RIVM: jaarlijks tientallen doden door negeren oproep uitstrijkje

Toevallig had ik dit onlangs en uitslag duurde bij mij 6 weken. Was via de post, een brief van bevolkingsonderzoek.

1 like

Hier net ook deze gehad, duurde drie weken tot de brief in de bus. Zag bij toeval wel dat het een week eerder al in mijn Zorg Online portaal staat en dus bij de huisarts al bekend was.

1 like

Het loopt alleen via het BVO als jij weer een brief had met een sticker, anders gaat het via het regionale ziekenhuis.

1 like

Ben al een tijdje 35 maar heb nog niet de uitnodiging ontvangen voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Hoe lang duurt dat ongeveer? Op mijn 30e ontving ik ā€˜m al een maand voor m’n verjaardag

Je kan ook inloggen met je digid op de website van bevolkngaonderzoek en dan zelf een brief aanvragen zodra het weer tijd is. Ik geloof dat ze de tijd tellen vanaf dat je de laatste uitslag hebt gehad en niet vanaf dat je de laatste brief kreeg, maar soms kan je het zelf al eerde aanvragen

1 like

Volgens mij duurt het langer omdat er veel achterstand is in de labs. Ik ben 2 maanden geleden dertig geworden en heb nog geen brief gehad. Kan ook online geen uitnodiging aanvragen.

2 likes

Bij mij kwam de uitnodiging 4 maanden na m’n 35e verjaardag. De uitslag was er wel heel snel, die had ik de week daarna al binnen

2 likes

Wow, wat is deze spelling. Daarom heb ik altijd duizend edits op mijn posts… :flushed: