd in de trant van âik weet nu al dat het examen halen voor jou haalbaar isâ. Dus ja, dat dan weer wel.
Sorry voor het lange verhaal, zo fijn om hier even mijn ei kwijt te kunnen.