Wat een ellendige dingen zijn dit ! Mijn test is wel in Rijswijk gedaan . Ben benieuwd wat er meer aan info komt.
Mijne ook! Hoop voor ons allebei dat het meevalt.
Nou misschien houden deze criminelen zich aan hun woord en wordt niet alles online gezetā¦
Nu maar afwachten op die brief.
Nou, mijn gegevens zijn ook door het gehackte lab verwerkt dus neem aan dat ze gelekt zijn. Vind het ook een beetje raar dat mijn huisartsenpraktijk geen bericht oid op de website zet, aangezien hun patientgegevens bij dat lab verwerkt zijn.
Heb je al een brief gehad? Ik vraag me af of die al verstuurd zijn.
Inderdaad raar dat huisartspraktijken dat niet doen, ze kunnen vast wel bedenken dat mensen zich hier zorgen om maken.
Ik zag net een nieuwsbericht dat de hackers weer gegevens online gaan zetten als het lab niet (nog meer) betaalt. Het lab zou zich niet aan de afspraken hebben gehouden door de politie erbij te halen ![]()
Nee, ik heb geen brief ontvangen, maar ik kon de brief inzien in mijn medisch dossier en daar zag ik dat mijn uitslagen van 2023 van dat lab kwamen.
Bijzonder ook om een groep hackers te vertrouwen als ze zeggen betaal mij bedrag x en dan beloof ik niets te doen met de gegevens. Die hadden altijd wel een reden gevonden om verder af te persen.
wat denk je dan dat ze hadden moeten doen?
Ik denk dat ze niks anders konden doen, dat is ook niet mijn punt.
Huisartsenpraktijken zijn tot op heden nog niet geĆÆnformeerd door Bevolkingsonderzoek Nederland.
Dus we weten net zoveel/weinig als ājullieā. Bij ons gaan we er vanuit dat wij niet betrokken zijn, omdat het bij ons via JBZ Den Bosch gaat, maar zelfs dat kunnen ze niet bevestigen. Echt een beetje raar allemaal.
Ik ga er inmiddels maar gewoon vanuit dat mijn gegevens op straat liggen, want zit me al een week door al die updates steeds gek te maken ![]()
Ah, ik zie een brief van ze aankomen via de PostNL app⦠great ![]()
Ik ookā¦
Ik werk bij de post en wij kregen deze mail met info voor het rooster van deze week, ākrijgen net het bericht dat er een extra mailing van het bevolkingsonderzoek krijgen van 410.000 stuks machinepost voor bezorgdag dinsdag en woensdag, nadere details over deze mailing zijn nog niet bekendā dus ik neem aan dat ze verzonden zijn nu en inderdaad deze week bij de desbetreffende getroffenen worden afgeleverd
Ik ook
echt zo een naar idee dit ugh.
Ik krijg ook een brief binnen. Leuk toetje na een slechte uitslag, lysexisie & best veel pijn bij het herstel (gelukkig nu weer goed).
wat is dan in jullie hoofd het ergste, het idee ervan of dat er ook daadwerkelijk iets met je gegevens gebeurd? Ik snap de impact niet goed denk ik. Dan denk ik ja boeie jammer dan wat willen ze met die info ![]()