RIVM: jaarlijks tientallen doden door negeren oproep uitstrijkje

Door medicatie word ik momenteel niet ongesteld, dus dat kan het niet zijn.

Hopelijk kan ik het de komende weken goed loslaten en ontvang ik snel de uitslag.

2 likes

Misschien een geruststelling, het bloeden hoeft niks te betekenen. Het bloedt altijd bij mij, ook wel eens een opmerking over gehad bij de doktersassistente. Denk dat het gewoon gevoelig slijmvlies is, tot nu toe altijd pap 1 gehad.

4 likes

Ah dankjewel, dat stelt me wel een beetje gerust. Zeker omdat je aangeeft dat je dat altijd hebt.

2 likes

Bij mij deed het ook best pijn en was het stokje een beetje roze van bloed (wel heel weinig). Ik heb het toen opgezocht via de website en daar stond dat ik het gewoon kon versturen. Dat dus gedaan en kreeg gewoon het resultaat terug (gelukkig was alles goed). Dus hoop dat dit je wat geruststelt!

2 likes

Ahhh fijn om te horen. Uiteraad moet ik nog afwachten of mijn uitslag ook goed is, maar het helpt mij wel om niet meteen van het slechtste uit te gaan. Bij mij was het inderdaad ook maar een klein beetje bloed.

1 like

Wat de hell

1 like

Wtf?!

3 likes

Ik vind het echt kut dat je dan altijd voorzichtig bent met betrekking tot het bsn-nummer (altijd zwart lakken als je een kopie moest maken van mijn paspoort) en dat het dan toch wss nu op straat ligt :smiling_face_with_tear:

8 likes

Waar vind je dit precies?

3 likes
8 likes

9 likes

Wat een ellendige dingen zijn dit ! Mijn test is wel in Rijswijk gedaan . Ben benieuwd wat er meer aan info komt.

3 likes

Mijne ook! Hoop voor ons allebei dat het meevalt.

2 likes

Nou misschien houden deze criminelen zich aan hun woord en wordt niet alles online gezet

Nu maar afwachten op die brief.

4 likes

Nou, mijn gegevens zijn ook door het gehackte lab verwerkt dus neem aan dat ze gelekt zijn. Vind het ook een beetje raar dat mijn huisartsenpraktijk geen bericht oid op de website zet, aangezien hun patientgegevens bij dat lab verwerkt zijn.

2 likes

Heb je al een brief gehad? Ik vraag me af of die al verstuurd zijn.
Inderdaad raar dat huisartspraktijken dat niet doen, ze kunnen vast wel bedenken dat mensen zich hier zorgen om maken.

Ik zag net een nieuwsbericht dat de hackers weer gegevens online gaan zetten als het lab niet (nog meer) betaalt. Het lab zou zich niet aan de afspraken hebben gehouden door de politie erbij te halen :roll_eyes:

2 likes

Nee, ik heb geen brief ontvangen, maar ik kon de brief inzien in mijn medisch dossier en daar zag ik dat mijn uitslagen van 2023 van dat lab kwamen.

3 likes

Ik denk niet dat ze zo snel met de brieven zijn want eerst meer duidelijkheid

4 likes

Bijzonder ook om een groep hackers te vertrouwen als ze zeggen betaal mij bedrag x en dan beloof ik niets te doen met de gegevens. Die hadden altijd wel een reden gevonden om verder af te persen.

6 likes

wat denk je dan dat ze hadden moeten doen?

2 likes